Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje -TEST SANICAT PROFESSIONAL PET LOVE - Oriente/ #litter-robot III

Poezenvrouwtje -TEST WHITE HYGIENE ULTRA COMPACT/ #litter-robot III 13 mei 2020 15:50 #26040

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451

Poezenvrouwtje -TEST

WHITE HYGIENE ULTRA COMPACT voor in de #litter-robot III

Ja lieve lezers...’t is witte kattenbakvulling..

Iedereen weet inmiddels dat ik daar geen goede ervaringen mee heb...

_voetje Prijs van HG kunststofreiniger 3,99 euro bij plus-winkel

Maar...ik geef ook dit klompvormend grit een eerlijke kans, we starten met een schone bol en stoppen onze eerdere ervaringen met witte kattebakvulling weg, Ik ga er open in...en wacht af hoe de Persjes erop reageren, en ...of het inderdaad doet wat er op de zak staat vermeld...ULTRA COMPACT klompvormend.

De test is begonnen...

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtje -TEST WHITE HYGIENE ULTRA COMPACT/ #litter-robot III 14 mei 2020 09:18 #26044

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

TEST WHITE HYGIENE ULTRA COMPACT

_voetje Eigenlijk zag ik ‘t gisteren al ..ik moest met regelmaat de spatel grijpen om delen los te steken die bleven plakken, deze kattenbakvulling blijft te nat en hard niet voldoende uit.... ook vormt ‘t platte stukken (pannenkoeken zoals ik dat noem)
Al het kattengrit dat ik tot nu toe heb uitgetest en platte stukken vormt is niet geschikt voor in de Litter-Robot Open Air Automatische zelfreinigende kattenbak.

Dit trof ik vanmorgen vroeg aan toen ik op een nuchtere maag beneden kwam...ik kreeg er kokhals-nijgingen van!

Overal pootafdrukken, uitgelopen wit grit, en...2 stinkende drollen, maar ja..als de kattenbak stinkt..dan doen we het er gewoon naast of vlak voor de ingang, dit is het statement dat de poezels willen maken als grit blijft plakken en gaat stinken omdat de LR het niet kan afvoeren. Dit ligt dus niet aan de LR of aan mijn Persjes..dit ligt aan het slechte kattengrit van tegenwoordig!!!

Je kunt niet van huis want je moet constant zodra je hem hoort draaien naar de Keuken of naar boven rennen om de spatel te grijpen en de sticky plakkaten los te steken zodat ze afgevoerd kunnen worden...daar is dit apparaat indertijd niet voor ontworpen. Het is juist de bedoeling dat je ongestoord van huis kunt zijn en in een fris en schoon huis weer terug keert. Dat de poezels een schone kattentoilet kunnen betreden...ook tijdens je afwezigheid. Zodra ik nu een boodschap ga doen weet ik nooit wat ik aantref zodra ik de voordeur open. Soms ruik ik beneden al dat het boven mis is gegaan en komt mij de lucht al tegemoet op de trap. Dit geldt hetzelfde voor de LR in de keuken. De aroma’s komen je dan al tegemoet zodra je de kamer betreed...ik wil dit niet...het hoeft ook niet...!!!

Blijft plakken, grote plakkaat, schone grit komt terug , er overheen, gaat stinken!

Ik heb ‘t losgestoken met de spatel..zou niet nodig moeten zijn!

_voetje Dit behoeft geen verdere uitleg..de foto’s spreken voor zich! Eruit halen en andere kattenbakvulling erin , zowel op de bovenverdieping als hier beneden want ik wil een schoon en fris huis..en voor mijn poezels een schoon en fris toilet. (Wij mensen zitten ook liever op een proper toilet ...toch!!!) Doe dit dan je lievelingen ook niet aan...

Ik ga schoonmaken en de pootafdrukken van de vloer af zien te krijgen , zonder dat ‘t bij opdrogen een “witte kalkachtige waas” op de plavuizen achterlaat..dat wordt nog wat om dat goed te krijgen, 2x dweilen met schoon water misschien? We gaan ‘t zien... fijne dag!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Poezenvrouwtje TEST/ NOT STICKY KLOMPVORMEND grit in test voor LR III 14 mei 2020 11:45 #26045

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poezenvrouwtje schreef :

DIT IS WAT WE WILLEN als vele LR bezitters , hier doen wij onze Katten een plezier mee!

_happyrollin

Testing video of Meipeng Bentonite Cat Litter

via @YouTube

https://youtu.be/Fd3Q5RVoI8Y

_voetje En het leukste is... het bestaat gewoon al, maar je moet ‘t met tonnen tegelijk inkopen, dat ligt boven mijn macht!
Sorry lieve lezers en LR-gebruikers, baasjes van de katjes... dan moet ik eerst de loterij winnen!!!

Louisse TEST/ Biokat’s Diamond Care grit in test voor LR III 24 mei 2020 19:55 #26077

Hallo ik ben Louisse en heb dit kattengrit getest voor in de Litter Robot Open Air.

Biokat’s Diamond Care kattengrit

louisse schreef : Hallooo.
Ja ik 2 verschillende grit aan het testen dus word vervolgd.

Welnu, hier ben ik dan met de uitkomst:
Dit klompvormend kattengrit is ook niet geschikt voor in de Litter-Robot zelfreinigende automatische kattenbak.
Veel te grote platte stukken , zo groot dat ze niet door het afvalgat naar de afvallade passen.
Blijven steken en moet je met de hand verwijderen.
Zit ik weer met een halve zak die je tegen je zin moet opmaken.
Wat een gedoe!

Dus deze kunnen we ook van de lijst afstrepen.
De zoveelste in rij.
Zullen we ooit de juiste vinden?

Groetjessss Louisse

Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Louisse TEST/ Biokat’s Diamond Care grit in test voor LR III 24 mei 2020 20:54 #26078

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_Toppie_beda
TOP Louisse...goed getest, duidelijk je uitslag verwoord en wat een toepasselijke “sticker“ heb je erbij geplaatst om je beoordelingsuitslag kracht bij te zetten.
Zo ziet iedereen in 1 oogopslag dat deze is afgekeurd!
Zo fijn dat je mee-test, dan hoef ik niet alles alleen te doen.

We blijven moed houden, de leveranciers moeten straks wel verbeteren want op deze wijze verkopen ze niets meer!

Dank voor je inzet!

Poezenvrouwtje -TEST SANICAT PROFESSIONAL PET LOVE - Oriente/ #litter-robot III 30 mei 2020 20:12 #26097

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtje -TEST

SANICAT PROFESSIONAL PET LOVE - Oriente

paw Zo ziet ‘t eruit, fijne structuur, crème-witte kleur korreltjes

paw Eigenlijk wilde ik geen Sanicat meer testen maar deze variant is mij onbekend...

paw Helaas is ‘t weer wit grit...ik griezel er altijd van omdat het eigenlijk nooit zo heel beste resultaten geeft in de Litter-Robot zelfreinigende automatische kattenbak. Toch wilde ik dit een eerlijke kans geven mede omdat er een vignet op zit met EXTRA PREMIUM litter. Dit is meestal een betere en exclusievere kwaliteit. Welnu..hoewel Tolsa mij enorm teleurgesteld heeft met de afspraken en beloftes wil ik ze graag een eerlijke revence geven.
Ultra clumping staat er op de zak..maar ja...dat beloven ze allemaal, papier is geduldig!!! We zullen het zien...

paw welnu..daar gaan we, schone bol, eerlijke start, voldoende grit toegevoegd...nu is het wachten op de uitkomst!

Gemaakt door Kunena