Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
05 dec 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kleine Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 16 nov 2020 16:35 #26452

bevalt het kattengrit tot nog toe of blijft dat ook al plakken.

groetjessss louise
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 16 nov 2020 17:59 #26453

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13758

louisse schreef : bevalt het kattengrit tot nog toe of blijft dat ook al zo plakken aan de bol.

groetjessss louise

Maar Louisse toch...ik ga toch geen 40 Ltr kattengrit laten komen als het niet zou werken. handje_mond (lief bedoeld hoor!)
Nee hoor, je kan gerust zijn, werkt prima in alle 3 de L.Robots die ik heb staan. Dit blijft vanaf nu MIJN KATTENGRIT !!!
Naar het baby-ieder-luchtje moet ik een beetje zoeken...maar dat deert mij niet zo. Voor deze prijs (nog niet eens 10,00 euro per 20 Ltr zak) neem ik dat graag op de koop toe!

De klompen zijn goed compact...niet helemaal ronde bolletjes maar wel COMPACTE klompen die niet uit elkaar vallen.

Alleen als de ene kat erop is geweest en de “wachttijd” al is gaan lopen en er gaat tussentijds nog eentje zijn plasje doet, kan het zijn dat het te nat is omdat de 2e plas niet de kans heeft gekregen goed uit te harden (tijd is dan te kort)...dan plakt het soms een enkele keer wat aan de platte kunststof binnenkant die we sinds ‘t tussenscherm eruit is gehaald toch met regelmaat moeten schoonpoetsen, om de rem-sporen die tijdens het afvoeren naar de afvallade schoon te maken.

Verder draait hij er prima op!
Geen klachten! Ik ren niet meer naar de keuken zoals in ‘t verleden, ‘s ochtends ledig ik een propvolle lade met klonten en hoef ik alleen maar het schone grit aan te vullen tot het juiste niveau in de bol.
Een aanrader dus...en bij jou brengt hij ‘t thuis in A’dam (bofkont die je bent)
Doe er je voordeel mee. thumbsup

Deze foto zojuist even voor je gemaakt...wel niet de volle la van de ochtend waarover ik schreef maar ,wel een aardig gevuld resultaat van deze dag!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 16 nov 2020 18:07 #26454

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
:heartbeat: Stel gerust je vragen hoor Louisse...ik geef je graag antwoord.
Ik heb ‘t immers al enige dagen in gebruik en ben er heel erg blij mee....wat een verlichting ...geen stank meer in huis en gewoon lade ledigen en schoon grit aanvullen...klaar is kees!

Het gemak van de LR is hier weer mee terug en ik geniet er elke dag weer van... dat gun ik jou en je poezel ook toe. :toonmijnhar

_question: Oh ja...en als je ‘m hebt en zelf getest...laat ‘t dan even weten hier op ‘t Poezenvrouwtje forum.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 17 nov 2020 11:21 #26457

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : bevalt het kattengrit tot nog toe of blijft dat ook al plakken.

groetjessss louise

_question: En...wat denk je, heeft de foto van de volle afvallade je kunnen overtuigen?
Denk je erover om het te bestellen en zelf uit te proberen?
Ik hoor ‘t wel....

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 17 nov 2020 11:34 #26458

haha ja het zijn in ieder geval klonten al vind ik ze nog wel wat groot.ook wil ik eerst 1 zak proberen dan ,maar ja heb geen zin in altijd die verzend kosten

even andere vraag heb jij die nieuwe binnenvoering al geplaats in de litter robot.?

ik heb er inmiddels ook een nieuwe in zitten maaar het grit plakt even goed aan het rubber,t
dus ligt het waarschijnlijk toch aan het grit .ik gaf steeds de schuld aan de binnenvoering.

doegieeee
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 17 nov 2020 13:47 #26459

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : haha ja het zijn in ieder geval klonten al vind ik ze nog wel wat groot.
_sterretje ook wil ik eerst 1 zak proberen dan
,maar ja heb geen zin in altijd die verzend kosten

Antwoord Poezenvrouwtje: Als je ze via de link direct bij JAVAME koopt en je besteedt boven de 25,00 euro dan brengt Jan ze in A’dam GRATIS bij jou aan huis. (Bofkont...ik heb minder geluk, ik val buiten de route die ze daarvoor bestrijken) Koop gerust meer zakken Louisse...het is ECHT goed grit.

_sterretje Louisse : even andere vraag heb jij die nieuwe binnenvoering al geplaats in de litter robot.?

Antwoord Poezenvrouwtje: Ja die heb ik al binnen en ook al vervangen in de LR hier beneden. Het is beter maar dat komt meer omdat ik de indruk heb toen ik de nieuwe uit de verpakking haalde dat deze veel GROTER en ook veel RUIMER is ...deze PLOOIT nu ik hem erin heb gedaan. De OUDE rubberen binnenvoering van de bol zat veel strakker dan deze nieuwe binnenvoering. Deze komt echt met een PLOF naar beneden tijdens het draai-proces, waardoor de klonten loslaten . Dit scheelt echt heel veel! (Weet je wat ik denk..onze LR is in 2016 gekocht, wij hadden de allereerste die van de band rolden...ik denk zoals ik ‘t nu zie...dat ze de binnenvoering van de oude BUBBLE hebben overgehad en dat ze die in de LR OPEN AIR hebben geplaatst. Deze zijn in principe veel krapper en dus vallen de plooien weg doordat de bol iets groter is. Dit heeft tot gevolg dat bij het draaien ‘t rubber strak blijft en niet door het ronde gewicht dat er voor moet zorgen dat hij naar beneden zakt...de klompen grit loslaten en naar beneden vallen!

Begrijp je wat ik zeg?

_sterretje Louisse: ik heb er inmiddels ook een nieuwe in zitten maaar het grit plakt even goed aan het rubber,t
dus ligt het waarschijnlijk toch aan het grit .ik gaf steeds de schuld aan de binnenvoering.

Poezenvrouwtje: kijk foto van vervangen binnenvoeren, deze nieuwe heeft veel meer plooien ...de oude zat bijna strak erin!
(Het helpt zeker mee dat er nu ruimte is en hij naar beneden zakt om de klonten te dumpen die eventueel blijven plakken...maar het slechte KLOMPVORMEND kattengrit is de VEROORZAKER van alle ellende, laat dat duidelijk zijn)

Poezenvrouwtje antwoord: Dat snapte ik in eerste instantie ook al niet...wel heeft het mij iets geholpen omdat mijn binnenvoering veel te strak bleek te zijn. Bij jou hoorde ik dat de nieuwe LR die je later erbij hebt gekocht een veel plooibaardere binnenvoering had...dat zette mij ertoe om deze TOCH te vervangen. Ik moet die op de bovenverdieping eigenlijk ook doen ...maar het is best een heel bedrag. Even sparen dus! Nu komt dat niet zo goed uit...daarbij zijn ze meestal niet voorradig.
Sorry voor Spotje , Knoetje , Lieveke en Zatou’tje die er boven gebruik van maken....vrouwtje moet eerst de centjes bij elkaar zien te krijgen.

doegieeee

Ik heb je in rood geantwoord. En Louisse...’t ligt ECHT aan de kwaliteit van goed KLOMPVORMEND kattengrit...!!!
Maar daar ben jij inmiddels ook al wel achter. handje_mond

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gemaakt door Kunena