Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
02 mei 2021

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk katertje Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 17 nov 2020 14:03 #26460

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13851
Even nog het antwoord op je reactie over : “GROTE KLONTEN kattengrit in de afvallade”

Welnu Louisse..dat de klonten groot zijn van stuk is waarschijnlijk omdat ik een paar grote volwassen katers rond heb lopen die ook nog eens STRUVIET-kandidaten zijn en dus flinke plassen produceren. Dat de klontjes bij jou kleiner zullen uitvallen zal daarmee samenhangen.
Doen jouw poezels kleine plasjes...dan krijg je uiteraard ook kleinere klontjes.

In ieder geval doet dit grit WAT HET MOET DOEN! swing

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 09 dec 2020 11:56 #26498

Nog steeds tevreden van de Javame?

Baal een beetje dat het hier nergens in de buurt te verkrijgen is en je via I-net weer meteen verzendkosten erbij heb waardoor het uiteindelijk juist weer aardig duur word...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, louisse

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 09 dec 2020 13:14 #26499

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Nog steeds tevreden van de Javame?

Baal een beetje dat het hier nergens in de buurt te verkrijgen is en je via I-net weer meteen verzendkosten erbij heb waardoor het uiteindelijk juist weer aardig duur word...

_voetje Poezenvrouwtje zegt: Ja het bevalt me SUPER, de LR draait sindsdien probleemloos. (Vervangen van de PINCH even terzijde maar die probleemveroorzaker lag zeer zeker aan het onderdeel en niet aan ‘t grit)

Echt goed klompvormend en geen problemen meer, ook de vieze luchtjes in huis zijn verleden tijd met dit grit. En ja ...dat het nog niet overal verkrijgbaar is ..dat is echt een probleem. Ik heb dat al aangekaart bij Jan . Ik weet niet waar je woont en of je dat wil delen ?
Op hun site staat waar ze aan huis leveren...natuurlijk niet voor maar 1 zak ..maar als je meerdere ineens laat leveren dan willen ze nog wel eens wat voor je doen. Dan zijn de kosten voor het brengen te verdelen over het aantal zakken en ben je goedkoper uit dan online bestellen bij een verkooppunt.

Bel anders even met Jan van Javame...zeg dat je via Poezenvrouwtje forum komt en lid bent. Dan hoort hij ‘t van jou zelf en wie weet heeft hij een verkooppunt bij jou in de buurt. Vragen staat vrij toch!

Nou ik ben benieuwd of je hier wat mee kan ...laat je ‘t nog even weten?

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 09 dec 2020 13:18 #26500

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Oh ja...vergeet ik nog...Louisse heeft volgens mij ook dit klompvormend grit , ik heb haar nog niet gesproken maar wie weet laat zij hier nog even een reactie achter ter ondersteuning van mijn ervaring. Zij was ook helemaal klaar met al het slechte grit en wilde dit graag proberen . Dit is inmiddels al een tijdje geleden, kan goed zijn dat ze het inmiddels al in huis heeft.

_question: Zo ja...lieve Louisse , “wat is jouw ervaring “ ?

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 09 dec 2020 13:57 #26501

halloooo
nee ik heb dit grit niet genomen ook om d rede dat ik dan verzendkosten moet betalen
zonder verzendkosten moet je meerdere zakken kopen en stel dat ik het niks vind zit ik weer met 2 of drie zakken
daar heb ik geen zin meer in.
doegieeee
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 09 dec 2020 15:51 #26502

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

halloooo
nee ik heb dit grit niet genomen ook om d rede dat ik dan verzendkosten moet betalen
zonder verzendkosten moet je meerdere zakken kopen en stel dat ik het niks vind zit ik weer met 2 of drie zakken
daar heb ik geen zin meer in.
doegieeee

_voetje Oh...Louisse...wat lees ik nu...wat een gemis!!!

Zo jammer dat het verzenden ‘t zo ontoegankelijk maakt ...het is echt probleemloos grit hoor!
Ik wil geen ander meer.
Voor mij is dit HET grit voor de LR-open air.

Hoe kan ik je overtuigen...zo jammer. Hoe doe je het nu dan? Aanklungelen en je elke dag lopen ergeren?
Ik had echt gehoopt dat ik je het vertrouwen kon geven om het te bestellen en jij kan ‘t zo makkelijk aangeleverd krijgen via JAVAME, Jan levert bij jou aan huis!
Echt het is goed grit ...doe ‘t gerust.
Bel anders even met Jan zelf zijn mobiele nummer staat onderaan op de site bij “contact”
Jan is echt heel welwillend.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Gemaakt door Kunena