Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp: Poezenvrouwtje TEST/ NOT STICKY KLOMPVORMEND grit in test voor LR III

Jumbo ULTRA klompvormend kattengrit / Prima voor in Litter robot 11 mrt 2019 14:46 #24594

:lachen: alweer een andere?
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Jumbo ULTRA klompvormend kattengrit / Prima voor in Litter robot 11 mrt 2019 16:06 #24597

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13216

louisse schreef : :lachen: alweer een andere?

Ik moest wat.. niets was verkrijgbaar i.v.m. vakantietijd of zo... geen leveringen en toen ik bij de Jumbo mijn inkopen deed kwam ik langs deze in de schap... na wat leeswerk op de verschillende variaties deze draagkarton op goed geluk ( puur op mijn gevoel) meegenomen... ik moest toch iets hebben om te overbruggen nietwaar!

Tot mijn grote verbazing is het prima spul... zeker zo goed als Canadian fine.. alleen wat betaalbaarder. Voor de “kleine”- knip , zullen we maar zeggen. Echt een aanrader dus.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Jumbo ULTRA klompvormend kattengrit / Prima voor in Litter robot 11 mrt 2019 16:28 #24598

Oke oke maar hoe heb je de greencat ervaren?
Groetjesss ...Louisse,
een pootje

Jumbo ULTRA klompvormend kattengrit / Prima voor in Litter robot 11 mrt 2019 19:32 #24599

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Oke oke maar hoe heb je de greencat ervaren?

Prima deze is beter dan de veranderde Canadian fine. Helaas is hier weer eens wat aan veranderd, ze moeten eens stoppen om grit dat goed bevalt te veranderen want dan is t gedaan met de kwaliteit en wat t nu juist moet doen!

Ik gebruik momenteel alleen nog maar de Greencat en dan deze koffertjes van Jumbo Ultra ( helaas heeft A&H hun koffertjes een andere uitstraling gegeven en daarmee dus ook het grit, dit gebruikte ik tot ik merkte dat niet alleen de verpakking maar ook de inhoud niet meer deed wat hin moest doen)

Dus voor mij alleen nog maar Greencats & Jumbo Ultra waarvan ik vandaag al een fotootje plaatste.
Probeer t maar het zal je bevallen. Ik gooi ze samen in mijn grote voorraadcontainer zodat t zich vermengd... TOP!!!
Jumbo Ultra is fijner, vergelijkbaar met de fijne korreltjes van Canadian Fine. Greencats is duidelijk wat grover van korrel waardoor er totaal geen uitloop is. Deze 2 samen lijkt nu de perfecte grit voor de Litter robot Open air. thumbsup

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Jumbo ULTRA kattengrit / Kijk hierdoor is ‘t zo’n TOP grit 12 mrt 2019 12:36 #24601

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
thumbsup
Kijk hierdoor is ‘t zo’n TOP klontvormend grit voor in de Litter Robot kattenbak

_voetje
Wanneer dit kleimineraal (Bentoniet) in contact komt met water zwelt het op en kan op die manier nog meer water vasthouden. Het kan ook schadelijke stoffen absorberen en wordt zelfs toegepast op de huid.

ADVANCE kattengrit / Waardeloos grit voor elektrische kattenbak 15 apr 2019 14:47 #24744

Nou probeer het nieuwe kattengrit Advance toch maar niet uit want is niet geschikt voor de
Litter Robot daar valt het in de onderbak uit elkaar en word een rotzooitje.
Het is uitstekend klonterend maar dan voor de gewone kattenbak waar je elke dag de klonten uitschept.
:lachen: wij kunnen zolangzamerhand wel als testpanel doorgaan .
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
Bijlagen:

Gemaakt door Kunena