Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje TEST UITSLAG CAPSULL kattenbakvulling / #litter-robot III

Poezenvrouwtje TEST CAPSULL litter / #litter-robot III 22 juni 2020 10:47 #26183

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13517
Nee alsjeblieft niet...daar ligt het ( gewone kattenbak) veel langer in ...dan in onze Litter-Robot. ( die draait al met 7 min)
Nee echt Louisse..het heeft te maken met de slechte en goedkope vaak afgekeurde bentoniet die ze opkopen. Het is immers snel geld verdienen en “toch maar“ voor in de kattenbak (zo denken de distributeurs)

Vroeger kwam het kattengrit van overzee...ver weg uit andere landen. Dat is niet meer ( te duur en het moet per schip). Al het grit dat wij kopen komt van binnen Europa . Enige nadeel is dat dit kwalitatief niet geschikt is voor in de ( litter robot)Zelfreinigende automatische kattenbakken zoals wij hebben.

Wat we met z’n allen kunnen doen , is onze slechte ervaringen in eerlijke reviews plaatsen , zodat het niet meer verkocht word... dan MOETEN ze wel met betere kwaliteit komen. Maar ja...we kopen het nog steeds want we hebben niets anders..toch!

Daarom ben ik ook zo druk bezig om tenminste 1 soort GOED KLOMPVORMEND grit hier in NL in de verkoop te krijgen. Is dit er eenmaal...dan koopt men alleen dat goede kattengrit nog en hebben de anderen het nakijken en blijven ze met al die voorraden zitten!!

Ik blijf me ervoor hard maken want ik wil ook een hele dag van huis kunnen en in een schoon en fris huis thuiskomen zonder te hoeven soppen, stofzuigen en dweilen en de klontjes uit de vachten en tussen de teentjes van mijn lievelingen moeten peuteren.

Daar hebben we de Litter-Robot toch voor gekocht indertijd...nou Kom op! ... we laten ons niet “op onze kop zitten“ door een paar leveranciers van grote merken die denken dat ze maar wat “gebakken lucht“ kunnen verkopen , ze belazeren ons waar we bij staan want t doet al lang niet meer wat ze op de zakken verkondigen, toch! Allemaal verkoopverhaaltjes en loze beloftes, wij betalen t duur en de inhoud ervan blijkt bij gebruik waardeloos en ver beneden alle peil. Daar trappen wij consumenten en kattenbezitters toch niet meer in...mag ik hopen. Juist daarom veel rugbaarheid geven op alle verkoopsites maken over hoe erg t plakt en hoe slecht kwaliteit in werkelijkheid is bij gebruik, zodat ze er mee blijven zitten!!! Dan pas gaat men iets veranderen.. niet eerder. Wij hebben de macht... alle kattenbezitters samen kunnen hiervoor zorgen.

Oh ja en we pikken geen oude recensies meer van soms zelfs 2017 en 2018 omdat die 5 sterren gaven ... wij willen recente ervaringen lezen van gebruikers met hun ervaringen... dat is pas eerlijk.. we worden bedot waar we bij staan, dit laten we toch niet meer toe!

Tijd om samen een 👊 vuist te maken .. het is al duur genoeg toch!!

SAMEN STAAN WE STERK 💪
Wij komen op voor onze Persjes om hen en ons zelf het comfort van onze Litterrobots terug te geven. Want als hij werkt met goed klompvormend kattengrit erin dan is hij geweldig!!!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtje TEST UITSLAG CAPSULL kattenbakvulling / #litter-robot III 23 juni 2020 15:45 #26186

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13517

Poezenvrouwtje TEST

UITSLAG CAPSULL kattenbakvulling voor in de #litter-robot III

_voetje Welnu...het huis is en blijft schoon ruiken maar of dit nu is wat we zoeken? neennee Nee dus!!
Kijk en oordeel zelf..ik heb de foto’s met tussenpozen gemaakt..dus eerst de plas van kater Sumi, plast recht achteruit tegen de wand van de bol aan. Je ziet dat de urine op het grit blijft drijven en maar moeilijk absorbeert waardoor het gaat een zijn weg zoekt langs de rand...wel..dan krijg je de volgende foto. Het worden hele randen van grit dat blijft plakken en dus net als al het andere NIET loskomt van het rubber tijdens het draai-proces van de bol.
paw Sumi heeft zijn plas gedaan, zie urine nog drijvend op het grit.

paw Eenmaal volledig geabsorbeerd is dit de “wal” van nat grit die blijft plakken en Niet indroogt.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena