Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
05 dec 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kleine Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

Poezenvrouwtje TEST BENTO PEARL ULTRA CLUMPING/ #litter-robot III 19 juni 2020 17:30 #26166

ja dat zou ook mijn keus zijn die felle blauwe Bentopearl
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poezenvrouwtje TEST BENTO PEARL ULTRA CLUMPING/ #litter-robot III 19 juni 2020 18:52 #26167

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13758

louisse schreef : ja dat zou ook mijn keus zijn die felle blauwe Bentopearl

Ja ik vond dit eigenlijk de beste keus maar de rood/bruine zak heb ik ook in bestelling om te testen..daar zit Carbon in en die zou ook snel klompen maar of die zo vast is met klompen als de ULTRA in de felblauwe zak weet ik niet...we gaan het zien.

Die in de blauwe zak zit er nu in...de Persjes gaan er wel heel graag op! Zelfs Toutie...en dat wil heel wat zeggen want die verkiest een schoon toilet handje_mond
Toutie is heel kieskeurig en houdt ook niet zo van geurtjes...deze zakken hebben geen geurtjes, schijnen ze niet nodig te hebben want ze zeggen niets te verdelen te hebben. ze absorberen gewoon goed en daarom is geur niet nodig. Tot groot genoegen van Toutie...die houdt alleen van de chloorgeur...dat betekent dat het net schoongemaakt is voor hem. Ik moet dan ook niets schoonpoetsen met chloor waarvan ik niet wil dat er door Toutie op geplast wordt want schijnbaar associeert Toutie dit met het toilet dat fris en schoon is. Malle kater van mij...
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtje TEST BENTO PEARL ULTRA CLUMPING/ #litter-robot III 19 juni 2020 20:05 #26171

klontert deze goed??
Groetjesss ...Louisse,

Poezenvrouwtje TEST-UITSLAG BENTO PEARL ULTRA CLUMPING/ #litter-robot III 20 juni 2020 18:50 #26173

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtjes TESTUITSLAG

BENTO PEARL ULTRA CLUMPING

voor in de litter-robot III

_voetje Dit is na 1 nacht de aanblik in de litter-robot. Het ligt er nog steeds in en het lampje staat gewoon op blauw/ wat aangeeft dat hij heeft gedraaid om het af te kunnen voeren maar dat is blijkbaar zo blijven plakken dat het niet is gelukt.

_voetje Ik moet het dus met de spatel eerst lossteken en de litter robot handmatig in werking zetten om het af te voeren. De stukken zijn plakkerig en vochtig en erg groot. Het zijn geen platte stukken maar ook geen mooie kleine diamantvormige of bolvormige klompen. Sommige stukken moet ik helpen om door het dumpgat te laten vallen. Het is te nat en plakkerig. Helaas het zag er zo veelbelovend uit...ik had hier zoveel van verwacht.

Ik heb contact gezocht met China waar het vandaan komt en we zijn in gesprek. Dit kan toch niet!! Het hoeveelste merk kattengrit is dit al niet dat ik test. Alle bevindingen zijn gecommuniceerd. Het is serieus opgepakt...maar ja ..wij zitten nog steeds zonder een goede kattenbakvulling die zorgeloos zijn werk doet bij onze afwezigheid. Ik merk dat ik alert blijf als ik de Unit hoor draaien. En terecht want het kattengrit is van slechte kwaliteit. Echt we moeten “negatieve reviews” blijven geven op kattenbakvullingen die niet voldoen...alleen zo zal het niet meer verkocht worden en zullen de producenten er verandering in aan moeten brengen. Al schrijf je alleen maar plakkerig en grote stukken en geeft je het maar 2 sterren in de beoordeling. Het hoeft geen lang verhaal te zijn..maar we moeten samen iets doen . Hoe meer er gereageerd gaat worden des te eerder hebben wij ons goede Kattengrit terug! Ik kan het niet alleen lieve mensen. Ik zet er ook bij “niet geschikt voor in de Litter-robot aut. Kattenbak”

_voetje het ergste is dat ik nog de rode zak hiervan moet opmaken...hopelijk is die beter???:dry: :dry: :whistle: Je ziet gewoon dat het nog nat is terwijl ‘t in de afvallade ligt. Ik heb ook bij de producent in China aangegeven dat ze het leuk testen op de filmpjes met een spuitje water maar dat ze allemaal in ‘t midden van een bak met kattensteentjes spuiten...kater...ja grote katers zoals ik heb van 6 kg die plassen recht achteruit tegen de wand aan en niet netjes in ‘t midden. En dat zijn geen kleine beetjes..dat zijn flinke plassen hoor kan ik je vertellen. Zo moeten ze testen en dat heb ik gezegd ook! Het moet maar eens duidelijk zijn bij de heren producenten. Ik heb wel voor elkaar dat de verbeterde versie naar mij toegezonden wordt om uit te mogen testen. Dus dat is alvast iets...!

_voetje Ik moet wel even melden dat het huis FRIS rook deze ochtend..ondanks wat ik aantrof in de Litter-Robot. Dat is ook wel eens anders geweest, dan rook het naar urine..dat is met dit grit niet..alleen moet het kleine klompen vormen en beter uitharden zonder dat het blijft plakken aan de wand en bodem.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Poezenvrouwtje TEST CAPSULL / #litter-robot III 21 juni 2020 22:38 #26177

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtje TEST NIEUW klompvormende kattenbakvulling

CAPSULL

Voor in de automatische zelfreinigende kattenbak Litter-robot III

_voetje Ondanks dat het zondag is...en dat t ook nog eens katertje Zatou’s verjaardag :party1: ...toch maar de Litter-robot verschoond om deze kattenbakvulling te testen. Het zijn kleine korreltjes...grover dan zand. Voelt zacht aan...prettig voor de Persjes hun voetjes. Het heeft geen geur en er zit volgens de verpakking CARBON in om geuren te neutraliseren zoals de katerurine-geur. Er zit niet veel inhoud in de verpakking maar voldoende om te testen. Ik wilde dit grit er nog voordat ik naar bed ga in de Litter Robot hebben zodat het de nacht heeft om te testen. Ik zie morgenvroeg wel hoe ‘t is gegaan!

Pfff...’t is om moedeloos van te worden, het zoveelste testgrit.

paw Zo ziet ‘t eruit...

paw hier een close-up foto...

paw schone litter robot gevuld met de Capsull Carbon

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Poezenvrouwtje TEST CAPSULL litter/ #litter-robot III 22 juni 2020 10:16 #26181

morgennn.
er zou eigenlijk iemand met een gewone katttenbak geen litter robot
mee moeten testen voor een keer ,want zo langzamerhand begin ik te geloven
dat het aan onze litterrobot ligt.
Groetjesss ...Louisse,

Gemaakt door Kunena