Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje -TEST SANICAT PROFESSIONAL PET LOVE - Oriente/ #litter-robot III

Poezenvrouwtje -PETSUNLIMITED PREMIUM Canada / #litter-robot III 15 apr 2020 17:12 #25909

nou dat is mooi bericht he.
ik zal eens op hun site gaan kijken,maar moet ook eerst nog greencat opmaken en
dan nog de anderhalve zak Catsan ultra plus die ook balletjes geeft en ik ook goed vind .
nou eindelijk zijn we tevreden.
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poezenvrouwtje -Best getest/ PETSUNLIMITED PREMIUM Canada / #litter-robot III 16 apr 2020 11:24 #25915

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451

poezenvrouwtje schreef :

Ja he, he.. wat een “suffie” ben ik ook.. (beloof ik de link te plaatsen en vergeet ik ‘t ) ...hier is de directe link naar de webshop:

PetsUnlimited Premium goed klompend voor Litter Robot gebruikers

De verzendkosten heb ik ook even opgezocht :

Onderstaand de verzendkosten per land:
Nederland € 3,95 per bestelling. Boven € 25,- geen verzendkosten.
België € 4,95 per bestelling. Boven € 25,- geen verzendkosten.
Frankrijk € 6,95 per bestelling. Boven € 75,- geen verzendkosten.
Duitsland € 6,95 per bestelling. Boven € 75,- geen verzendkosten.

swing swing swing

Poezenvrouwtje schrijft:
Wat een verademing met de lange verzendtijden van Zooplus.
Zo fijn , gisteren bestelling gedaan en nu al onderweg!
Daar kan je op bouwen, TOP!! (Screenshot van verzendbewijs)

Hier krijg je blije poezels van..
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtje -Best getest/ PETSUNLIMITED PREMIUM Canada / #litter-robot III 17 apr 2020 14:41 #25923

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

YES... mijn zakken kattenbakvulling zijn binnen
_vingertjeso _vingertjeso

Oh fijn, kattenbakvulling is binnen. Ruim voor ‘t weekend, altijd prettig. Ondanks dat ‘t heel zuinig in gebruik is zit er in deze zakken maar 10 kg kattenbakvulling en aangezien wij inhouden van 15 en soms zelfs 17 kg gewend zijn lijkt deze eerder op te zijn. Dit is dus even wennen nog (Vooral als je met een schone bak wil beginnen dan gaat ‘t meeste op aan de 1e laag in de bol) maar uiteindelijk komt ook dat goed.

Fijn is ook dat je geen extra kosten hebt voor verzending, ik heb nu 3 zakken gekocht en iets lekkers voor poes Spotje wat ik bij Best for your Friend op de webshop zag staan. Ik wilde dit graag proberen omdat Spotje voor ‘t slapen gaan altijd nog wat wil eten en ik dan geen groot blikje open wil trekken.
Dit leek me geschikt omdat het zo’n leuke cupjes zijn in goed formaat voor een hapje tussendoor van hoogwaardige voedingsgehalte erin.
Aangezien de Persjes altijd zo nieuwsgierig zijn als er iets open gemaakt wordt zitten ze er natuurlijk allemaal omheen, zo dicht dat ik soms niet eens iets kan bekijken. Aan dit kleine pakje met de 6 cupjes schenken ze allemaal aandacht maar ‘t is echt voor poes Spotje. Ik wil haar na de lange ziekteperiode graag wat extra’s geven en laten aansterken tot ze weer op haar oude gewicht is. Misschien kan dit helpen.

paw Spotje: Oh..dat ziet er lekker uit vrouwtje, maak je er alvast een open?

6 cupjes voor 2,79 in 3 verschillende smaken

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 25 apr 2020 15:36 #25940

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Micho kattenbakvulling in de test

Zoals gewoonlijk bij start van Test: schone unit voor een eerlijke start

Dit een het wit klompvormende kattenbakvulling van heel fijne structuur

Na 1 nacht ...trof ik zo mijn plavuizen aan voor de ingang van de Litter Robot kattenbak

1 van de redenen dat bijna alle kattenbezitters griezelen van witte kattenbakvulling omdat het bij slechte absorbtie en uitharden van de klompvorming dit soort sporen nalaat. Ik trof deze poezenvoetjes door heel mijn huis aan, helaas ook op mijn mooie rode bekleding van de bank waar ‘s nachts op gelegen is.

Aan de bodem van de bol heeft zich tijdens de nachtelijke toiletbezoekjes een aardige aangekoekte massa vastgezet, deze heb ik los moeten steken met de spatel, een kleverige niet uitgeharde massa valt naar beneden. Zie de hoeveelheid die zich heeft vastgezet.

Het is kleverig en dat is te zien aan de sporen die het achterlaat tijdens het afvoeren in ‘t dumpgat van de afvallade. Deze sporen blijven achter en bemoeilijken een volgend afvoer-proces (kleverige klompen die eventueel wel los komen blijven dan hangen en glijden niet in ‘t dumpgat.

Veel te grote plakkaten die nog vochtig en kleverig zijn. Niet goed grit voor in de Litter Robot automatische kattenbak

De leverancier is op de hoogte en was zeer geïnteresseerd in dit proces van de Litter Robot Automatische Zelfreinigende kattenbakken.
Wist niet van ‘t bestaan af en al helemaal niet dat zoveel kattenbezitter in NL Belgie, Duitsland, UK en USA zo zoekende zijn naar een goed uithardende klompvormend kattenbakvulling die geschikt is voor in de LR Open Air.

Hij stond open voor feedback.

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 25 apr 2020 15:44 #25941

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hiii

_voetje Ja ...ik heb nog een aantal merken kattenbakvulling staan voor de testen.
Belofte maakt nu eenmaal schuld en dus moet ik die nog wel even nakomen. Ik test ze en zal de bevindingen hierbij plaatsen.
Zo is iedereen tevreden en kom ook ik mijn afspraken netjes na...
Ik zou zeggen, doe er je voordeel mee.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 29 apr 2020 13:20 #25945

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Micho met Activated Carbon (2e variant in koffertje)
kattenbakvulling bij Poezenvrouwtje in de test

_voetje Zowel ik als de leverancier hadden er hoge verwachtingen van, ‘t zou beter zijn dat de witte variant...maar deze was veel plakkeriger. Ik was juist zo blij dat deze grijs is van kleur en mooi fijn van structuur maar het is toch te kleverig en blijft ook zo nat, zelfs na een nacht in de afvallade. Voelde daarin nog vochtig aan. Jammer hoor!

_voetje Ook deze feedback van mijn test is teruggekoppeld naar de leverancier, meneer was erg geïnteresseerd en hij ging, naar ik begreep in antwoord op mijn mail, hierover in overleg met het land van herkomst waar dit grit gewonnen en verwerkt, verpakt word.
Hij meldde mij hier nog op terug te komen. Fijn als mensen zo meedenkend zijn en een gat in de markt zien.

Ik wacht ‘t af en mocht ik nadere info ontvangen dan deel ik ‘t hier met onze trouwe lezers. Zorg dus dat je hierop geabonneerd bent zodat je automatisch een bericht in je mailbox krijgt op je laptop, IPhone of tablet.

Wordt dus nog vervolgd.....! swing

Gemaakt door Kunena