Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje TEST/ uitslag- SANICAT TESTGRIT ACTIVE WHITE /voor LR III

Extreme classic kattengrit revieuw 24 dec 2018 21:23 #24317

Ja ik moet het dan met openbaar vervoer doen ,
En bij bestellen moet ik dan tweer kosten erbij betaleneerst omdat er 15 kilo inzit en dan ook nog extra
Voor thuisbezorgen
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Extreme classic kattengrit revieuw 24 dec 2018 21:34 #24318

Heb even gekeken bij petsplace daar kom ik dan op 20 euro nog wat uit.
Eerts betaal je 2 euro afgerond voor transportkosten en dan nog eens 4 euro voor bezorgkosten
Haha die 4 euro zie je pas staan bij het afrekenen slim hoor.
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Extreme classic kattengrit revieuw 24 dec 2018 22:26 #24320

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13207

louisse schreef : Ja ik moet het dan met openbaar vervoer doen ,
En bij bestellen moet ik dan tweer kosten erbij betaleneerst omdat er 15 kilo inzit en dan ook nog extra
Voor thuisbezorgen

Vreemd want hier staat dat bij Bol.com levering GRATIS is... ook niet helemaal waar want de aanschafprijs is hoger dan wat ik in de winkel betaal bij Petsplace ( die staat ook in dit overzicht)

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Canadian fine/ kattengrit 24 dec 2018 22:43 #24321

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Heb even meegezocht . Hier bij Medpets zijn de kosten 3,95 extra / of je nu 1 of meerdere zakken besteld ik zie maar eenmalig 3,95 als verzendkosten staan. Wat een voordeel is als je meerdere zakken zou kopen .

Zie hier bij 3 zakken/ verzendkosten blijven 3,95 euro

Bij Zooplus moet je boven 31 kg extra betalen sinds 2018 ( nieuwe regel in de voorwaarde) overigens is dit merk Canadian fine niet te koop bij Zooplus.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Greencats kattengrit / terug naar dit merk...! 06 feb 2019 13:54 #24471

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hiii

Tja het is niet anders. Had ik ‘t pas geleden nog over het allerbeste Kattengrit Canadian Fine...nu sinds ik ‘t opnieuw in gebruik heb gehad sinds 2019 kom ik er op terug. De eerlijkheid gebied te moeten constateren dat het helaas is veranderd van kwaliteit. Het loopt veel meer uit en ik zie hele kleiafdrukken in de vorm van kattenpootafdrukken op de plavuizenvloer. Elke morgen is ‘t opnieuw ellende...

Afijn lees mijn quote die ik aanvankelijk op poes Shiye had geplaatst maar hier in dit topic graag nog even wil delen zodat de kattengrit ervaringen bij elkaar staan en makkelijk terug te vinden zijn.

poezenvrouwtje schreef :

He...he...EINDELIJK hoor. Geen gemopper meer in de ochtend over onze pootafdrukken op de plavuizen !!

paw Shiye: YEAH, vrouwtje heeft ‘t licht gezien. Ze is eindelijk weer overgestapt naar een ander kattengrit. Kregen wij elke morgen dat gemopper van haar te horen over onze pootafdrukken op de plavuizen. Mochten we na het zuigen en dweilen geen nieuwe pootafdrukken maken op het schone gedeelte. Kunnen wij er wat aan doen dat het kattengrit niet voldoet! Ik Shiye ben heel blij met haar keuze. Leuke bijkomstigheid...’t is nog goedkoper ook want dit is 20 ltr voor bijna dezelfde prijs als ‘t andere Canadian Fine dat ze volgens vrouwtjes gemopper ...weer eens een keer veranderd is van kwaliteit. Ik hoor ‘t haar nog zeggen...heb ik eindelijk een goed kattengrit gevonden voor in de Litter Robot ...veranderen de producenten de samenstelling. Nu is ‘t weer iedere morgen op mijn knieën om alle pootafdrukken weg te werken. Ik kan precies zien welke weg ze gegaan zijn in huis, ‘t lijkt “klein duimpje “ wel die zijn boordkruimels achterliet! Nu maar hopen dat vrouwtje morgenvroeg weer een blij Poezenvrouwtje is en niet meer op ons hoeft te mopperen. :dry: Wij kunnen er immers niks’an doen ..toch!!

Greencats kattengrit / terug naar dit merk...! 06 feb 2019 22:45 #24481

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Ik heb het hier nooit gezien maar op internet zie ik het wel staan.

Misschien wat voor Zooplus om in t assortiment op te nemen!
Gelukkig kan ik t hier in t dorp bij de dierenwinkel kopen.
:goodone: Ik ga ook eens even rondneuzen op internet, erg nieuwsgierig wat de prijs doet .

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena