Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
KNOETJES...dagelijkse belevenissen en ondeugende streken!

Onderwerp: poes Knoetje 2019/ verwarming aangezet..dan kom ik beneden!

poes Knoetje 2019/ verwarming aangezet..dan kom ik beneden! 01 dec 2019 11:57 #25400

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13083

Verwarming aangezet...dan kom ik wel naar beneden!

tinypaw Kijk ...dit is wat ik bedoel...van ‘t ene plekje naar ‘t andere warme mandje! Zo vanuit ‘t dons naar de verwarmde vensterbank. Oh ik ben zo’n slim poesje en weet precies hoe ik alles naar mijn hand kan zetten. Aan ‘t tikken van de verwarming op de slaapkamer hoor ik dat vrouwtje hem heeft aangezet. Dan is ‘t even wachten en snel naar beneden. Ik gebruik poes Spotjes deurbelletje om vrouwtje te laten weten dat ik voor de kamerdeur sta...dat werkt prima! Zodra de deur open gaat sprint ik naar binnen richting voorraam want mijn mandje is erg gewild bij de andere Persjes hier in huis. Snel zijn is dus van belang!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena