Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
05 dec 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kleine Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

Poezenvrouwtje -TEST UItslag BAZYL AG-COMPACT voor in de #litter-robot III 15 juni 2020 18:11 #26148

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13758

Poezenvrouwtje -TEST UItslag

BAZYL AG-COMPACT voor in de #litter-robot III

Veel uitloop en mijn huis stinkt, je ruikt de ontlasting ondanks dat de LR in een kastje is weggewerkt. _Yuk!: _Yuk!:

Moet alles ook lossteken omdat het plakt , tijdens het draaien komt ook de bodem in zicht met de vastgeplakte klonten eraan vast.
Lossteken dus! Nee dit gaat ‘m niet worden. Al is ‘t alleen ook al door de smerige lucht die in huis hangt.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtje Nieuwe TEST EVERCLEAN FAST ACTING odour control #litter-robot III 15 juni 2020 18:32 #26149

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtje Nieuwe TEST

EVERCLEAN FAST ACTING ODOUR CONTROL voor in de #litter-robot III

Welnu ... daar gaan we weer. Snel die stinkrommel eruit en nieuwe kattenbakvulling van dit merk in de frisse schoongesopte LR gedaan.
Zo blij dat die smerige viesruikende lucht eindelijk uit mijn kamer verdwenen is...

Zo ziet het eruit, fijne structuur, kleine korreltjes, voelt heel zacht en er zitten gekleurde bolletjes tussen, zou denken een luchtje of zo...maar ik ruik niets. Misschien komt dat pas vrij als ze erop plassen..dat kan. We gaan ‘t ervaren. Voor mij hoeven die luchtjes niet. Dat is iets van ons mensen. De poezels houden normaliter niet van geurtjes...ze hebben er eerder een afkeer van als het erg overheersend is zoals bij eerdere merken dat heel mijn huis ernaar ruikt. Men kan zich voorstellen dat het in de bol zelf (kleine ruimte waar poeslief in zit) vele malen sterker is. Ga jezelf maar na als je op een toilet moet zitten waar een sterk ruikende wc-spray is gebruikt..dat slaat op je adem en is niet prettig...je weet dan niet hoe snel je ervan af moet komen. Dat wordt dan in je broek plassen..welnu de kat doet dat dan buiten de LR op de grond of op je deurmat. Heel begrijpelijk denk ik!

_voetje Afijn, ik ben blij dat dit merk er nu in zit. Schoon huis, schone LR, nieuw TESTGRIT in werking, ik blij (tenminste tot nu toe) en de Persjes blij want ze zijn er al op geweest. Helaas 2 drolletjes dus het is nog even wachten op de plasjes.
Ook heel benieuwd of dit doet wat er op de doos staat...in dit geval niet alleen snelle actie voor wat betreft de “klompvormig” maar ook de “odeur control” want ik merk dat de inkapseling van de urinegeur HEEL erg belangrijk is naast dat wij op zoek zijn naar GOED klompvormend grit voor in de Litter-Robot Open Air.

Tot later maar weer.....!!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Poezenvrouwtje Nieuwe TEST EVERCLEAN FAST ACTING odour control #litter-robot III 16 juni 2020 20:32 #26158

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtjes TEST-UITSLAG

EVERCLEAN FAST ACTING odour control

Voor in de #litter-robot III

paw 👎 Nee lieve mensen.. ook deze die op internet zoveel positieve revieuws had, voldoet ook al niet. De urinelucht absorbeert dit grit goed.. eerlijk is eerlijk! Maar... de uitloop is vreselijk met deze fijne korreltjes, de klompvormende stukken zijn vrij plat, drogen niet goed in en blijven vanbinnen te vochtig waardoor het blijft plakken en de spatel erbij aan te pas moet komen, helaas! Grote stukken heb ik moeten lossteken en vielen plakkerig als stopverf naar beneden. Geen succes , dus niet geschikt voor in de LR kattenbak en ook nog eens best prijzig ! ( 15,11 per pak)

paw zie hier de uitloop op 😩 de plavuizenvloer...

Poezenvrouwtje Nieuwe TEST EVERCLEAN MULTIPLE CATS/ #litter-robot III 17 juni 2020 16:46 #26161

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtje Nieuwe TEST
EVERCLEAN MULTIPLE CATS
Voor in de #litter-robot III

Schone litter-robot voor een eerlijke start ... geen idee of deze versie van Ever Clean beter resultaat geeft dan de 1e die ik getest heb hier op ‘t forum.
Eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen meer in. Ze beloven vanalles op de dozen maar in werkelijkheid heeft de consument ‘t nakijken. Wij kopen het en schijnbaar is het oke dat de verkoper ons gebakken lucht verkoopt. Niet helemaal eerlijk vind ik..maar ja wat doe je eraan.
Als ik naar de revieuws kijk dan zijn die positief en met 5 sterren maar bij goed opletten zijn die revieuws niet recent..de echte revieuws plaatsen ze achteraan in de lijst en zover kijkt of scroll’t de consument niet. TIP: Kijk dus eens verder op de andere pagina’s ...daar staan ze van 2020.
Afijn...we gaan er weer voor, we moeten toch wat he!

Ons trouwe lid Louisse heeft dit grit al langer in gebruik ..zo benieuwd ook wat zij voor ervaring heeft.

Poezenvrouwtjes TESTUITSLAG EVERCLEAN MULTIPLE CATS/ #litter-robot III 18 juni 2020 17:26 #26164

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtjes TESTUITSLAG

EVERCLEAN MULTIPLE CATS voor in de litter-robot III

_Yuk!: _Yuk!:

neennee

Tja... moet ik hier nog iets bijschrijven? Of zeggen de foto’s genoeg!!!
Dit trof ik vanochtend aan toen ik beneden de keuken betrad. Wat een troep en fris rook ook ook niet in huis.. dat voor een kattenbakvulling die behoorlijk aan de prijs is en veel beloftes doet op de doos! Deze zou voor meerdere katten dienst moeten doen.. welnu dit is t resultaat, je kan echt geen dag met een gerust hart van huis want bij terugkomst is dit wat je aantreft.

Poezenvrouwtje TEST BENTO PEARL ULTRA CLUMPING/ #litter-robot III 19 juni 2020 12:22 #26165

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtje TEST

BENTO PEARL ULTRA CLUMPING
kattenbakvulling voor in de litter-robot III

_voetje Dit zijn de varianten, in de test de fel blauwe zak

_voetje Zo ziet ‘t eruit heel kleine balletjes (pareltjes-pearls) voelt zacht en zandachtig aan. Prettig aan de pootjes is mijn vermoeden. Er schijnt ook iets in te zitten (hoewel ‘t nergens naar ruikt dus geen toevoeging) dat de urinegeur absorbeert zodat de kattenbak fris blijft voor de Persjes. Wel zo prettig. Zelf hoef ik niet al die luchtjes...volgens mij maskeert het alleen, dit schijnt zo goed te absorberen dat het de geur inkapselt of zo... Afijn we gaan het merken. Voor mij staat nu op de 1e plaats dat het goede klompen maakt en vanzelf loslaat van de wand en bodem. Liefst heb ik dat het de bodem niet bereikt maar dat het mooie klompen worden die ietwat kunnen rollen over het platte gedeelte naar het dumpgat.

_voetje Uiteraard een schone litter robot na al die smeertroep van gisteren. De bol is schoon en fris en we maken een eerlijke nieuwe start met deze kattenbakvulling van Bento pearl. Dit is overigens GEEN Europees grit en dus niet makkelijk te koop in Nederland. Dit even ter info. Ik heb er best moeite voor moeten doen om het te kunnen testen.

_voetje Afijn we gaan ervoor...eerst maar eens kijken of de Persjes er graag op gaan om zich te ontlasten en hoe het ruikt in huis na minstens 1 dag en 1 nacht in de LR. Klaar voor de test...daar gaan we!

Gemaakt door Kunena