Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
25 nov 2022

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poezen
Trigger, Spotje, Knoetje, Sumi, Zatou en kleine Kiki

Veel leesplezier met lachwekkende, vrolijke momenten toegewenst !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo †, Sheva †, Pepe †, Shiye † , Lieveke † , Knoetje †

kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 19 mei 2021 19:58 #26902

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14222
_ongeduldig _ongeduldig _ongeduldig

Helaas heb ik nog geen bericht mogen ontvangen in tegenstelling tot de reacties van Jan die ik hier onder ogen krijg.
Omdat t nu wel lang vind duren heb ik vandaag contact gezocht via de App.
Hoop dat een antwoord dit maal niet zal uitblijven en ik ook mag vernemen hoe dit op te lossen.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 19 mei 2021 21:07 #26903

• Michelle
  • Michelle's Profielfoto
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • ?
  • Ontvangen bedankjes 25
Hoi allemaal,
Vandaag heb ik dan eindelijk na een lange tijd een reactie gekregen van Jan (javame) ik zal de mailtjes hier plaatsen. KOOP NOOIT maar echt NOOIT grit bij deze man. Hij is totaal niet klantvriendelijk en ontkent het probleem en wilt dan ook niks oplossen, omdat hij vind dat hij gelijk heeft. Ik heb 5 zakken moeten bestellen omdat het anders niet geleverd zou worden dat vond ik prima, maar al bij de eerste keer was het rotzooi het grit klonterden niet en stonk verschrikkelijk. Ik heb gelijk contact gezocht en mijn ervaring verteld. Mr jan vond het niet nodig om te reageren. Meerdere malen heb ik gemaild uiteindelijk een reactie ‘’ de fabriek zegt dat het niet kan dus dan is dat zo’’ SORRY!!! Ik weer een mail gestuurd en je raad het al geen antwoord. Pas toen ik zei dat ik slechte revieuws zou schrijven kreeg ik antwoord. Nou lees zelf maar deze man is niet ok en totaal niet klantvriendelijk!!! 😡

DUS KOOP NOOIT JE KATTENGRIT BIJ JAVAME !!!!
En mocht je hetzelfde probleem hebben zouden we dit graag willen horen samen sterk 💪

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 20 mei 2021 07:03 #26904

Benieuwd of ze de beoordeling zullen plaatsen...

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 20 mei 2021 09:46 #26905

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

_question:
Is dit op de verkoopsite van Javame ?
Ik kon daar eerder nooit een respons achterlaten want dan was daar alleen een mogelijke verwijzing naar JAVAME op TRUSTPILOT .

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 20 mei 2021 09:53 #26906

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

_question:
Is dit op de verkoopsite van Javame ?
Schijnbaar aan ‘t screenshot te zien dat moeilijk leesbaar is maar als ik de loep erbij neem kan ik eruit opmaken dat je daar een respons hebt achtergelaten met maar 1 ster erbij en een uitleg...deze zojuist willen bekijken om hem hier beter leesbaar te plaatsen...doch...constateer ik dat nu goed???? Is deze niet meer terug te vinden???? (Als dat echt zo is en deze is door Javame zelf verwijderd omdat deze negatief is dan vind ik dat een kwalijke zaak)
Ik kon daar eerder nooit een respons achterlaten want dan was daar alleen een mogelijke verwijzing naar JAVAME op TRUSTPILOT .

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Beautiful Nature

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 20 mei 2021 10:20 #26907

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Voor degene die een respons op JAVAME achter willen laten hier is de directe link naar TRUSTPILOT waar volgens mijn medeweten GEEN revieuws door de eigenaren van de site eigenhandig kunnen worden verwijderd , simpelweg omdat ze dat niet aanstaat.

Wil je een hopelijk NIET verwijderbare reactie achterlaten op internet klik dan op deze directe link TRUSTPILOT REVIEUW JAVAME

Dankjewel voor de support, ik krijg mijn geld niet meer terug is mijn vermoeden, nog steeds geen reactie, ook niet meer teruggebeld ondanks belofte.
Triest..dit had niet zo hoeven lopen.
Ik moet transparant en eerlijk zijn .
Mijn vermoeden is dan ook dat wanneer ik net als Beautifull Nature op de Javame-site zelf onder het topic van Exellent Premium kattengrit een nieuwe revieuw ga plaatsen dat die ook verwijderd gaat worden.
Helaas staat mijn 1e reactie dat het een goed product was uit 2020 er nog steeds...die hebben ze laten staan. Tja ..als daar in 2021 een negatieve onder leesbaar gaat worden...dan kan je de verkoop wel op je buik schrijven en blijf je zitten met grit dat stinkt , uit elkaar valt en totaal niet klontert.
Mijn huis rook een en al naar Amoniak omdat dit grit zo veranderd is ten opzichte van de kwaliteit die het had in 2020 toen ik het nog zo aangeprezen heb.

Jammer dat dit zo moet lopen...dom om het als verkoper zo slecht op te pakken en de mensen gedupeerd achter te laten zonder te compenseren. Ik zal mijn geld niet terug krijgen en dus ga ik mijn verlies maar voor lief nemen. Netjes is anders maar ik denk dat dit muisje nog een heeeeeeel lang staartje gaat krijgen voor de Fa. Javame. De verkoop bij de Jumper winkels in Helmond Almere en Zuid Holland zullen in de toekomst ook teleurgestelde klanten gaan krijgen die ze moeten compenseren...dit gaat vast zijn weerslag nog wel krijgen.

Teleurstellender vind ik dat er gezegd wordt dat er GEEN KLACHTEN en zoals ik nu lees in jullie reacties heeft Jan dit al aangepast in AMPER geen KLACHTEN.
Ik vermoed dat er nog vele klachten gaan volgen ...wij winnen er niets meer mee en zullen nooit meer gecompenseerd worden, maar mijn motto is:

Al is de leugen nog zo snel...de waarheid achterhaald ‘t wel !” (Eigenlijk was deze leuze uit vroegere tijd van een condoomreclame..”al is ‘t zaadje nog zo snel, Durex achterhaald ‘m wel” kent u ‘m nog? )

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Beautiful Nature

Gemaakt door Kunena