Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
05 dec 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kleine Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 29 dec 2020 20:37 #26567

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13758
Goede avond “Beautiful Nature“,

Goh... voor de LR is het echt de enige beste van alle merken die eerst voldeden en na verandering of vernieuwde inhoud opeens stonk...of een kleverige massa veroorzaakten.

Ik vind t ontbreken van t geurtje ook jammer maar daar is wel iets aan te doen, zelf vind ik dat geen reden om dit grit af te keuren ( toevoegen van een geurtje kan een oplossing zijn)

Jammer dat het niet voldoet in de open bakken, misschien droogt het teveel uit en valt t daarom uit elkaar? Voor de Litter Robot moet t juist snel en goed klompen zodat t na 7 minuten automatisch afgevoerd kan worden door t apparaat.

Ik ben heel blij met dit grit voor in mijn LR Open Air en mijn 7 zakken voorraad!

Verder wens ik je heel veel sterkte met je zoektocht.. ik hoor graag nog eens welk merk klompvormend kattengrit wel voldoet. Het zal niet makkelijk zijn en geloof me.. ik spreek uit eigen ervaring... heb niet voor niets heel 2019 zo’n zelfde zoektocht gedaan! Ik kan je zeggen... het is om moedeloos van te worden want de milieu eisen zijn verandert waardoor wij nu met dit probleem zitten.

Laat je t ons weten als je een beter merk hebt gevonden? We willen het graag uittesten om de bevindingen hier te delen met alle andere radeloos zoekende kattenbaasjes.

Alvast een heel fijne jaarwisseling en hopelijk bezoek je ons ook in 2021.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 31 dec 2020 15:13 #26568

pffff toch een zak javame geprobeerd ,maar nee deze word het niet voor mij.
soms blijft het toch nog wat plakken en vind het grit iets te grof het loopt ook wat. uit
ga de zak wel opmaken maar daarna niet nog eens kopen.
en zo gaan we maar weer verder zoeken.
groetjessss
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

20 kg per zak/JAVAME KLOMPVORMEND EXELLENT PREMIUM kattengrit 31 dec 2020 15:59 #26569

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Huh... snap er niets van !
Dat t in de open bakken minder werkt en wat uit elkaar valt kan ik inkomen maar in de Litter robot werkt deze uitstekend. Als 1 van de beste tot nu toe !

Zet je timer ipv 7 min wachttijd eens op 15 minuten, Louisse
Dan heeft t net iets langer om uit te harden tot een stevigere klomp !

Welke heb je genomen?

neennee

neennee

Let op want er zijn drie soorten EXELLENT kattengrit dat klompvormend is. Waarvan maar 1 die werkt in de Litterrobot Open air automatische zelfreinigende kattenbak.

De gewone Exellent werkte bij mij ook niet !!!
Je moet echt de juiste verpakking kopen met PREMIUM erop vermeld. ( let dus goed op de verpakkingen)

DIKKE_duim :goodone: DIKKE_duim

De gewone Exellent van Javame is veel meer in omloop te verkrijgen de Premium vaak alleen bij Jan zelf te bestellen!
_question:
Heb je een fotootje van je gekochte zak?
Wat ik niet begrijp is dat jij schrijft dat je t grit grof van structuur vind... daarom denk ik dat je de andere Exellent grit hebt... deze die ik aanprijs, is juist heel fijn, zandachtig van structuur!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Prachtige vaste klompjes /JAVAME EXELLENT PREMIUM kattengrit 15 jan 2021 13:14 #26583

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Prachtige vaste klompjes / Javame EXELLENT PREMIUM kattengrit voor in Litter Robot Open air

_voetje Zie hier nog maar eens de inhoud van mijn afvallade , keurige vaste klompjes , de wat grotere zijn van mijn Struviet-katers..die plassen grotere hoeveelheden maar ook dat kan dit grit prima verwerken. Niets dat blijft hangen in de bol of blijft plakken...alles keurig in de afvallade.

Wel moet ik met enige regelmaat het platte afvoer-gedeelte waar de ontlasting overheen schuift schoonmaken...hier mis ik dus echt wel het binnenscherm dat ze er later uit hebben gehaald. Erg jammer en nog steeds een groot gemis! ( maar dat is puur mijn mening en ervaring van ‘t ontbreken van dit binnenscherm)

Heb je vragen ...stel ze gerust!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Gemaakt door Kunena