Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje TEST/ Morgen nieuw grit in test /voor LR III -elektr kattenbak

kattengrit 09 juni 2012 12:20 #7361

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13016
Hiii
GOEDKOOP is nu voor mij DUURKOOP!!!!

Ik dacht even goedkoop uit te zijn met een goed merk maar ik wil hier iedereen toch even voor waarschuwen.
_Wit heet bo
Wat een ellende...heel de dag loop ik te stofzuigen en te borstelen want het blijft enorm hangen in "broek" en aan de pootharen van de poezels. Heel mijn huis ligt eronder.
Een ramp is het !!!
verdrietig
Het erge is dat het 2 zakken van 7 liter waren en dus moet ik nog even want mijn litter Robot is zo zuinig in het grit..

Als je deze aanbieding ziet...wegwezen!!!

Biokat's / compact fresh / Frühlingsduft / Naturklumpstreu Kleur van de zak is prinsessenroze, hee fel van kleur.
voorkant van de zak zit in een wit vlak ,een tijgerkitten met bluawe oogjes en 3 bloemetjes ernaast
het zijn 7 liter zakken en de geur is heel overheersend, eigenlijk te veel van het goede.

..dan weet je welke je dus NOOIT moet nemen want dan haal je de ellende in huis.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Re: kattengrit 15 juni 2012 21:59 #7431

• Katleen
  • Katleen's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Als je het niet probeert kan je het ook niet weten hé. Ik heb hier ook al veel geprobeert; niet enkel van kattenbakvulling, maar ook van voeding, speeltjes,... en eigenlijk al veel geld weggesmeten als je het moest samentellen. Ik zweer bij kattenbakvulling van extreme classic.

kattengrit/ goedkoop is duurkoop! 27 sept 2013 10:27 #14725

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ik dacht goedkoop uit te zijn, ons tuincentrum ruimt op en deze pakken voor 1,99 euro is meegenomen...helaas doet niet wat op de verpakking staat...vandaar de uitverkoop???? vraagteken :angry:

Vind het door heel mijn huis.. :(
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

kattengrit/ NIEUW en dus uitproberen! 27 sept 2013 10:42 #14726

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Normaal is BIOKATS een goed merk en dus dacht ik ...ach iets nieuws en dus even uitproberen want er zit een natuurlijke vezel in het kattengrit verwerkt dat klompvormend werkt en extra urineluchtjes absorberen zou volgens de tekst op het pak. DUOACTIVE Biokat's Premium / niet echt goedkoop met een prijs van rond de 14,00 euro voor 14 ltr.
Blauw en roze / ene met geur en de andere zonder geur.
Niet echt goedkoop maar de moeite waard om uit te proberen vooral omdat er ook op staat dat je het niet terug zal vinden in je woning na een bezoekje aan de Litter Robot want ook daar zou het volgens de tekst heel geschikt voor zijn.
Juist omdat het ook heel licht in het gewicht is, 't proberen waard. (niet meer sjouwen met die zware zakken kattengrit)
neennee
Maar ook hier een tegenvaller...nog even iets geprobeerd om het samen met een goed klompvormend kattengrit te mengen en zo te gebruiken in de litter Robot. Doch de teleurstelling was groot toen ik letterlijk door heel mijn woning (net alles schoon en gezogen) een heel spoor terug kon vinden..het leek "klein duimpje wel met een spoor van broodkruimels"
Precies was te zien welke poezel gebruik had gemaakt van de elektrische kattenbak en waar deze lag te slapen, zelfs in de vacht hingen de stukjes vezel nog en ook op de vensterbank en op de stoelen was het terug te vinden.

Stofzuiger maar weer uit de kast en aan de gang gegaan..alsof je nog niet genoeg werk hebt! :angry:
Bijlagen:

Welke voor de Litter robot / kattengrit/ goedkoop is duurkoop! 04 nov 2013 11:06 #14944

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Voor de litter robot is dit de beste tot nu toe!

op de 1e plaats bovenaan de lijst:

CANADIAN FINE kost rond de 12,19 euro per zak van 15 kg inhoud

Dit vond ik ook belangrijk voor mijn poezels:

Onderhoudsarme geurneutraliserende en bactierie remmende kattenbakvulling.
Canadian Fine is gemaakt van hoogwaardige schepbare klei, stofvrij en zonder chemische additieven of synthetische geurstoffen.
Vervaardigd van uitsluitend organische grondstoffen. Door het efficient klontvormende vermogen is deze kattenbakvulling bijzonder economisch in het gebruik.
Het is volkomen veilig voor uw kat, uw woning en het milieu. tot nu toe het enige klompvormende kattengrit dat geschikt is voor de litter robot mede omdat het zo ontzettend mooie harde bollen vormt welke geen delen loslaten tijdens het ronddraaien in de litter robot en het schone grit niet vervuilen waardoor de litter robot maandenlang schoon en fris blijft.

Andere klompvormende grit laat tijdens het draaiproces stukjes los wat vermengd wordt en met het schone grit in het tussen-compartiment terecht komt waar het schone grit verblijft tijdens dit draaiproces en zo het schone grit vervuilt waardoor je de litter robot eerder moet uitwassen en heel het grit ook eerder moet vervangen omdat de poezels er niet meer op willen.

Kies / koop dus met zorg uw grit voor de litter robot in en bespaar uzelf veel werk en voorkom een onnodig ruikende litter robot voor uw poezels. (dit had ik dus met het nieuwe biocat's active duo...hier was mijn litter robot al na 2 dagen niet meer om in huis te hebben, de urinelucht van de katers kwam gewoon de kamer in ondanks dat ik de bol net gereinigd had...het bleek achteraf in het schone grit vermengd te zijn doordat de klompvormende bollen niet vast- en hard genoeg waren tijdens het draaiproces.

Voor mij nog 1 merk dat bovenaan de lijst staat van goed klompvormend kattengrit thumbsup en dat is dus CANADIAN FINE is de beste !!!
Bijlagen:

Welke 2e plaats grit voor de Litter robot / kattengrit 04 nov 2013 11:24 #14945

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
GREENCAT Superklont S300 / 20 kg / 14,75 euro

thumbsup
Doet wat hij belooft!
Deze staat op de 2e plaats van beste kattengrit dat harde bollen vormt voor in de litter robot

belangrijk:
Het geheim van Greencat is dat zij gebruik maken van de allerbeste Bentoniet die verkrijgbaar is die de basis vormt voor de perfecte kattenbakvulling.

Bentoniet kapselt namelijk uitstekend vocht in, bindt het en vormt dan keiharde klonten die niet stuiven of stinken. De klonten kunt u gemakkelijk verwijderen waardoor het schoonmaken van de bak in een oogwenk is gebeurd. Greencat is daardoor vele malen zuiniger in het gebruik. _vingertjeso
Doe er je voordeel mee!
Bijlagen:

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena