Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Welkom , vertel kort iets over jezelf en over je harige huisgenootjes, graag met fotootjes, daar zijn wij namelijk dol op..!!!

Onderwerp: Van Dijk Welkom/ introduceer je hier door kort wat over jezelf te vertellen

Louise Koster Welkom/ introduceer je hier door kort wat over jezelf te vertellen 24 sept 2019 13:25 #25157

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12953
:welkom
Louisse Koster

Leuk dat je ‘t poezenverhalen forum hebt gevonden. Veel leesplezier en als je vragen hebt stel ze gerust...ik help je wel.
Ben je toevallig aangemeld door de advertentie in het magazine? Dat zou geweldig zijn...
Ik vond het zo’n eer dat ze mijn poezenverhaaltjes erin hebben vermeld met een advertentie.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Van Dijk Welkom/ introduceer je hier door kort wat over jezelf te vertellen 26 sept 2019 14:28 #25200

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
:welkom

Dag Van Dijk voel je welkom hier bij de 10 Persjes op ‘t verhalen forum. Weet je hoe ‘t werkt? Heb je hulp nodig? Vraag ‘t gerust en ik help je.
Wie ben je en heb je zelf ook viervoeters in huis?
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Van Dijk Welkom/ introduceer je hier door kort wat over jezelf te vertellen 26 sept 2019 14:35 #25201

:welkom nieuw lid.
Is dit Gertie van dijk of zijn dit 2 personen haha ben niet zo slim
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Van Dijk Welkom/ introduceer je hier door kort wat over jezelf te vertellen 26 sept 2019 14:44 #25203

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
handje_mond Ja dit is Gertie van Dijk, haar Nickname (Avatar) is Van Dijk...vandaar Louisse!

Gemaakt door Kunena