Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 nov 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poezen
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi & kitten Zatou

Veel leesplezier met lachwekkende, vrolijke momenten toegewenst !

Poezenvrouwtje en de Persjes
Dagelijkse perikelen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

Re: poezels in de keuken 31 dec 2012 11:40 #9649

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1933
In Vlaanderen wordt in sommige steden het niet-georganiseerd vuurwerk verboden, wegens mogelijk brandgevaar, maar Mechelen zit daar jammer genoeg niet bij. En te bedenken dat een jaar of twintig geleden vuurwerk met nieuwjaar hier nog niet voorkwam, dat is overgewaaid uit Nederland :P . Het illegale vuurwerk komt hier trouwens uit Nederland :lol: :lol: (zolang we de schuld maar niet bij onszelf leggen... ;) ).
Omdat ik met Kerstmis gewerkt heb, ben ik deze dagen vrij. Dat is voor mij een geruststelling naar Wodan en Luna.
Knallen wordt hier op dit moment nog niet gedaan, gelukkig maar.
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Re: poezels in de keuken 31 dec 2012 15:47 #9655

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13713

Cattery Xaphida schreef : Hier wordt er ook al flink geknald, sommige reageren andere niet, ik ga tot 23.00 naar vrienden , daarna ga ik terug naar huis .
Ik laat ze nooit alleen, vuurwerk moest verboden worden !

Oh..die is mooi Carla, mag ik die lenen voor op mijn dierencommunicatie?
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

Re: poezels in de keuken 31 dec 2012 17:25 #9660

Ja hoor Petra, dat hoef jij niet te vragen, bij deze je mag alles van mij "lenen" hihhihihihih
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Re: Kerst voor de Poezels 31 dec 2012 17:34 #9661

Misschien deze tekst erbij als extra onderteuning :

- Houd katten vanaf nu binnen in verband met vuurwerk -

Nieuwjaar nadert en dat betekent weer veel vuurwerk. Voor de één is dit geweldig en kan het niet zwaar genoeg knallen, voor de ander is dit een akelige tijd.

Zeker wanneer je kat bent is deze tijd niet zo geweldig. Plotselinge knallen dichtbij kunnen een behoorlijke schrikreactie veroorzaken. Katten die schrikken kunnen verstijven en zich verstoppen.

Daarom is het aan te raden om vanaf nu (de verkoop is begonnen) alle katten binnen te houden. Niet alleen dat een kat bang wordt, ook om kattenmishandeling te voorkomen. Er zijn altijd zieke geesten die het ‘grappig’ vinden om vuurwerk richting een kat te gooien.

Dit jaar is het vuurwerk weer zwaarder. Plastisch chirurgen waarschuwen hiervoor en pleiten voor een vuurwerkverbod. Het meldpunt vuurwerkoverlast heeft al 25000 meldingen binnengekregen en de website is al een paar keer bezweken. Oudjaar levert meer slachtoffers op dan een uitzending van ons leger naar Irak. In feite is Oud- en Nieuw voor jouw kat een oorlogsgebied.

Laat je kat dus vanaf nu binnen en pas weer los vanaf 2 januari. Houd ook alle honden aangelijnd tijdens het uitlaten.

Een heel gelukkig Nieuwjaar toegewenst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

Re: Kerst voor de Poezels 31 dec 2012 19:16 #9664

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
waar we hiervoor woonden waren ze al van begin december bezig met bommetjes te laten ontploffen.hier hebben we nog niks gehoord.we hebben wel gekozen om dit jaar bij onze beestjes thuis te blijven.omdat we niet weten of ze hier vuurwerk gaan afschieten om 12u.en we hebben hier enkele jonge dieren die dit nog nooit meegemaakt hebben en ik niet weet hoe die gaan reageren.

Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Re: Kerst voor de Poezels 31 dec 2012 19:41 #9670

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13713

desorayo schreef : waar we hiervoor woonden waren ze al van begin december bezig met bommetjes te laten ontploffen.hier hebben we nog niks gehoord.we hebben wel gekozen om dit jaar bij onze beestjes thuis te blijven.omdat we niet weten of ze hier vuurwerk gaan afschieten om 12u.en we hebben hier enkele jonge dieren die dit nog nooit meegemaakt hebben en ik niet weet hoe die gaan reageren.

Heel verstandig en een verantwoordelijke beslissing, goed van jullie! :verliefd:
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena