Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
25 nov 2022

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poezen
Trigger, Spotje, Knoetje, Sumi, Zatou en kleine Kiki

Veel leesplezier met lachwekkende, vrolijke momenten toegewenst !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo †, Sheva †, Pepe †, Shiye † , Lieveke † , Knoetje †

Welkom , vertel kort iets over jezelf en over je harige huisgenootjes, graag met fotootjes, daar zijn wij namelijk dol op..!!!

Onderwerp:

Ellen welkom / NIEUW lid ..KLIK hier om u te .introduceren ! 11 apr 2013 17:34 #12580

• Corien
  • Corien's Profielfoto
  • poezel
  • poezel
  • Follow your dreams
  • Ontvangen bedankjes 640
:welkom Ellen, wat leuk dat je de weg hebt gevonden naar dit gezellige forum.
We zouden het leuk vinden als je het 1 en ander zou kunnen vertellen over jezelf :P
Corina Jonk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Ellen welkom / NIEUW lid ..KLIK hier om u te .introduceren ! 11 apr 2013 17:44 #12581

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14222
Ja goed idee Corien, ik heb Ellen gesproken doordat ik niet meer aan de kattenvoeding ZiwiPeak kon komen via mijn vaste verkooppunt en dus moest ik naarstig op zoek. Heel de dag besteed aan bellen en mailen en uiteindelijk werd zijn mijn reddende engel.
Na een heel prettig gesprek waaruit bleek dat zij hij accuraat en cordaat te werk gaat kon zij mij al aangeven dat ze me kon voorzien van een aantal blikken ZiwiPeak om de periode tot eind April te overbruggen.
Ze is prettig, kan snel schakelen en handelen en doet wat ze belooft, kortom een goede zakenvrouw die meteen inspeelde op het feit dat ik een cattery heb en dus korting kon krijgen.

Ineens dacht ik..als jij mij helpt dan help ik jou en dus heb ik haar het voorstel gedaan om als vaste leverancier ook hier op het forum haar als verkooppunt een inkomen te gunnen.
Zo gezegd zo gedaan heb ik (en ik hoop dat ze dit goed vind) de vrijheid genomen om haar een account aan te maken als lid en tevens haar banner in haar AVATAR te zetten en hier op het forum onder VOEDING & LEKKERNIJEN en dan in de subrubriek ZIWIPEAK.

Nu hopen dat ze hier net zo enthousiast over is als ik en dat het ons beiden geen windeieren zal leggen!
Daarnaast kan ieder lid zo bij haar inkopen en heeft een betrouwbaar adres waar alle smaken te krijgen zijn.
In Nederland weet ik zeker dat ze gratis aan huis verzend en voor het buitenland kan men even contact opnemen of misschien wil ze hier zelf iets over kwijt op het forum.

Voor zover ik weet ben ik heel blij met haar als lid en als zakenvrouw. swing
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Corien, Dina
Discussie gesloten.

Mirjam welkom / NIEUW lid ..KLIK hier om u te .introduceren ! 07 mei 2013 19:54 #13177

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hallo Mirjam, :welkom wat leuk je hier te mogen begroeten!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.

Mirjam welkom namens Nel 07 mei 2013 20:07 #13179

• Nel
  • Nel's Profielfoto
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • Nel
  • Ontvangen bedankjes 30
:welkom
Hallo Mirjam,

Leuk dat je ook op het Forum zit, ik hoop leuke dingen van je te mogen lezen

Gr. Nel
Nel van Zon
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Erna welkom / NIEUW lid ..KLIK hier om u te .introduceren ! 11 mei 2013 11:56 #13260

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hiii ik heb met het oog op 't nestje van Shiye contact gezocht met Erna, zij heeft 6 jaar geleden een blauw katertje van mij gekocht, het broertje van Spotje en Trigger (ergens moeten er in de OUDE DOOS FOTO"S nog plaatjes staan van Bincky)
Bincky heeft het indertijd enorm getroffen met Erna en haar hondje, ze is zo gek met hem en heeft mij nadien nog een benadert of ik nog fokte omdat ze weer zo'n lief karakter in huis erbij wilde halen.

Gisteravond heb ik de stoute schoenen aangetrokken en mijn telefoon gepakt..helaas beide nummers waren niet meer in gebruik. Goede raad was duur, uren lopen speuren op mijn laptop en ja hoor daar vond ik een oud HOTMAIL adres van haar. Meestal blijven mensen die tot in den treuren houden en zo ook in dit geval. _empoyes: Meteen kreeg ik al na enkele minuten een heel blij bericht terug.
Ze wil op de hoogte gehouden worden van het nestje van Shiye...ik heb haar vandaag de link van het forum gestuurd en wie weet komt ze ons ook hier begroeten om de verhalen van de broer en zus van Bincky te lezen.
Afwachten dus...

Nou Erna, Bincky en hondje Kelly, je bent van harte welkom op het Poezenforum en we wensen je veel leesplezier. Zet je kaken maar in de goede stand want er is hier veel te lachen.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Erna welkom / Bincky/NIEUW lid ..KLIK hier om te .introduceren ! 12 mei 2013 13:03 #13272

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hier zijn 2 fotootjes die ik van Erna heb mogen ontvangen. Zij heeft zoals je hebt kunnen lezen een Blauw kitten van mij.
De fotootjes zijn helaas via de telefoon gestuurd en dus klein van formaat maar wel de moeite om ze te tonen.
Bincky heeft het zo getroffen bij haar in het gezin.
Bincky is nu 6 jaar.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Dina
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena