Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje TEST/ uitslag- SANICAT TESTGRIT ACTIVE WHITE /voor LR III

kattengrit / tigerino uitproberen? 21 apr 2016 08:36 #19439

• jsl
  • jsl's Profielfoto
  • aanwezig
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • Ontvangen bedankjes 10
Hoi,

Nee, die is het niet.
Ik gebruik Tigerino Canada zonder parfum:

www.zooplus.nl/shop/katten/kattenbakvull...tenbakvulling/321630
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

kattengrit 13 juni 2016 22:22 #19822

Na vele merken geprobeerd te hebben is gebruik ik nu al anderhalf jaar de Canadian fine dat is voor mij toch
Het beste grit ,vooral voor de Litter Robot.
Hoop niet dat ze hier ook de samenstelling van gaan veranderen

Louisse
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.

kattengrit 14 juni 2016 07:06 #19824

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13207
Hi Louisse, dank voor het delen van je ervaring, TOP van je... thumbsup

Ja daar hoop ik ook op helaas als een grit goed loopt gaan ze ermee aan t rommelen is ook mijn ervaring. Vaak koop je wat zakken in voorraad en zit je mooi te kijken. Zodra ze de verpakking vernieuwen dan gaan mijn voelsprieten al uit, Biocat had daar ook zo'n handje van, wat een gedoe was dat. Mijn nummer 1 is ook de Canadian fine maar ook de Greencats is een favoriet van mij en deze is ook wat gunstiger van prijs maar helaas is ook deze bijna nergens verkrijgbaar. Gelukkig heb ik hier in de buurt een leverancier waar beide verkrijgbaar zijn.

Maar als de zilvervloot binnen is dan is ook voor mij de keus snel gemaakt voor Canadian fine.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Enige goedwerkende klompvormend klompvast grit voor Litter robot 14 juni 2016 07:10 #19825

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13207

poezenvrouwtje schreef :

Weer terug bij af / enige 2 merken KLOMPVORMENDE kattengrit voor in uw Litter-Robot

Klomvast/ hoe vaster de klomp..des te beter het grit voor in de L.R. kattenbak

_voetje Wat is dat toch...steeds als er een goed en stevig klompvormend kattengrit is dan veranderen ze iets aan de samenstelling zodat het niet meer de kwaliteit heeft die het had!
Toch weer terug bij mijn oude 1e merk grit want zodra je een waardeloos KLOMPVORMEND ( niet klompvast) kattengrit gebruikt stinkt de litter robot en is de functie van het apparaat waardeloos geworden door de kwaliteit van het slechte grit. Het is dan de keus van de eigenaar welk grit hij gebruikt en mag zeker niet de schuld leggen bij een slecht functionerende litter-robot, laat dit wel even duidelijk gesteld worden. De bollen zijn bij slecht grit niet klompvast en vallen tijdens het rollen uit elkaar waardoor het schone grit alsnog wordt vermengd met stukjes urinegrit wat stank veroorzaakt.

Welke merken nog steeds stand houden en ECHT DOEN wat ze beloven zijn tot nu toe nog steeds:
tinypaw Canadian Fine / te koop voor een bedrag van rond de 14 euro per 15 kg. (maar wel zuinig in gebruik door de goede absorbtie) Klik Canadian Fine
tinypaw Greencat / te koop voor een bedrag van rond de 16 euro per 20 kg. (dit is ooit in de markt gebracht door een grote fokker van katten speciaal voor het gebruik van de Litter robot elektrische kattenbakken. klik Greencat normaal of babypoeder

Canadian Fine heeft mijn voorkeur omdat hier tevens colloïdaal silver in verwerkt zit dat antibacterieel werkt, maar de Greencat doet zeker niet onder voor dit merk.

Probeer het maar eens uit en schrijf je ervaring hier neer !

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

kattengrit 14 juni 2016 09:25 #19830

Hoi
Is de greencat te vergelijken met Canadian fine ?

Louise
Groetjesss ...Louisse,
een pootje

Enige goedwerkende klompvormend klompvast grit voor Litter robot 14 juni 2016 09:42 #19831

Haha ik durf al niets anders meer te proberen onderhand want kom toch steeds terug bij de Canadian .
De kattenbakvulling met babypoeder of ander luchtje hoef ik al helemaal niet,dat gaat samen met de urinelucht nog meer stinken.
Maarr dat is mijn ondervinding hoor er zijn veel mensen die de vulling met een luchtje juist lekker vinden.
Dat is net als met alles ieder zijn eigen keus

Louise
Groetjesss ...Louisse,
een pootje

Gemaakt door Kunena