Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Louisse TEST/ Biokat’s Diamond Care grit in test voor LR III

Poezenvrouwtje NIEUWE-TEST/ Intersan Classic Triple action/ #litter-robot III 01 apr 2020 07:30 #25852

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13447

Poezenvrouwtje NIEUWE-TEST/
Intersand Classic Triple action

_voetje Tussendoor omdat ik zonder zat nog even een zak grit gekocht omdat deze nieuw zou zijn en de kwaliteit zou hebben van het merk FLAMINGO (althans het zou uit dezelfde fabriek komen , alleen andere verpakking is mij gezegd door Pet’s Place.
De TRIPLE ACTION deed veronderstellen dat het een betere en nieuwere versie/samenstelling zou zijn die nu gelanceerd werd.

MINpunten
_sterretje Ervaring: Waardeloos
_sterretje Geen verbeterde versie/samenstelling
_sterretje Sticky , plakt vast aan bodem en wanden, moet het lossteken met spatel

_sterretje Best prijzig met zijn 15,95 euro voor deze zak

Geen PLUS-punten te melden. Niet geschikt voor in de LR automatische Zelfreinigende kattenbak
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtje NIEUWE-TEST/ kattenbakvulling/ ”VanCat” / #litter-robot III 01 apr 2020 07:48 #25853

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenvrouwtje
NIEUWE-TEST/ KLOMPVORMENDE kattenbakvulling “ VanCat “ voor in LR.III

Schone unit voor deze test

Zo ziet ‘t er in closeup uit...

klonten nat blijven in de kern, sticky aan wand&bodem, moet lossteken!!

Gevolg: poezen willen eer niet meer op, vinden ‘t te smerig...

Ik moest ‘t hiermee doen , had niets anders meer voor in de LR. In de hoop dat ik het vocht kon doen opzuigen door er een pakje droge rijst aan toe te voegen. Gaf iets verbetering maar niet voldoende...moest toch de spatel ter hand nemen om het los te steken van wand en bodem. Misschien had gebroken rijst beter resultaat geleverd maar dat had ik niet in huis. Dit is maar een noodgreep. Ik hoop dat er vandaag of morgen een nieuw grit arriveert want dit is echt een ramp.

Dit is in ieder geval niet geschikt voor in de Litter Robot Open Air zelfreinigende kattenbak.

Op naar de volgende test dan maar!!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 01 apr 2020 19:15 #25854

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenvrouwtje -TEST NIEUWE klompvormende Kattenbakvulling voor in de #litter-robot III

_voetje Helaas nog even doorbijten en aanklungelen met t plakkerige kattengrit, het is nu wachten tot ‘t nieuwe te testen ( Merk) kattenbakvulling arriveert!

De Persjes zijn niet zo blij. Zij hebben moeite met dit grit omdat het na 2 dgn toch wat meer ruikt. Denk je maar in dat wij mensen een toiletbezoek brengen aan een niet fris ruikende en niet schone toiletpot.

Nog even lieverds... hopelijk morgen!?!
Ik hoop t zo...

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMEND / Kattenbakvulling/ #litter-robot III 15 apr 2020 16:11 #25906

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poezenvrouwtje -TEST NIEUW KLOMPVORMENDE Kattenbakvulling/

PETSUNLIMITED PREMIUM met babypoedergeur uit CANADA

Voor in de #litter-robot III (Open Air automatische zelfreinigende kattenbak)

Daar gaan we nog een keer, “less best” is ‘t spreekwoord toch!

Litter Robot schoon en net gevuld... klaar voor gebruik !

Ruikt echt heerlijk, en voelt zacht als zand..zo fijn van structuur...Close-up foto

Persjes wilden er meteen op ....dat is meteen al 1 plas

Poezenvrouwtje -PETSUNLIMITED PREMIUM Canada / #litter-robot III 15 apr 2020 16:31 #25907

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Nu moet ik wel even eerlijk zijn....deze kattenbakvulling is voor de Pasen nog gearriveerd en de foto’s in ‘t vorige bericht zijn dus van voor de Pasen. Ik kreeg gisteren opeens problemen met mijn internetverbinding. Steeds meldingen dat er geen verbinding was. opnieuw alles ingevoerd en de foto’s erbij gedaan maar het uploaden naar ‘t forum lukte maar niet.
Vandaag dat ik het nu plaats. !

Mijn 2e zak PetsUnlimited is inmiddels al in gebruik want ik vind ‘t geweldig. Mijn huis rook fantastisch en de Persjes vinden ‘t heerlijk om op de bak te gaan. Ze graven weer kuilen en ik ben er blij mee. EINDELIJK....!!

Er komen bolletjes uit dit grit ..geen grote plakkaten die over heel de bodem uitlopen als een landkaart. Het loopt minimaal uit maar dat vind ik bijzaak. Door de baby-poeder geur stoft het iets of wat ..maar ik kan je zeggen ook dat boeit mij momenteel totaal niet. De geur is subtiel maar heel erg lekker ...een natuurlijke geur die je kamer vervult als ze erop plassen. De poesjes ruiken er ook iets naar en ik vind ‘t prettig. En...het is GRIJS van kleur ..Joepie!!! (Geen witte modderige pootafdrukken meer door heel ‘t huis)
Al met al...ik heb goed klompvormende kattenbakvulling gevonden.
Maar...nu komt het, de leverancier heeft ‘t contract net 1 maand voordat ik ze benaderde voor deze test verbroken. Ze kunnen het alleen terugdraaien als de verkoop ervan goed gaat lopen. Het is dus aan ons LR-gebruikers om ervoor te zorgen dat het in Nederland verkrijgbaar blijft.
Ik zal er alles aan doen om het beschikbaar te houden...helpen jullie mee?

Er is nog een voorraad in de opslag van zo’n paar duizend zakken, daarna zal naar aanleiding van de verkoop en aanvraag de knoop doorgehakt worden of ze dit kunnen blijven importeren. Dit gaat met grote pallets en ze moeten heel wat afnemen om het te mogen verhandelen in NL, Belgie.

Je kunt het alleen bij hen op de online webshop bestellen. Ze hebben het er speciaal voor ons weer ongeplaatst..(dat is toch TOP) nietwaar!
De verzendkosten zijn acceptabel en de levering is supersnel kan ik je zeggen. Vaak al de volgende dag mits je in de ochtend je bestelling plaatst en voldoet.
Wel even een account aanmaken.

En lieve mensen..ga nu niet meteen zitten klagen over dat het stuift..want dat doet het met baby-poeder erin. Laten we nu even zorgeloos gebruik kunnen maken van deze kattenbakvulling die geschikt is voor in onze Litter Robot Open Air Automatische zelfreinigende kattenbakken.

Ga maar vlug bestellen, hier is de directe link ernaar toe.

Dan plaats ik in de tussentijd nog even foto’s van de mooie harde ronde bollen die het vormt. Kijk en beoordeel zelf maar!!

Zijn ze mooi...of niet !!!! Dit is toch wat wij LR-gebruikers wilden..nou hier heb je het. Oh ..ik ben zo blij..eindelijk rust en lekkere geuren in huis. Weg met die plakzooi, geen spatels meer nodig om los te steken, einde van alle storingen die het slechte plakkerige grit ons steeds gaf!
RUST in huis en blije poezels met heerlijke zachte pootjes die ook nog eens lekker ruiken.

Enige onzekerheid...blijft dit grit voor ons beschikbaar, dit is een factor die we in gedachten moeten houden want het contract, levering met Nederland is verbroken en dit vind ik een “hekel” -punt gezien de toekomst!

Poezenvrouwtje -Goed getest/ PETSUNLIMITED PREMIUM Canada / #litter-robot III 15 apr 2020 16:42 #25908

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ja he, he.. wat een “suffie” ben ik ook.. (beloof ik de link te plaatsen en vergeet ik ‘t ) ...hier is de directe link naar de webshop:

PetsUnlimited Premium klompend voor Litter Robot gebruikers

De verzendkosten heb ik ook even opgezocht :

Onderstaand de verzendkosten per land:
Nederland € 3,95 per bestelling. Boven € 25,- geen verzendkosten.
België € 4,95 per bestelling. Boven € 25,- geen verzendkosten.
Frankrijk € 6,95 per bestelling. Boven € 75,- geen verzendkosten.
Duitsland € 6,95 per bestelling. Boven € 75,- geen verzendkosten.

swing swing swing

Gemaakt door Kunena