Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Gisteren

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk katertje Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
KNOETJES...dagelijkse belevenissen en ondeugende streken!

Onderwerp: Knoetjes ...ondeugden en dagelijkse verhaaltjes

Knoetje / een beetje liefde... 10 dec 2014 11:24 #16685

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13462
krakende tasjes favoriet bij poes Knoetje

Bij het aankleden hoorde ik iets kraken op de overloop, poes Knoetje had een plastic tasje gevonden en zich door de opening een toegang naar binnen geforceerd. Daar lag ze met alleen een harig voorpootje zichtbaar bij de ingang. Dit trok de aandacht van poes Spotje die er met volle vaart op afdook. Tja zeg nu zelf zo'n pootje dat je ziet bewegen en soms even aan het zicht onttrokken wordt..dat is toch ook een uitdaging.

Spotje dook er vol op terwijl arme Knoet, niets vermoedend dit moest ondergaan. Het krakende geluid van het tasje maakte het alleen nog maar spannender en uitdagender voor Spot die zich volledig uitleefde op het bewegende hompje poes dat zich in het donker begaf. Uiteindelijk liet ze haar slachtoffer los en rende vol trots van haar overwinning de slaapkamer in en raasde over het bed een rondje en sprong met een grote boog op de grond zich een weg zoekende naar de overloop zo de trap af naar beneden.
Geschrokken Knoetje "piepte" voorzichtig door de opening van de hengsels en verliet haar donkere holletje waar zij dacht even veilig te zijn...al vlug was alles vergeten en zaten ze samen op de onderste trede te wachten ...4 prachtige grote en liefdevolle poezenogen keken mij aan terwijl ik de treden volgde en al pratende tegen ze zei dat we de rest gingen begroeten met een heerlijk maal van ZiwiPeak.
_happyrollin

Het is fijn om ze weer zo blij en opgewekt met elkaar te zien spelen...hebben wij mensen met onze stemming en emoties dan zoveel invloed op het gedrag van onze dieren...hier is het bewijs, neem het ter harte en doe er je voordeel mee!
Want ook "ik " heb tijdens de zorg voor mijn vader mijn momenten gehad dat mijn energie niet in balans was...nu zie ik wat dit teweeg kan brengen. Zelfs de ogen van poes Knoetje zijn aan het genezen en Spotje is veel meer beneden onder de andere huisgenootjes. Ze hebben veel van mijn spanning overgenomen en dat heeft effect op het gedrag en de gezondheid van je lievelingen. :toonmijnhar
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Thecla
Discussie gesloten.

Knoetje / een beetje liefde... 18 nov 2015 10:52 #18254

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13462
Ik heb de verhaaltjes en belevenissen van poes Knoetje in een nieuw Topic van 2015 gezet...

Ga maar vlug kijken en als je op de hoogte wil blijven van nieuwe streken abonneer je daar dan even op
:heartbeat:
poes Knoetjes/ ondeugende streken & dagelijkse belevenissen 2015

Hier komt een slotje op!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena