Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
03 jan 2020

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.
Welkom , vertel kort iets over jezelf en over je harige huisgenootjes, graag met fotootjes, daar zijn wij namelijk dol op..!!!
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Riny welkom hier/ Even voorstellen !

Even voorstellen ! 10 dec 2019 19:03 #25436

Goedenavond , katten dieren en verhalen liefhebbers hier op het forum van ons lieve poezenvrouwtje ! Heel lang geleden zaten wij bij elkaar in de klas en waren we ook nog een paar jaar vriendinnetjes . We woonden een paar straatjes van elkaar verwijdert . En nu wonen we al jaren allebei in een ander dorpje en weer dicht bij elkaar . Het blijft toch trekken die oude vriendschappen . Je hebt samen veel herinneringen en het leuk en mooi die af en toe weer op te halen en te koesteren . Met het poezenvrouwtje heb ik dus vooralsnog meer dan met haar 10 katten maar .. het moet hier gezegd worden , ze zijn allemaal zo lief en mooi om te zien en ze zien er zo prachtig verzorgd uit . Ik denk dat ze zich geen betere bazin kunnen wensen .. ik ga vanaf nu eens kijken of ik deze viervoeters beter leer kennen door haar verhaaltjes . Lijkt me erg leuk ze te lezen . Ik heb trouwens geen poesjes of katten maar twee schatten van hondjes . Ik hou van dieren jawel en dat verbind ons hier in ieder geval . Warme groetjes Sandra Janssen
Groetjes Sandra
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Even voorstellen ! 10 dec 2019 19:08 #25437

Nou je eerste “bedankje” heb je al binnen van mij...’t Poezenvrouwtje.
Onderaan de berichtjes kun je (als je ingelogd bent) een bedankje aanklikken. Zo kan je ook meteen zien waar je gebleven bent mocht je een volgende keer weer verder willen lezen.

Ben je blij met de AVATARfoto die ik je heb gegeven?
Vond de kleurtjes en de vlinder wel bij je passen.
Voel je van harte :welkom hier op ‘t forum en ga je maar lekker verdiepen in alle verhaaltjes...de eerdere jaren zijn dan wel gesloten wat alleen betekent dat je niet meer kan reageren maar je kan nog wel alle verhaaltjes teruglezen. Vooral die van poesje Shiye haar begin jaren ..die zijn zoooo leuk en ondeugend.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Sandra / Even voorstellen ! 10 dec 2019 19:34 #25438

poezenvrouwtje schreef : Ja hoor...daar is ze dan :welkom
Het is je gelukt!!
Ik heb je een beetje geholpen..dat mag..en daar ben ik ook voor.
Ik denk dat je niet op de “activeringslink” had geklikt die je na inschrijving van een account krijgt toegestuurd.
Maar nu ben je er ...veel leesplezier en reageer gerust als je dat wil.
Misschien leuk om je hier even voor te stellen zodat de andere leden kennis kunnen maken.
Iedereen is hier van harte welkom!

Veel leesplezier, ik hoop dat we je vaak mogen begroeten.
P.s. vind je de AVATAR foto mooi die ik je heb gegeven? (Ik dacht die kleurtjes die passen wel bij jou...en de vlinder natuurlijk ook )

Ik had je al welkom geheten maar heb mijn eerdere berichtje ook even door middel van “quote” hier neergezet in ‘t topic dat jij zelf aan hebt gemaakt ..zo blijft ‘t forum overzichtelijk en komen lezers niet in de war. Anders denken ze ...huh..is dit nu dezelfde Sandra of een andere.
Zo staat alles mooi bij elkaar.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Even voorstellen ! 10 dec 2019 20:03 #25439

Welkom Sandra.
Ah ook een dierenvriend altijd fijn .
Ik ben Louise uit amsterdam heb 4 poesen en 2 kleine hondjes.
Ik hoop dat je het hier leuk gaat vinden,al is het al om de leuke verhaaltjes van het poezenvrouwtje.

Groetjesss
Louise
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

• Pagina:
  • 1
Gemaakt door Kunena