Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

Re: schaaltje poezenvrouwtje 28 mrt 2013 19:22 #12052

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13653

Corien schreef : Zien er lief uit maar ik ben bang dat dat bij mij om zou gaan ik heb van die grapjassen
die echt nergens op letten
Trouwens vandaag de ZiwiPeak binnen gekregen, ze zijn nog een beetje voorzichtig, ik heb er warm water bij gedaan en een beetje geprakt maar nog niet alle katten zijn om _Yuk!: _Yuk!:

Die kunnen niet omvallen dat is nu juist zo mooi hiervan..hi.hi.
zie foto

En geef de ziwi Peak nu even de kans en probeer ook de hert/vis versie die ging hier ietsje beter.
Maar hier eten ze alle smaken momenteel behalve het gedroogde..dat willen ze alleen nog gemengd door het natvoer heen.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Dina
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Pasen bij poezenvrouwtje 01 apr 2013 10:56 #12236

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Het is prachtig zonnig weer, de lucht is helder maar het is echt berekoud!
Gisteren zijn de poezels buiten geweest maar de zon was te vlug verdwenen en dus ben ik alleen in de tuin blijven werken.
Ik heb toch besloten om het tuinzitje uit de garage te halen en het achterterrras bij de vijver weer op te bouwen en het daar gezellig te maken.
Vandaag lijkt het beter te worden dan gisteren en wie weet kan ik vanmiddag heel even genieten van het warme zonnetje op mijn nieuw opgezette zitje. De vissen in de vijver lijken de winter overleeft te hebben, alleen kwam ik gisteren bij het uitbaggeren van de vijver enkele dode vissen op de kant tegen die half waren opgegeten en gevangen door de buurkatten. Een minpuntje dus... _Wit heet bo Even goed in de gaten houden en de katten wegjagen ..er zit niets anders op, de vissen zijn nu zo traag door de kou dat ze een makkelijk doelwit zijn en in de nacht laat ik de onderwaterschijnwerpers aan zodat de vijver niet dichtvriest...tja en dan is het niet moeilijk om ze eruit te vissen...helaas!

Als het goed weer blijft dan ga ik nog wat potten vullen met bosviooltjes..lekker buiten in de weer, dat geeft weer energie!
Ik mis het buiten zijn en verlang naar het voorjaar en poes Knoetje die mij trouw gezelschap heeft gehouden zo te zien ook...

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Re: Pasen bij poezenvrouwtje 01 apr 2013 16:05 #12248

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
hier schijnt het zonnetje ook lekker.een mens krijgt der meer energie van ;) nu nog een beetje warmer en we zijn heel tevreden.

Desorayo
Discussie gesloten.

Re: Pasen bij poezenvrouwtje 01 apr 2013 17:08 #12250

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
[img size=210x121] www.poezenvrouwtje.com/media/kunena/atta...ts/44/easter_053.jpg [/img]
Geweldig is het hier geweest, zo'n 10 graden heel de dag met volop zon.
Ik heb genoten maar de poezels ook, eerst naar het tuincentrum dat open was vandaag en daarna de bollen in de grond gezet.
Heerlijk met mijn handen in moederaarde, daar krijg je energie van en gaat je lichaam goed van "aarden" , heel belangrijk om je goed te voelen.

De poezels hebben van binnen naar buiten gerend heel de middag tot nu toe, ik was moe en vond het tijd om te douchen en te gaan eten.
Veel gedaan in de tuin vandaag en het zitje op 't poezenterras geplaatst..is zo gezellig geworden, vonden de poezels trouwens ook, die hebben meteen alles weer in beslag genomen.
Zodra ik de foto's heb zal ik ze hier bij plaatsen..staan nog op 't toestel, heb er heel veel gemaakt zodat jullie niets zouden missen van dit buitenfestijn.

Zo en nu onder de douche en lekker warm in de badjas voor een gezellige avond bij de openhaard. :toonmijnhar
Tot later.

Discussie gesloten.

Re: Pasen bij poezenvrouwtje 01 apr 2013 17:28 #12253

• Corien
  • Corien's Profielfoto
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Follow your dreams
  • Ontvangen bedankjes 640
Dat klonk naar een heerlijke dag voor jullie, de mensen willen zon we zijn die kou zooooo zat verdrietig
Ik ben de hele dag binnen gebleven loop al een paar dagen met keelpijn en mijn neus pffff nou dat wil je dus echt niet weten _Yuk!:
Heb lekker op de zolder gezeten en ben aan de gang gegaan met de naaimachine dat vind ik zo ontspannend
(als alles lukt)
Het showsetje is klaar en vrijdag komt Nel hem ophalen, op naar de volgende opdracht :cheer:
Corina Jonk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Laast bewerkt: door Corien.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena