Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Vandaag

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
KNOETJES...dagelijkse belevenissen en ondeugende streken!

Onderwerp: poes Knoetje 2019/ verwarming aangezet..dan kom ik beneden!

poes Knoetje 2019/ 30 mrt 2019 17:23 #24659

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13084

louisse schreef : Schattig

Wat zijn de vogeltjes slim he...mohair bekleding voor de kinderkamer en nog gratis ook! handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

poes Knoetje 2019/ 30 mrt 2019 20:38 #24661

Ja echt wel
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

poes Knoetje 2019/ is zoekende... 02 apr 2019 12:59 #24679

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Knoetje is zoekende...hoe vermaak ik mij vandaag!

paw Knoetje: Ja dat is nu ook wat...buiten is ‘t mij echt te koud vandaag. Even heb ik op ‘t poezenterras gezeten maar het kan me niet bekoren. Teveel wind en het is ook guur. Nee dan maar naar binnen..maar ja...wat zal ik eens ondernemen...ik ben nog een beetje zoekende en de plekjes waar ik zou willen liggen die zijn al bezet..helaas! scratch

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

poes Knoetje 2019/ Tik op de neus van poes Spotje... 10 mei 2019 15:44 #24846

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poes Knoetje krijgt tik op de neus van poes Spotje...

:woohoo:

poezenvrouwtje schreef :

neennee
Volgens mij is ze haar irritatie en frustratie aan t botvieren op Knoetje... ah die Knoet ze was helemaal confuus van t gebeuren en zat nog wat te snuiven en te niezen van de ferme tik die ze in ontvangst heeft moeten nemen. Ik zag t gebeuren, t kwam echt uit t niets. knoetje dacht ; oh leuk Spotje is beneden daar ga ik gezellig samen mee op de vensterbank zitten want dat is al zo lang geleden en toen gebeurde dit.

En die boze blik van Spotje toen ik er wat van zei dat dit niet lief is wat ze deed. Ze had echt haar wenkbrauwen gefronst en keek mij niet aan!
Nee ik ben heel gek met Spotje maar dit mag ze niet doen.

Bijlage niet gevonden

_voetje Terwijl Spotje naar de keukendeur loopt zie ik Knoetje achter haar aanrennen, Spotje versnelt haar tred en Knoetje past haar snelheid hierop aan. Knoetje was duidelijk iets van plan maar ik zag het eerst als spelen...tot het moment dat Spotje door de open kierstand van de keukendeur haar snelheid vertraagde om ‘t poezenterras te betreden. Dit zag Knoetje als haar kans...ze mepte en greep de staart van Spotje vast. De deur viel wat terug naar een smallere kierstand...meteen kwam poesje Shiye..de pestkop hier in huis Knoetje weer achterna en probeerde haar te pakken maar Knoetje beet van zich af. Intussen was Spotje buiten aan ‘t bekomen van de niet verwachte aanval. Ze wachtte Knoetje op en zodra deze buiten kwam rekende ze met Knoetje af! Afijn...kijk zelf maar, ik heb geprobeerd om alles zo goed mogelijk op de foto te zetten.

Hearts: Hearts: Hearts:

paw Spotje: wacht even..voelde ik dat nu goed, Knoetje? Pakte je mij bij mijn staart..?

paw Knoetje: Ja dat klopt...die had je nog tegoed van gisteravond, weetje nog...?

paw Spotje: wacht maar...hier heb je ‘m meteen weer terug...? Met mij valt niet te sollen!

paw Knoetje: Oeps...die had ik niet zien aankomen, vlug hoog in de klimpaal, even bijkomen !

poes Knoetje 2019/ Tik op de neus van poes Spotje... 10 mei 2019 21:52 #24851

Oh jee nu gaan ze nog even de rangorde weergeven . _pffft:
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

poes Knoetje 2019/ Mijn eigen kriebelmachine... 14 mei 2019 11:45 #24857

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poes Knoetje heeft haar eigen “ kriebelmachine” uitgevonden...
Hoe leuk is dat.

:lachen: :lachen:
paw oh ja, nee wacht even daar dat plekje.. oh heerlijk is dit! Ik ga zitten tot de vlinder beweegt op de plek waar ik gekriebeld wil worden. Hij blijft daar dan fladderen tot ik er genoeg van heb, dannga ik gewoon verzitten zodat hij op een ander plekje kan kriebelen. Oh fantastisch dit, het zonnetje op mijn vacht , lekker warm.. ik heb mijn eigen relax-moment gecreëerd!
_happyrollin

_voetje Die malle poes Knoetje, ze vind t steeds weer uit. Hoe kom je d’r op, zie haar zitten. Ik moest er echt om lachen. Onder t genot van een kopje koffie zag ik t ontstaan. Eigenlijk wilde ze onder t glazen tafeltje door maar toen ze de vlinder voelde bleef ze staan en zo zag ik haar van houding veranderen om ook op andere plekjes dit gekriebel te kunnen voelen. Grappig om te ontdekken hoe slim poezen zijn.

Gemaakt door Kunena