Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
28 nov 2023

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

belevenissen ondeugden en poezen-avonturen van
Trigger, Spotje, Sumi, Zatou en natuurlijk kitten Kiki

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Veel leesplezier toegewenst met vooral heel veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo †, Sheva †, Pepe †, Shiye † , Lieveke † , Knoetje †:

kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

klacht Michelle op Javame Exellent Premium/ TRUSTPILOT 20 mei 2021 10:42 #26908

• Michelle
  • Michelle's Profielfoto
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • ?
  • Ontvangen bedankjes 26
Hello,

Nou ik heb ook me review geschreven hoor hierbij de foto 😊
Michelle

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ TRUSTPILOT geplaatst 20 mei 2021 10:50 #26909

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14312
Mij bleef geen keus, de daad maar bij het woord gedaan.

Jammer genoeg is de screenshot niet goed leesbaar en dus plaats ik hier de tekst apart vermeld :

Javame Exellent Premium KLONTvormend kattengrit

In 2020 na lange zoektocht en testen van 35 merken klontvormend kattengrit dat steeds maar veranderde van kwaliteit dacht ik ‘t bij JAVAME gevonden te hebben. Ik mocht ‘t testen en ik plaatste een enthousiaste revieuw. Ook geprezen op Poezenvrouwtjeforum waar het door vele cattery’s gekocht werd, doch in 2021 ging het mis. Kleur en structuur veranderden, mijn huis stonk naar Amoniak en klonten vielen uiteen en plakten als stopverf vast. Ik meldde de verandering maar helaas Jan...je reageerde dat er geen klachten waren. Ik bleef in je vertrouwen en kocht opnieuw bij je...nu verneem ik niets meer en laat je mij in de kou staan. Enige antwoord, er is niets veranderd, Leverancier geloof je boven de ervaringsdeskundigen zoals de cattery’s en particuliere gebruikers, geen compensatie , jammer Jan, niet de sjiekste oplossing, vandaar mijn revieuw hier op TRUSTPILOT om verder leed onder de kopers te voorkomen want ik wil en blijf transparant en eerlijk zijn ook op mijn forum van Poezenvrouwtje waar ik je ooit zo geprezen heb. Ik ben dit verplicht naar mijn lezers toe!

Exellent Premium KONTvormend kattengrit van Javame is veranderd en slecht, het stinkt en valt uit elkaar, katten plassen nu op mijn kleed en door heel ‘t huis heen en ik sta met lege handen tegenover Javame want die laat niets meer horen en reageren niet meer ! Doe met deze revieuw wat u wil en trek zelf uw conclusie

_question: Alleen zo kunnen we verandering aanbrengen die ons kattenbezitters wat brengt en voorkomt dat ons onnodig geld afhandig gemaakt word voor producten die niet aan de kwaliteit voldoen en dan ook nog een niet vergoed worden bij melding van klachten.

:sterretje: Mijn vraag is: Wie volgt en neemt even tijd en moeite om (als is het maar kort..) een revieuw op TRUSTPILOT te plaatsen.
Doe het voor je Poezenbeestjes ..zij verdienen toch ook een schoon toilet
Als het niet meer verkocht gaat worden en ze er mee blijven zitten..dan pas komt er verandering en gaat er naar ons geluisterd worden.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ TRUSTPILOT geplaatst 20 mei 2021 10:53 #26910

• Michelle
  • Michelle's Profielfoto
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • ?
  • Ontvangen bedankjes 26
Hij zal vandaag wel denken ontploffing op trustpilot hahah maar goed ook moet ie maar communiceren

klacht Michelle op Javame Exellent Premium/ TRUSTPILOT 20 mei 2021 11:04 #26911

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hie die Michelle,
Jeetje jij bent snel...heb je vanmorgen een doosje “bijdehandjes” opgegeten.
Ben ik nog aan ‘t klungelen omdat ik mijn screenshot niet leesbaar genoeg op mijn forum geplaatst krijg..steel jij alweer de show met je snelle actie op TRUSTPILOT.

Wat goed dat je ook daar een reactie hebt geplaatst.
Wat mij ertoe bracht ondanks dat ik nog steeds geen respons heb mogen ontvangen van Jan, is dat ik zag dat de revieuw op de Javame-verkoopsite zelf waarop Beautifull Nature haar verhaal had gedaan (hier een screenshot van op poezenvrouwtje geplaatst) ...niet meer terug te lezen/vinden was.
Dit deed voor mij de deur dicht..die is gewoon verwijderd. (Nu staat mijn positieve revieuw natuurlijk nog steeds bovenaan te lezen van 2020 toen het grit goed zijn werk deed en ik het zo enthousiast als ik was helemaal de hemel in heb geprezen.
Javame wilde dat natuurlijk behouden en heeft (denk ik) de negatieve reactie van 2021 deze ochtend gewoon verwijderd.
Maar op TRUSTPILOT kan dit niet!!!
Zo ga je niet met klanten om...dan maar hupsakee het internet op en alles open en bloot.

klacht Michelle op Javame Exellent Premium/ TRUSTPILOT 20 mei 2021 11:18 #26912

• Michelle
  • Michelle's Profielfoto
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • ?
  • Ontvangen bedankjes 26
Vind ik ook hoor. En nogmaals had hij gewoon netjes klantvriendelijk geweest en met een oplossing was gekomen was er niks aan de hand hij doet moeilijk voor die 12 zakken. En als het goed is moet het hem niks doen want hij verkoopt er toch 750 per maand nou dan kan hij makkelijk ons geld terug geven.

klacht Michelle op Javame Exellent Premium/ TRUSTPILOT 20 mei 2021 12:28 #26913

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ja ben het met je eens Michelle, snap niet want ik schreef hem... “denk eraan Jan, de leverancier heeft makkelijk praten maar JOUW naam staat op de zakken vermeld.“
Die leverancier voelt hier niets van...die lacht zich stiekem in z’n vuistje
We wilden hem alleen maar helpen, zo ook Beautifull Nature..zij heeft zelfs nog aangeraden om op een bepaald grit dat na uitproberen wel werkt over te gaan. Maar dat wees hij af.

Je gunt iedereen het beste..wij waren goed afgeweest want het was betaalbaar...maar nu krabt hij zich vast nog eens achter zijn oren.
Hij had kunnen weten dat wij kattenbezitters een groot netwerk hebben en elkaar informeren waardoor deze klacht op Exellent Premium kattengrit wel eens een sneeuwbal effect kan gaan krijgen. Als zich dit verspreidt onder de cattery’s en de particuliere baasjes met voornamelijk een Litter Robot of zoals bij Beautifull Naturen 6 open kattenbakken..dan kan dit nog wel eens heel koud op zijn dak komen. Berichtjes bewust verwijderen is nooit een goede optie..dat komt altijd uit en motiveert alleen maar om er nog meer met een gestrekt been in te gaan...(wat nu gaande is volgens mij!)

Maar ja...ik denk dan maar zo: Deze quote is voor fa Javame

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Gemaakt door Kunena