Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje TEST/ uitslag- SANICAT TESTGRIT ACTIVE WHITE /voor LR III

Enige goedwerkende klompvormend klompvast grit voor Litter robot 03 feb 2018 10:30 #23188

Nu ben ik net aan het lezen de reviews over de kattenbak stenen van albert heijn.
En net nu ik die proberen wou lees ik dat de samenstelling veranderd is en iedereen er over klaagt
Dat het nu een puinhoop is met de albertheijn schep en schoon steentjes .
Er word gezegd dat het een grote zooi word het lijkt wel cement blijft erg plakkenaan de bodem
Van de kattenbak en resultaat allemaal kattenpootjes sporen in de kamer.
Aangezien 1 van de kattenbakken bij mij ook in de kamer staat heb ik daar geen trek in natuurlijk.
Petra heb jij de nieuwe ook al geprobeerd en heb je de verandering ook gemerkt,
Want dan ga ik toch even verder zoeken.
Getver ik snap ook niet waarom de canadian fine opeens moeilijk te krijgen is bij verschillende
Webwinkels is die is al helemaal verdwenen.
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Enige goedwerkende klompvormend klompvast grit voor Litter robot 03 feb 2018 11:56 #23189

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13207
Goed ...en betaalbaar #kattengrit van A&H voor in de Litter-robot

Hi Louisse,

Geen paniek meid, gewoon kopen want ik heb ‘t al vanaf de tijd dat het nog de oudere verpakking was. Ik heb er nog steeds schik mee! Het vormt zeker goede klompen voor de Litter-robot. Daar is juist het goede klomp-vormen zo belangrijk voor.
neennee

De andere versie die er in dezelfde draagkartonnen is met een iets andere samenstelling en volgens mij was het grit daar WIT van kleur in en zit daar ook nog een extra luchtje aan toegevoegd...DIE VERSIE daar heb ik dus GEEN goede ervaring mee. Deze loopt uit en met name het witte grit geeft voetjes tussen ‘t grit door dat ermee is uitgelopen.

thumbsup GA DUS VOOR de verpakking die ik als afbeelding aanprijs. Die is niet alleen iets goedkoper maar bevalt nog steeds. Ook belangrijk is dat dit grit komt van VEILIGE afgraving. Geen vervuild of met chemicaliën verwerkt.

Ga 1 draagkarton halen en het zal je bevallen. De structuur is net zo fijn als wat je gewend bent van de Canadian Fine die je nu hebt. Ik zou je nooit iets aanbevelen wat ik zelf niet in gebruik heb.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Enige goedwerkende klompvormend &klompvast grit voor Litter robot 03 feb 2018 12:05 #23190

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenvrouwtje zegt:
handje_mond Jammer dat ik al gedweild heb anders had ik een foto kunnen plaatsen na 1 nacht intensief gebruik van de Litter-robot met dit (A&H) grit erin, hier in de keuken.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Enige goedwerkende klompvormend &klompvast grit voor Litter robot 06 feb 2018 12:51 #23195

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Foto UITLOOP kattengrit A&H na 1 nacht en gedeelte van de dag gebruik Litter-robot door 10 Perzen

Zie hier de beloofde foto

Hier nog even een close-up

Bijlagen:

Enige goedwerkende klompvormend &klompvast grit voor Litter robot 09 feb 2018 14:10 #23219

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_question: Louisse:
Hoe is ‘t met de klom-vormende kattengrit van A&H gegaan?
Heb je al een aankoop gedaan om uit te proberen hoe ‘t bevalt?

Enige goedwerkende klompvormend &klompvast grit voor Litter robot 09 feb 2018 15:22 #23221

Ja ik heb zo’n doos gekocht maar omdat ik nog dat andere grit erin heb
Gooi ik nu steeds als ik het bijvul dat van appie er op en dat helpt meteen al want de witte pootjes op de grond heb ik al haast niet meer.
Dus heb ik bij mijn bestelling voor mijn boodschappen nog 2 dozen besteld want dan hoef ik er niet mee te sjouwen he.
Voor zo lang het bevalt want als ze de samenstelling weer eens gaan veranderen kan het zo maar weer niks zijn.
Maar dan zien we wel weer.
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gemaakt door Kunena