Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

Slechte zending ...helaas de klos ! /JAVAME EXELLENT PREMIUM kattengrit 08 mei 2021 12:56 #26863

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14312
Oh Jeetje...ik denk dat ik vraag of ze geruild mogen worden voor SIVOCAT.
En dan NIET de witte maar de SIVOCAT met de Paarse afbeelding.
Die was ook niet zo goed als de 1e levering van JAVAME EXELLENT PREMIUM maar wel beter en stonk minder dan deze 2e levering van de nieuwe afgravingen in de mijn.

Ja ..het kan natuurlijk dat ze aan een nieuw stuk afgraving beginnen en dat beïnvloed de kwaliteit van ‘t grit maar dit is niet te doen joh!
Heel mijn huis stonk ..afijn jij weet er alles van he!

Ik ga deze zak die nu open is vermengen met ALMO NATURE plantaardige vezels om zo mijn 20 kg weg te werken zonder teveel stank en ellende in de LR. Maar de ander gaan terug en wil ik omruilen voor SIVOCAT SOFT...ik geloof dat die zo heette.
Zal zo een fotootje van Jan zijn website erbij doen. Dan weet je welke je moet hebben.
Daar zit wel 5 kg minder in per zak ...maar alles beter dan zo aanmodderen.

Hier is een fotootje van de SIVOCAT SUPERSOFT die je moet hebben. Deze heb ik indertijd getest en was toen beter dan deze ellende die we nu hebben.
Mijn zakken gaan terug...ik ga Jan zo wel bellen.

• Sivocat Supersoft Kattengrit is een fijne kattenbakvulling van kleine kleikorrels en is voorzien van een babypoedergeur.
    12 ltr zakken voor 7,66 euro

• Gemaakt van kleikorrels

• Hoog absorberend vermogen

• Gaat langer mee
    Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
    Login of registreer om deze te zien.

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
    Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Slechte zending ...helaas de klos ! /JAVAME EXELLENT PREMIUM kattengrit 08 mei 2021 13:28 #26864

• poezenvrouwtje
    • Moderator
    • Moderator
    • liefde overwint alles
    Of ...geld terug vragen.
    Daar denk ik inmiddels ook over na want ik denk dat hij dit weekend vrij heeft en even weg is met zijn vrouw i.v.m. Moederdag.
    Telefoon > krijg voicemail > wel ingesproken voor terugbelverzoek naar mij.
    Dan maar overleggen wat het beste is...ik weet ‘t inmiddels ook niet meer.
    Anders maar hopen dat het JUMBO-grit wel doet wat ‘t op de zak “zegt te doen” ! (Maar ja papier of in dit geval plastic ...is geduldig zijn we inmiddels wel achter)

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Michelle

Louisse test Cancat Exellent voor in LR 08 mei 2021 13:54 #26865

• poezenvrouwtje
    • Moderator
    • Moderator
    • liefde overwint alles
    Louisse TEST Cancat Exellent (klompvormend kattengrit) voor in LR

Prijs 11,50 euro

Super Louisse dat je het met ons delen wil.
    Wil je jouw ervaring met Cancat straks weer ( liefst met fotos van de klonten) hier plaatsen?
    Ben blij dat jij deze testen wil.
    Superlief van je...

_question: He lieve Louisse...Hoe is ‘t met dit TESTGRIT vergaan?
    Is dit wat?
    heeft ‘t je goedkeuring?
    Ruikt je huis fris?
    Hoe zijn de klonten in de afvallade?

Wij zijn op zoek...dat begrijp je natuurlijk wel na alle consternatie deze ochtend op ‘t TEST KATTENGRIT voor in LR -forum handje_mond

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Slechte zending ...helaas de klos ! /JAVAME EXELLENT PREMIUM kattengrit 08 mei 2021 17:28 #26870

Zonde joh dat het helaas dus niet zomaar wat slechte zakken waren maar dus echt de hele lading slecht lijkt te zijn :-(

Deze Sivocat SuperSoft vond ik op zich goed, toen een pallet laten komen via Javame.
    Enige probleem dat ik had waardoor ik terug ging zoeken; was de hoeveelheid stof...
    Viel me vooral extra op toen ik 2 'hop-in' kattenbakken aanschafte en die uitschepte hoeveel wolken er vanaf kwamen.
    erg jammer; want qua prijs was deze op een pallet erggg fijn voor de portemonnee...

Voor nood heb ik nu ff paar verpakkingen van de Lidl gehaald omdat ik niet tot verkooppunt van de Flamingo beland.
    Maar de Flamingo & versele Laga canadian fine blijven hier voor de zelf-schep bakken écht favoriet met goede stevige klonten, minder stof & geurneutralisatie...
    De Flamingo heb ik nu aan 10,20 per 15kg zak.
    De Versele Lage veelal te vinden vanaf 15/16e per 15kg wat echt te duur is voor mijn portemonnee...

Geloof niet dat ik de review van de Flamingo Babypoeder door jou terug kon vinden; enkel de aankondiging ervan?
    Zou nog een goede zijn voor Javame om aan te kopen; geloof per pallet EX BTW iets van 7-7,50 euro per 15kg zak...
    Veel cattery's waren lyrisch over dit grit maar in NL erg slecht te verkrijgen voor een normale prijs... (veelal 16-20e in webshops)
    De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Slechte zending ...helaas de klos ! /JAVAME EXELLENT PREMIUM kattengrit 08 mei 2021 17:57 #26871

• Michelle
    • Michelle's Profielfoto
    • nieuw lid
    • nieuw lid
    • ?
    • Ontvangen bedankjes 25
    Echt jammer hè. Ik baalde enorm toen is sochtends bij de Lr kwam en vooral toen ik de lade open deed geen klonten maar gewoon natte grit. Ik heb van de week 5 nieuwe zakken gehad na echt veel moeten mailen en vragen hoe nu verder ik vond de communicatie niet echt goed ook. Misschien moeten we idd maar ons geld terug vragen is immers wel 50€ Dan blijf ik lekker op het grit van de ranzijn die beviel prima geen stank niks alleen klein beetje uitloop maar daar heb ik zoiezo weinig last van want ik heb de Lr ingebouwd in de muur. Kun jij mij wat laten weten als je hem gesproken hebt als hij akkoord gaat met geld retour dan wil ik dat ook graag als je dat kunt doorgeven dan neem ik daarna wel contact op met hem. Word wel beetje moe van heel dat grit probleem ppfff weet niet hoe lang ik nou al bezig ben elke keer maar weer een ander merk proberen totdat ze het weer veranderen :( maar goed laten we dit nu maar weer eerst afwachten
    Michelle en de poezels

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Welke FLAMINGO kattengrit is de juiste ? / vraag Beautiful Nature lid 08 mei 2021 18:53 #26872

• poezenvrouwtje
    • Moderator
    • Moderator
    • liefde overwint alles

Zonde joh dat het helaas dus niet zomaar wat slechte zakken waren maar dus echt de hele lading slecht lijkt te zijn :-(

Deze Sivocat SuperSoft vond ik op zich goed, toen een pallet laten komen via Javame.
    Enige probleem dat ik had waardoor ik terug ging zoeken; was de hoeveelheid stof...
    Viel me vooral extra op toen ik 2 'hop-in' kattenbakken aanschafte en die uitschepte hoeveel wolken er vanaf kwamen.
    erg jammer; want qua prijs was deze op een pallet erggg fijn voor de portemonnee...

Voor nood heb ik nu ff paar verpakkingen van de Lidl gehaald omdat ik niet tot verkooppunt van de Flamingo beland.
    Maar de Flamingo & versele Laga canadian fine blijven hier voor de zelf-schep bakken écht favoriet met goede stevige klonten, minder stof & geurneutralisatie...
    De Flamingo heb ik nu aan 10,20 per 15kg zak.
    De Versele Lage veelal te vinden vanaf 15/16e per 15kg wat echt te duur is voor mijn portemonnee...

Geloof niet dat ik de review van de Flamingo Babypoeder door jou terug kon vinden; enkel de aankondiging ervan?
    Zou nog een goede zijn voor Javame om aan te kopen; geloof per pallet EX BTW iets van 7-7,50 euro per 15kg zak...
    Veel cattery's waren lyrisch over dit grit maar in NL erg slecht te verkrijgen voor een normale prijs... (veelal 16-20e in webshops)

Super bedankt voor je reactie Beautiful Nature.
    Ik heb inderdaad ooit de FLAMINGO getest maar er zijn verschillende van FLAMINGO verkrijgbaar. Zo verkoopt Pets Place (dierenwinkel ) dit ook en zeggen ze dat dit hetzelfde is als de ECHTE zakken van FLAMINGO ...doch toen ik het kocht bleek het niet te voldoen.
    Ik zal hier fotootjes bijplaatsen van degene die ik via Pets Place kocht en waar ze van zeggen dat dit van dezelfde leverancier vandaan komen. (Ik bestrijd dat ten zeerste daar de kwaliteit minder leek te zijn) Er staat dan FLAMINGO op de zak maar de details op de zak zijn anders.

De ECHTE FLAMINGO is van ‘t merk KARLIE en zit in de felgekleurde zakken. Die heb ik vroeger gehad en voldeden prima.
    Is hier moeilijker te verkrijgen

De andere zak is wat ik indertijd via Pets Place had...en kwamen NIET goed uit de test.

_question: voor Beautifull Nature
    Welke heb jij dan ingekocht en voldoet wel goed...maar werkt deze dan ook in de automatische kattenbak zoals de LR ?

Gemaakt door Kunena