Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje -TEST SANICAT PROFESSIONAL PET LOVE - Oriente/ #litter-robot III

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 29 apr 2020 13:36 #25946

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451
Hiii

_voetje Ik ga zo de bol uitwassen om de merken die ik nog had staan voor een test ook een kans te geven.
Ik start zometeen met degene die voor ‘t grijpen staat en dat is deze.
Volgens mij zijn hier ook deze 2 varianten toegezonden kregen die interessant bleken voor in de Litter Robot-test van ‘t Poezenvrouwtje
Ik begin denk ik met de donkere paarskleurige zak van 10 ltr.

_sterretje Super Benek Compact Lawenda (Lavendel)
10 ltr.

_sterretje SUPER BENEK EXCLUSIVE BALLS
4 ltr.

Nog even geduld eerst soppen en alles drogen, dan zal ik ook daar alvast foto’s van plaatsen.

paw alles onder ‘t toeziend oog van poes Spotje natuurlijk... die overigens weer eens ondeugend is en op deze wijze ‘t boterkuipje heeft weten open te krijgen door het gewoonweg van ‘t aanrecht te meppen...Nou ja...schoonmaken moet ik toch , kan dat er ook nog wel bij. handje_mond

Aan de slag dus...
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 29 apr 2020 18:54 #25947

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Super Benek Compact Lavendel

paw Zak geopend, ruikt lichtelijk naar Lavendel...

paw zo ziet de korrel eruit, mooi fijne structuur, voelt heel zacht

_voetje In de bol die uiteraard netjes is schoongemaakt, lijkt ‘t crème van kleur maar toch is ‘t heel licht-grijs.

_voetje Zo alles fris en proper, deurtje dicht en draaien maar... laat de test beginnen.

_voetje Nu is het aan de Persjes om hun “ding” te doen. Momenteel zijn ze even druk want hier is ‘t net even droog buiten en dus stonden ze te dringen bij de deur naar ‘t poezenterras.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 30 apr 2020 20:03 #25949

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

_voetje Hmmm ik zal je zeggen, ‘t valt me nog niet eens zo tegen deze donker paars-roze Benek kattengrit hmm ...ik kijk het nog even een paar dagen aan. Wil het echt heel goed uittesten.
Zo apart...alles waar ik een hoge pet van op had en dus positieve verwachtingen van had..die vielen me zo tegen voor in gebruik van de Litter-Robot Open Air kattenbak.

Nog even verder testen om zeker te zijn.... zwaai

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 01 mei 2020 12:51 #25954

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poezenvrouwtje schreef :

_voetje Hmmm ik zal je zeggen, ‘t valt me nog niet eens zo tegen deze donker paars-roze Benek kattengrit hmm ...ik kijk het nog even een paar dagen aan. Wil het echt heel goed uittesten.
Zo apart...alles waar ik een hoge pet van op had en dus positieve verwachtingen van had..die vielen me zo tegen voor in gebruik van de Litter-Robot Open Air kattenbak.

Nog even verder testen om zeker te zijn....
zwaai

Super Benek Compact Lawenda (Lavendel)
10 ltr.

Welnu...hallo geïnteresseerden in de uitslag van de kattenbakvulling test voor in de Litter-Robot. Hier een laatste update van dit klompvormend grit.
Zoals ik al vermelde viel het niet eens tegen. Subtiele lavendelgeur die alleen bij het openen van de zak aanwezig is en daarna eigenlijk niet meer terug te herkennen is.

Structuur van ‘t grit is fijn en het is stukje lichter dan al het andere klompvormend grit dat normaliter te verkrijgen is. Dit is wel een voordeel voor in de Litter-Robot want die kan slecht omgaan met heel erg heavy grit i.v.m. de belasting van de motor. (Onnodige slijtage)
Het is zacht grit en heel fijn van structuur / korrel. Persjes vonden het heel erg prettig en eerlijk gezegd had ik er ook een heel goed gevoel bij.

Nu moet ik toegeven dat het niet eens zo heel slecht uit de test komt. Behalve het boven-vermelde zet ik deze bovenaan de lijst ...mocht...er geen ander grit te koop zijn dat beter is...!!!
IK hou deze dus in gedachte als acceptabel alternatief, ook al is hij niet wat wij zoeken voor onze Litter-Robot.
Deze klompvormend blijft toch nog te nat / oftewel vochtig en dus laat het tracking-sporen na bij het afvoeren > gevolg > je moet steeds met een vochtige doek het gedeelte schoonmaken want er blijven plakkerige strepen van Bentoniet met urine...in als je pech hebt zoals ik van de week ook ontlastingstrepen van poep achter. Dit is mijn min-punt !!
Ik heb zelfs het binnenscherm dat voorkomt dat mijn Persjes tijdens een toiletbezoek met hun oren en kraag langs deze “remsporen” lees ontlasting, vegen. Maar ja...scherm eruit is ook geen oplossing want dan moet je het steeds schoonpoetsen en dus is het “gemak” van deze zelfreinigende automatische kattenbak ineens ver te zoeken.

En dus ...ga ik vandaag ook nog even de andere voor de test wachtende kattenbakvulling testen. Er komt schot in de rij die in de garage staat te wachten.
Blijf de testen dus volgen...zwaai tot later!

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 01 mei 2020 13:04 #25955

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Aan de slag dus...

Deze grote en heel erg zware zak is vandaag aan de beurt, hij staat nu vooraan in de rij met TEST-kattenbakvulling voor in de Litter-Robot en dus pak ik deze.
Omdat de zak zo ontzettend veel inhoud heeft en zo ontzettend zwaar laat ik hem in de garage staan en loop ik even heen en weer om de bol te vullen voor de test voor vandaag.

Nu eerst aan de slag om de bol te soppen en droog te blazen.
Eigenlijk moet ik de Poezels ook een compliment geven voor hun fantastische gedrag en de acceptatie van steeds weer een nieuwe vreemde kattenbakvulling, een andere geur, weer een andere korreltjes- structuur van de korreltjes, steeds nieuwe luchtjes die in de bol hangt. Wij mensen vinden ook niet alle toiletspray’s lekker en prettig ruiken.

Menige poezel zou denken...je kan me wat met steeds ander grit...zoek het lekker uit...ik ga op ‘t kleed zitten of op je bankstel.
Mijn lieverds gaan netjes op de voor hen klaargemaakte en gevulde Litter-Robot.

Ze doen het toch maar...mijn kanjers ! Alle lof dus...

_voetje Welnu.. eens zien wat dit kattengrit ons te bieden heeft. zwaai Tot later...

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Poezenvrouwtje - TEST Kattenbakvulling voor in Litter-Robot / #litter-robot III 01 mei 2020 13:12 #25956

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : nou dat is mooi bericht he.
ik zal eens op hun site gaan kijken,maar moet ook eerst nog greencat opmaken en
dan nog de anderhalve zak Catsan ultra plus die ook balletjes geeft en ik ook goed vind .
nou eindelijk zijn we tevreden
.

Ja Louisse, dat dacht je...ik moet nog een aantal tests uitvoeren want ik heb nog TEST-kattenbakvulling staan die ik belooft heb te testen of ze geschikt zijn voor in de Litter-Robot. En dus kan ik nog even voort.
Ook jouw Catsan zit daarbij... Die mag nog even wachten want die staat achteraan ergens. Hij was wel eerder binnen voor de test maar deze loeizware zak kwam later binnen en is door zijn gewicht vooraan bij de garagedeur getild. Ik kon hem niet verder verslepen...dus gaat deze vandaag open en in de bol voor de test.

Top dat je steeds ook feedback geeft...dank daarvoor!

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Gemaakt door Kunena