Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
28 nov 2023

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

belevenissen ondeugden en poezen-avonturen van
Trigger, Spotje, Sumi, Zatou en natuurlijk kitten Kiki

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Veel leesplezier toegewenst met vooral heel veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo †, Sheva †, Pepe †, Shiye † , Lieveke † , Knoetje †:

Onderwerp:

Kiki / heel bijzonder kitten en ooh zo welkom in huis van Poezenvrouwtje 15 sept 2022 19:20 #27357

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14312

Kiki is dol op rennen door de kamer met haar speeltjes.

_voetje Met 2 maandjes oud heeft Kiki iets nieuws ontdekt…lekker hard achter je broertjes en zusje aanrennen door de kamer. Soms gaat ze zo hard dat de lens van de camera haar amper in beeld kan houden handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Kiki / heel bijzonder kitten en ooh zo welkom in huis van Poezenvrouwtje 18 sept 2022 20:34 #27363

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Relaxing Kiki…

paw Kiki: Zo slaap ik ! inwolken

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Kiki / heel bijzonder kitten en ooh zo welkom in huis van Poezenvrouwtje 19 sept 2022 16:02 #27364

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Kiki mag dan wel de kleinste zijn…

Kiki staat haar mannetje en springt gewoon op haar veel grotere broer. _happyrollin

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Kiki / heel bijzonder kitten en ooh zo welkom in huis van Poezenvrouwtje 19 sept 2022 16:47 #27365

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Kitten Kiki speelt met grotere broer in tuin…plagen en bijten in je oren hoort daarbij !

?lol

paw Hij mag dan wel groter zijn en in mijn oren bijten…ik bijt hem gewoon terug en ga er dan vandoor!
_happyrollin

Kiki / heel bijzonder kitten en ooh zo welkom in huis van Poezenvrouwtje 21 sept 2022 10:33 #27366

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Nieuwe FOREVER huisje bij Poezenvrouwtje voor kleine KIKI

Hearts: Hallo allemaal … Ik ben Kiki Hearts:

tinypaw Op een woensdagochtend werd ik al vroeg klaargemaakt om ergens heen te gaan…maar waarheen dan? Mij werd alleen gezegd dat ik het heel goed zou krijgen en het een poezen-paradijs zou zijn. Maar ik wil helemaal niet weg uit het huis waar ik geboren ben. Hier ruikt alles zo vertrouwd en weet ik alle plekjes..Hoewel mijn andere broertjes en zusjes van de ene op de andere dag verdwenen waren was het spelen minder geworden.

Deze woensdag was ik aan de beurt om ergens naar toe te gaan. Er werd vanalles ingepakt, mijn rollen versvlees zodat ik niets hoefde te missen de eerste tijd en ik mijn vertrouwde voeding binnen zou krijgen. Er ging ook een nieuwe mand mee van karton, mooi verpakt in doorzichtig plastic met een heleboel nieuwe speeltjes, kleine blikjes lekkers, snoepjes en zakjes met die heerlijke crème liquid erin waar ik zo dol op ben. Maar ook het dekentje met hartjes erop waar het nieuwe vrouwtje om gevraagd had..daar zit mijn vertrouwde nestgeur aan zodat ik makkelijker kan wennen in het nieuwe huisje.

Ik hoefde niet in een mandje maar zat op de arm van mijn baasje, half in mijn hartjes-dekentje gerold belden ze na een lange rit aan bij een huis. Een mevrouw deed open en verwelkomde mij met mijn naam (KIKI welkom zei ze)
Het rook vreemd in het huis, naar schoonmaakmiddel en ik rook ook andere soortgenoten maar dan van een ander ras. Er waren meerdere luchtjes, sommige waren van een jonger maar de meeste waren van oudere dieren. Ik keek met grote ogen rond maar eenmaal op de grond zag ik heel veel om mee te spelen. Als snel was ik de rit vergeten en volop aan ‘t ontdekken en spelen. Overal even rondlopen en -neuzen. Er was ook een Litter robot..die ken ik wel maar in deze kan ik niet inkomen want thuis hadden wij een trapje en dat is hier niet. Het vrouwtje zei…”geen probleem dan zet ik ‘t deurtje dat ik ervoor had gemaakt wel open zodat de instap niet te hoog is voor kleine Kiki” . Maar helaas was het daarmee nog niet opgelost. Mijn oude litter robot was defect en wilden ze wegdoen…het trapje mocht hiernaartoe en als mijn nieuwe vrouwtje wilde mocht heel de oude LR meeverhuizen…al was ‘t maar voor eventuele onderdelen om te vervangen mocht er ooit iets kapot gaan. Goed idee en heel welkom !
Het nieuwe vrouwtje kon haar geluk niet op…na een goed gesprek en 2 koppen koffie met iets lekkers werd ik heel hard geknuffeld en afscheid genomen. Ze waren een beetje bezorgd want tijdens het gesprek en de koffie had Sumi 2x een aanval ingezet op mij. Dat was wel even schrikken, ik vond het best wel eng want dit was ik niet gewend. De andere huisgenootjes “bliezen “ hooguit naar mij met zo nu en dan een “grom” maar zo’n aanval door zo’n enorme kater die op je af komt stormen…dan deins je wel even terug als klein hummeltje.

Mijn nieuwe vrouwtje beloofde goed op mij te passen en ik mocht als zij even een boodschap zou doen, dat ik in de gang en boven bij poes Spotje en Knoetje mocht verblijven. Spotje heeft niet 1 x naar mij geblazen of gegromd evenals Knoetje. Ze waren heel lief en accepteerden mij meteen. Wel werd er even wederzijds gesnuffeld om te weten te komen …met wie heb ik te maken, ben jij jong of oud, ben je een jongetje of een meisje?
Ik vond ‘t prima boven…wat een luxe heeft Spotje daar in haar eigen “domein” zoals vrouwtje het noemt.
Al snel vond ik een lekker plekje na het uitzwaaien, dicht bij mijn nieuwe vrouwtje die mij heel veel kusjes en knuffeltjes gaf. Ik kroop onder haar stola waar leuke franjes aan hingen, ik speelde er even mee en als snel voelde ik me zo op mijn gemak dat ik heel hard lag te spinnen en purren!
Dit filmpje is van mijn 1e dag bij Poezenvrouwtje op de bank.
Er zullen er nog vele volgen want ik ben heel ondernemend en nieuwsgierig. Ik hoop dat ook jullie mij snel in je hart sluiten want vrouwtje kan wel wat nieuwe vaste lezers gebruiken hier op ‘t poezenverhalen forum.
:toonmijnhar ga maar snel kijken en geniet van hoe leuk ik ben…

Kiki / heel bijzonder kitten en ooh zo welkom in huis van Poezenvrouwtje 21 sept 2022 10:57 #27367

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Net wakker… veilig onder vrouwtjes stola piept mijn kopje even door de franjes

_happyrollin

_voetje Kiki is hier net wakker..ze is nu een paar uurtjes in mijn huisje en ik merk dat graag bij mij is/ligt. Ze is nog zo klein met pas 16 weekjes oud. Ze luistert heel goed naar haar naam. Ik ben zo blij met haar komst. Ze is welkom ondanks haar handicap waar je overigens niets van merkt want ze rent en springt dat het een lieve lust is!
Dat zullen de volgende filmpjes en fotootjes bewijzen. Kiki is een blij en vrolijk kitten dat mijn hart sprongetjes :toonmijnhar laat maken zodra ik haar zie ronddartelen.

Gemaakt door Kunena