Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje -TEST SANICAT PROFESSIONAL PET LOVE - Oriente/ #litter-robot III

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 01 mei 2020 16:13 #25967

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451

NIEUWE TEST kattenbakvulling voor in de Litter-Robot

Javame Premium extra kontvormende kattenbakvulling + babypoedergeur
20 ltr

Zo ziet ‘t er in close-up uit ...

Er zou volgens de gele sticker op de zak een baby-poedergeur in moeten zitten maar dat vond ik na opening moeilijk terug te vinden, moet je er wel heel close aan ruiken hoor, maar ...misschien zodra ‘t nat geplast is door de urine wel...? ik geef ‘t een kans.
Het stuift wel meer dan ander grit en zwaarder ook. Snel de bol vullen dan kan de test starten. Nu is ‘t aan de Persjes om hun “ding” te doen!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 04 mei 2020 19:57 #25983

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hiii
Vandaag de leverancier gesproken, aangegeven dat deze kattenbakvulling nu nog moeilijk te kopen is. Hij gaf aan bezig te zijn met een verkoop voor heel Nederland. De zak is namelijk heel betaalbaar en dus aantrekkelijk. De winkels waar het nu verkocht wordt zetten er veel te veel provisie op ...dan nog de verzendkosten en.... de extra kosten (Toeslag) van 1.95 omdat het pakket extra zwaar is .

Ik heb dit met hem gedeeld... hij heeft dit zeker ter harte genomen maar was druk aan ‘t werk en was met vracht onderweg. komende week is er een hernieuwd contact om e.e.a. door te spreken . Fijn dat iemand zo open staat en mee wil denken.
Ik hou jullie op de hoogte.

Oh ja...misschien goed te weten dat er wel degelijk een verschil is tussen deze twee zakken kattenbakvulling. De Premium is namelijk bijna niet te koop .
Meestal wordt de andere zak aangeprezen maar dit grit is grover en niet zo fijn zanderig van structuur als de Premium die ik nu test.
Er zal dus een verschil zijn in klompvormend..laat je dus niet misleiden om die versie te kopen voor de Litter-Robot kattenbak. Die zal niet werken.
Hier beide foto’s naast elkaar!

Erg fijn als mensen zo mee willen denken.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Poezenvrouwtje -TEST JAVAME PREMIUM / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 04 mei 2020 20:25 #25984

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

NIEUWE TEST kattenbakvulling voor in de Litter-Robot

Javame Premium extra kontvormende kattenbakvulling + babypoedergeur
20 ltr

paw bodem van de bol (zwarte rubber op foto) is nu bovenin tijdens draaiproces, niets lijkt te blijven plakken...thumbsup

paw klompen urine glijden richting afvallade (dumpgat dat zo opend)

paw dumpgat is open , toegang tot afvallade...

paw Na 1 nacht open ik de volgende ochtend de lade om te ledigen...vol klompjes, hoewel niet allemaal perfect en moet ik de gladde binnenzijde nog wel even schoonvegen van alle resten...ben ik best tevreden! Ik zit weer rustig als hij draait en ren niet meer naar de keuken om de spatel te grijpen, ik ga met gerust hart naar bed wetende dat het afgevoerd word . Ook kan ik weer van huis om een boodschap te doen en hoef ik niet bij terugkomst meteen het kastje in te duiken waar de Litter-Robot staat.

paw Er is in de ochtend na een nacht intensief gebruik wel wat uitloop van ‘t grit...maar dat neem ik graag op de koop toe als dit zo blijft werken.

Poezenvrouwtje -TEST JAVAME PREMIUM / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 06 mei 2020 09:59 #25994

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

JAVAME Premium met baby-poeder

goede keus als je het volgende voor lief neemt...

Javame komt goed uit de test , hoewel het erge strepen trekt tegen het binnenschild aan. Dat had ik graag anders gezien. De Persjes hebben daar in de ochtend moeite mee na veel en vaak gebruik te hebben gemaakt van de Litter-Robot in de nachtelijke uren.
Dan heeft hij veel gedraaid en ondanks dat de klompen wel los laten lijkt het toch nog wat te nat als het over het gladde gedeelte naar het dumpgat schuift.

Met name de grote katers zoals Trigger en Sumi die een flink postuur hebben zitten met hun kop en oren tegen het binnenschild aan...gevolg dit vinden ze vies die ontlasting-sporen van poep en plas met grit.
Het is ze dan in de ochtend niet schoon genoeg en ruikt teveel naar hun zin...ze doen hun behoefte beiden vlak voor de ingang van het deurtje waar de Litter-Robot in staat.
Niet leuk voor mij als ik beneden kom.

Overdag veeg ik met enige regelmaat de het binnenschild schoon , even sprayen met wat schoonmaakmiddel verdund met water en een stuk keukenrol doet de rest. Maar in de nacht ...tja..ik moet ook slapen !

_sterretje Dit is het enige min-punt (Remsporen trekken om het zo maar even te verwoorden op het gladde gedeelte tijdens afvoer naar ‘t dumpgat, wat een nare onfrisse omgeving veroorzaakt. (Grit zou dus nog iets minder vochtig mogen blijven , dat zou dit kunnen verhinderen) Dat de bolvorming meer zou uitharden...dan zou het helemaal perfect zijn.

_sterretje Heel betaalbaar (9,00 euro) ook voor de kleine portemonnee met weinig te makken.
_sterretje veel liters kattenbakvulling voor een leuke prijs (20 ltr)
leverancier gaat kijken hoe dit landelijk in de verkoop te krijgen (hij denkt met ons mee, erg fijn en positief)
_sterretje Het vormt klompen en ze vallen inderdaad zelf naar beneden thumbsup om afgevoerd te worden door de Litter-Robot zelf

Note: voor mij blijft deze bovenaan mijn lijstje staan van goed Klompvormende kattenbakvulling geschikt voor in de Litter-Robot Open Air zelfreinigende kattenbak. Ik blijf hem zeker kopen ...

KLIK JAVAME PREMIUM

_voetje Vandaag test ik een nieuw TEST-grit (kattenbakvulling in de rij) Ook weer een zware zak van een merk dat ik nog nooit gezien of van gehoord had.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Poezenvrouwtje -TEST NIEUWE Kattenbakvulling/ voor in de #litter-robot III 06 mei 2020 10:17 #25995

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtje -TEST

NIEUWE Kattenbakvulling/ voor in de #litter-robot III

paw voor mij een onbekend merk, nog nooit van gehoord, zware zak

paw Litter-Robot schoon en klaar om te vullen, eerlijke start voor elk merk in test

paw Zo ziet het eruit, voelt zacht en is fijn van structuur, niet ECHT wit van kleur (voor wit grit zijn wij bijna allemaal allergisch geworden door witte vlekken die het achterlaat op onze meubelstoffering, vloer (pootafdrukken) en na het dweilen een witte waas over de vloer ) Deze kattenbakvulling is wat crème van kleur. Beetje naar het grijze toe..afijn...je hoort ‘t nog wel wat de ervaring brengen mag in de loop van de dagen.

paw Litter-Robot vullen tot de vul-lijn en daar gaan we...klaar voor de start van de TEST

Poezenvrouwtje - TEST High Classic Silver Edition/ voor in de #litter-robot III 07 mei 2020 09:47 #25996

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtje - TEST

High Classic Silver Edition voor in de #litter-robot III

13,26 euro voor 12 kg

_voetje Tja...moet ik hier nog wat bijschrijven of zeggen de foto’s voldoende, NIET GESCHIKT voor in de Litter-Robot

Blijft plakken aan rubber bodem en aan de binnenplaat (Afvoer naar ‘t dumpgat)

Moet ‘t lossteken met de spatel en daar blijft ‘t als stopverf aan vastkleven, moet ‘t er met een klap op de rand van Litter-Robot afslaan, zo plakkerig en nat is ‘t , waardeloos voor in de Litter-Robot dus!!
Kater Sumi pikte deze kleerboel in zijn kattentoilet niet en dus draaide hij een mooie met flinke geur afgevende drol vlak voor ‘t deurtje van ‘t kastje waar de LR in staat. Dat was niet leuk beneden komen want Sumi’s aroma’s kwamen mij in de kamer al tegemoet _Yuk!:

_voetje Enige pluspunt is dat het heel mooi fijn is, en... ‘t ruikt heel erg lekker ! Maar daar is alles dan ook mee gezegd.

Welnu ...leegmaken vandaag en door naar de volgende op rij, nieuwe TEST voor vandaag gepland. Ik ga zo aan de slag om de bol van de LR leeg te maken en uit te soppen.
Sorry lieve mensen ...weer een NO-Go voor deze klompvormende kattenbakvulling.

Gemaakt door Kunena