Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje -TEST SANICAT PROFESSIONAL PET LOVE - Oriente/ #litter-robot III

Poezenvrouwtje TEST/ SANICAT komt belofte niet na TESTGRIT/voor LR III 24 feb 2020 16:30 #25689

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451
Hiii Even een vervolgbericht.

Terwijl ik mijn vorige bericht aan ‘t posten was reageerde meneer van de TOLSA - SALES op mijn mail met mijn terugbelverzoek. Ik heb met hem een prettig gesprek gehad en vertelt dat ik niet langs de dame aan de telefoon kwam. Dat ik ‘t gevoel had dat zij eigenlijk niet het juiste kanaal was om mee te communiceren en niet verder kwam doordat zij de macht had mij niet door te verbinden. (Plat gezegd onder ons...ik werd afgepoeierd!)

Ook heb ik gezegd dat de belofte om na de 3 testzakken grit die ik had toegezonden gekregen er een contact en verbinding gemaakt zou worden met de DEVELOPMENT afdeling en deskundigen aldaar om verder te kijken wat de mogelijkheden zijn. Nu sta ik ineens buiten spel ... alle tijd en energie in goede duidelijke feedback gestopt en daar is de kous mee af!

Deze meneer zegt dat het wel naar het hoofdkantoor is doorgestuurd... maar dat dit een lange weg is die gegaan moet worden. In ieder geval ben ik bedankt. Ik heb wel gezegd dat ik nu ga proberen om een andere FA in een ander land hier voor warm te laten lopen. In ieder geval moet hier rugbaarheid aan gegeven worden zodat men zich bewust is van de grote ... maar vooral DRINGENDE vraag naar goed werkend KLOMPVORMEND grit dat BOLLEN vormt en geen platte pannenkoekvormige plakkaten die sticky zijn vanbinnen en we los moeten steken van de bodem.

Kijk deze foto moet ik nog wel even doorsturen naar deze SALES-meneer waar ik de naam niet van vermeld omdat ik dat niet netjes vind.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtje TEST/ NOT STICKY KLOMPVORMEND grit in test voor LR III 24 feb 2020 16:37 #25690

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poezenvrouwtje schreef :

Dit is het enige dat ik wil vinden....

NOT STICKY KLOMPVORMEND grit voor in de Litter Robot Open Air

*verdrietig* *verdrietig* *verdrietig*

_voetje maar... zie dat maar eens te vinden !!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Poezenvrouwtje TEST/ NOT STICKY KLOMPVORMEND grit in test voor LR III 24 feb 2020 17:18 #25691

Tja vind het maar eens .
Ik heb ook de LR 3 en heb hetzelfde probleem met al het kattengrit.
Maar in amerika waar de LR vandaan komt hebben ze ook al het probleem met het grit las ik vanmiddag .
Ik zag wel dat ze daar toch baking soda erbij gebruiken voor het klonteren van het grit.
Wat een gedoe allemaal,
Dure bakken uitvinden en dan niet het goede grit. Ervoor bedenken.
Pfff
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje TEST/ NOT STICKY KLOMPVORMEND grit in test voor LR III 24 feb 2020 17:42 #25692

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

DIT IS WAT WE WILLEN als vele LR bezitters , hier doen wij onze Katten een plezier mee!

_happyrollin

Testing video of Meipeng Bentonite Cat Litter
via @YouTube

_voetje En het leukste is... het bestaat gewoon al, maar je moet ‘t met tonnen tegelijk inkopen, dat ligt boven mijn macht!
Sorry lieve lezers en LR-gebruikers, baasjes van de katjes... dan moet ik eerst de loterij winnen!!!

Poezenvrouwtje TEST/ NOT STICKY KLOMPVORMEND grit in test voor LR III 24 feb 2020 18:13 #25693

Waar moet ik veel van hebben dan?
Heb de hele middag zitten zoeken hihi nu ben ik er helemaal versuft van
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje TEST/ NOT STICKY KLOMPVORMEND grit in test voor LR III 24 feb 2020 18:54 #25694

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Tja vind het maar eens .
Ik heb ook de LR 3 en heb hetzelfde probleem met al het kattengrit.
Maar in amerika waar de LR vandaan komt hebben ze ook al het probleem met het grit las ik vanmiddag .
Ik zag wel dat ze daar toch baking soda erbij gebruiken voor het klonteren van het grit.
Wat een gedoe allemaal,
Dure bakken uitvinden en dan niet het goede grit. Ervoor bedenken.
Pfff

Want DIT willen we niet meer, een stinkende LR en een stinkende huiskamer, zodanig dat de katten er niet meer op willen!
Geen leuke binnenkomer als je ‘s morgens beneden komt.

Ja ik ben ook even SUF van ‘t zoeken en trachten het juiste te vinden, de samenstelling is belangrijk, papier is geduldig...overal wat niet heeft gewerkt daar staan gewoon de groene vink-tekens bij dat het harde klompen zijn terwijl ‘t platte stukken zijn die plakkerig blijven en waar de urine in een plas op blijft staan. De verpakking en wat ons wordt wijsgemaakt ...klopt helemaal niet met de werkelijkheid.
Niet echt eerlijk..wel?

Dank voor je steun Louisse...van TOLSA SANICAT verwacht ik niets meer. We zullen ons er zelf hard voor moeten blijven maken.
Ik probeer weer wat anders uit ...wat t is laat ik nog weten en zal ik hier delen. Misschien wordt ‘t wel een lachwekkend fiasco..maar ja...dan heb ik ‘t wel geprobeerd. Niets doen levert ook geen oplossing.
Fijn om wat steun te mogen ontvangen ook. Ze denken bij SANICAT dat ik de enige ben met een LR en dat ik ook de enige ben die problemen met hun grit heeft. Dat vind ik triest. Maar ja .. ik zoek door naar een oplossing!
Fijn te weten dat jij in ieder geval hier ook mee te kampen hebt en ook zoekt naar oplossingen. Ook jij hebt zakken staan die je MOET opgebruiken omdat je dacht dat je ‘t juiste grit gekocht had. Het is goed dit hier te ventileren zodat ze lezen dat er meer mensen zoekende zijn.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gemaakt door Kunena