Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Welkom , vertel kort iets over jezelf en over je harige huisgenootjes, graag met fotootjes, daar zijn wij namelijk dol op..!!!
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Beautiful Nature-WELKOM/Nieuw lid, kennis maken 03 okt 2020 16:27 #26366

Goedemiddag :-)

Op zoek naar reviews van diverse soorten klontvormend kattenbakgrit, kwam ik al zoekende op dit forum uit.
Leuk en informatief!!

Mijn poezenbende leven in huize 'Beautiful Nature'.
Ik heb 6 dames rondlopen; 2 setjes moeder-dochter-kleindochter. 4 Brits Kortharen, 2 Brits Langharen :-)
Setje 1:
Yadah: 11,5 jaartjes jong; Black tortie golden ticked tabby
Zinzi; bijna 5 jaar jong; Blue golden shaded; dochter van Yadah
Sakura: 2 jaartjes jong; Blue golden ticked Tabby; dochter van Zinzi/Kleindochter van Yadah

Setje 2:
Mitsu; 8,5 jaartjes jong; Blauwe korthaar dame
Kyara: bijna 4 jaartjes jong; Lilac Langhaar dame; dochter van Mitsu
Miyu: bijna 1,5 jaartjes jong; Blauw-Wit Langhaar dame; dochter van Kyara/kleindochter van Mitsu.

De dames heb ik in een collage toegevoegd :)
Linksboven: Sakura
Links midden ; Miyu
Linksonder: Mitsu
Rechtsboven opperhoofd Yadah
Rechts midden-onder: ZInzi
Rechtsonder: Kyara

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Beautiful Nature.

Beautiful Nature-WELKOM/Nieuw lid, kennis maken Poezels 03 okt 2020 16:48 #26367

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13657
Allereerst dank voor je reactie ...dat mag gezegd want niet iedereen stelt zich even voor, Stel dit erg op prijs :Thanks_
Wat een liefdevolle Avatarfoto heb je geplaatst Hearts:

Maar...wat een prachtexemplaren zeg, heel mooi !
Een leuke variatie aan kleurtjes ook, een genot om naar te kijken.
Wat ik in de vluchtigheid zie is dat ze bij jou ook met hun neus in de boter zijn gevallen, mooi buitenverblijf meen ik te zien in de collage.

En Ja ik heb veel problemen ondervonden door ‘t slechte klontvormende kattengrit dat in 2019 op de markt kwam. Het was even een puinhoop in mijn woning en dat terwijl ik nooit een huis had dat onder ‘t grit lag en waar ‘t stonk naar de katten.

Ik heb juist gisteren (meen ik te herinneren) het beste kattengrit bovenaan geplaatst dat ik heb getest. Heb je dat inmiddels gevonden?
Het laatste nieuwe bericht van mij met foto en Quote en de link nog eens extra erin gezet waar het online te koop is.

Zo leuk dat je mijn verhalen forum hebt gevonden, hoop dat je blijft , laat maar weten als je hier ook een eigen “poezendagboek op jouw eigen naam wil hebben waar je al jouw foto’s en belevenissen wil delen, LET wel ...dit is geheel vrijblijvend hoor, is er interesse dan hoor ik ‘t wel.

Ik wens je veel leesplezier , hoe meer zielen des te meer poezenvreugde.

zwaai Poezenvrouwtje en haar poezenbende
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Beautiful Nature

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Beautiful Nature-WELKOM/Nieuw lid, prachtige website 04 okt 2020 13:42 #26371

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
WOW!!! Wat een prachtige website heb jij zeg, zojuist even tijd gevonden om het te bezoeken. Ik heb mijn hart werkelijk opgehaald met al jouw prachtige foto’s en korte introductieverhaaltjes bij ieder huisgenootje.

Schitterend gewoon. Leuk om meer kennis te mogen maken met de Brits korthaar.
:verliefd:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Beautiful Nature-WELKOM/Nieuw lid, prachtige website 08 okt 2020 06:57 #26374

Dank je voor de complimenten :-)
De website zelf probeer ik vooral netjes, duidelijk en overzichtelijk te houden maar wel mét inderdaad een verhaaltje over elke dame.
Voor de rest doe ik voornamelijk via de website doorverwijzen naar mijn FB pagina waar je een stuk makkelijker albums kunt aanmaken , kittendagboekjes met wekelijkse foto's en tussendoor wat onderwerpen of info te delen.

Bij mijn vorige website lang getwijfeld of ik hem wel ging blijven doen, maar merk zelf dat als ik info zoek over bepaalde lijnen oid, dat ik het vreselijk vind om hele FB of Insta pagina's door te spitten. Dan is een duidelijke website zó fijn haha

De kattenren zijn ze idd ergg blij mee, deze is dacht ik 3,8 x 7,5 meter ongeveer
maar wel alleen toegankelijk voor hen via het woonkamerraam als ik thuis ben.

Verder nog bezig met schilderen, vernissen etc van diverse projectjes om op diverse muren vanalles op te hangen van planken, met/zonder sisal/tapijt, bruggetjes etc..
Maar ondertussen gewoon aan het werk, dus dat gaat dus niet zo vlug met mijn zeer beperkte energie.
Maar heel het huis staat al vol met 3 krabpalen en verschillende huisjes, mandjes, horizontale krabmogelijkheden, voerpuzzels etc etc ;-)

En de Britten?
Ieder die er geen ervaring mee heeft, ziet hen als dikke ronde knuffelberen. Dik en rond komt aardig in de richting, maar verder zijn ze vooral strongeigenwijs.
Ze zijn erg graag in je buurt, maar schootliggers zijn ze niet echt (uitzonderingen daar gelaten) :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Laast bewerkt: door Beautiful Nature.

Beautiful Nature-WELKOM/Nieuw lid en de Britten (poezenras) 08 okt 2020 14:00 #26375

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Beautiful Nature schreef: En de Britten?
Ieder die er geen ervaring mee heeft, ziet hen als dikke ronde knuffelberen. Dik en rond komt aardig in de richting, maar verder zijn ze vooral strongeigenwijs.
Ze zijn erg graag in je buurt, maar schootliggers zijn ze niet echt (uitzonderingen daar gelaten) :)
Nou...die op je Avatarfoto ziet er anders heel knuffelbare en aanhalig uit hoor, misschien is dit net de uitzondering waarover je schreef?
Als het af is dan ben ik heel nieuwsgierig naar hoe t poezenpaleisje geworden is met al die mogelijke plankjes etc. aan de muur. Klinkt heel bijzonder, ze hebben ‘t maar getroffen met zo’n goede Poezenmama.

Hier zijn ze ook dol op het buiten zijn. Alles wat ik voor mezelf neerzet is in een mum van tijd ingepikt door een van deze slimmeriken. Tja wat je voor jezelf plaatst is voor je eigen plezier en comfort en dat hebben ze al snel in de smiezen. Met z’n allen is er haast geboden om er te gaan liggen...en zodra die vertrokken is ..denk dan maar niet dat ik kan plaatsnemen want dan ligt er alweer een ander op. Misschien heb ik ze verwend..ik weet ‘t niet..ach wat kan ‘t me ook schelen, ik deel graag wat ik heb en zo ook mijn terras. Dat overigens wel Persbestendig is...volledig met hoge glasbogen afgezet en een dichte deur naar de achtertuin. Zo kunnen ze veilig buiten verblijven en er is in de garage een luikje naar de catteryruimte waar een automatische kattenbak staat (mijn oude en een van mijn 1e Litter-robot Bubble zelfreinigende kattenbak.
In deze ruimte heb ik ook de waterblazer staan zodat ik niet al het haar in mijn huis heb ronddwarrelen bij gebruik ervan.
Dus mocht ik even niet thuis zijn en er overvalt ze een regenbui dan kunnen ze daar schuilen.

Sommige mensen verklaren mij voor gek dat ik zoveel faciliteiten heb voor mijn poezels...maar ik vind dat normaal, krijg er ook enorm veel plezier en gezelligheid en liefde voor terug van mijn harige huisgenootjes.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Michelle-WELKOM/Nieuw lid, stel je hier even kort voor s.v.p. 25 okt 2020 12:41 #26402

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
:welkom

Goede dag Michelle,
Wat leuk te zien dat je als nieuw lid bent aangemeld. De Persjes heten je van harte welkom en hopen kennis met je te mogen maken. Elk nieuw lid kan zich hier even kort voorstellen en wat over zichzelf en harige viervoeters vertellen. Fotootjes zijn natuurlijk heel gewenst evenals leuke verhaaltjes of avonturen van je kroost.

Tot schrijfs....

Poezenvrouwtje en de Persjes

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Gemaakt door Kunena