Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
03 jan 2020

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.

Onderwerp: Poes Lieveke zo schattig 2019/ YES..nu is t mijn beurt !

Poes Lieveke zo schattig 2019/ Ik heb ook boven mogen slapen 11 dec 2019 10:02 #25441

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13161

Ik “Lieveke” heb ook boven mogen slapen bij Poezenvrouwtje...
_happyrollin

tinypaw Lieveke:
Kijk..zien jullie ‘t...ik kom zojuist van boven want ik heb ook boven mogen slapen bij Poezenvrouwtje. Gisteravond ben ik met de andere poesjes mee naar boven weten te komen zonder dat ons vrouwtje ‘t wist. Eenmaal boven heb ik mezelf verstopt achter de slaapkamerdeur want die staat bijna altijd half open. Stilletjes heb ik mezelf daar muisstil gehouden tot vrouwtje eindelijk in bed lag. Pas toen zij een boek pakte om nog wat te lezen heb ik mijn snorharen om de hoek van de kast gestoken achter de deur vandaan. Vanuit haar ooghoek zag ze iets bewegen en zei...he Lieveke ben jij boven? Toen werd het spannend voor mij...zou vrouwtje uit bed stappen om mij naar beneden te brengen? Mijn hartje bonkte van spanning want het was wachten op haar reactie...maar vrouwtjes tonatie in haar stem gaf mij een warm en liefdevol gevoel. Pas toen durfde ik mijn pootje naar voren te zetten en de eerste stapje te zetten vanuit mijn schuilplaats. Poes Spotje keek mij met grote ogen aan vanaf vrouwtjes hoofdkussen waar zij, zo leek het althans , knus en warm tegen vrouwtjes hoofd aan lag. Ook Spotje bleef liggen en leek het wel oké te vinden dat ik deze nacht in “Spotjes domein” (haar bovenverdieping) mocht doorbrengen als logeetje handje_mond . Met mijn staart hoog opgeheven en de oortjes fier op mijn kop stapte ik via het nachtkastje op de bedrand en haalde even een knuffeltjes bij vrouwtje om daarna naar de badkamer te vertrekken en daar heb ik op een heerlijke zachte badmat met hoge pool de nacht doorgebracht. Vanmorgen was ‘t feest want dan schijnt vrouwtje ze een paar snoepjes te geven uit de la van haar nachtkastje, schijn vast ritueel te zijn volgens Zatou die er als de “kippen bij is” om maar niets te hoeven missen. Een beetje schuchter bleef ik op de achtergrond toekijken want ja...ik ben immers niet van de vaste slaapgroep om het zo maar te zeggen! Dit drietal weet dit al precies. Maar...vrouwtje heeft mij ook wat snoepjes doen toekomen ..ik heb niks hoeven missen en gewoon meegedeeld in deze traktatie.
En eenmaal gewassen en aangekleed...ook leuk om eens mee te maken en te zien wat vrouwtje zoal doet als mens in de ochtend (dan hebben wij poezels ‘t maar makkelijk hoor) gingen we naar beneden om de andere huisgenootjes te begroeten.
Ik vond ‘t een heel leuke ervaring en begrijp nu wel waarom ze allemaal naar boven willen om een nachtje te logeren. Voor mij smaakt dit naar meer maar of dat ook zal lukken? Ik weet ‘t niet.

tinypaw kijk..hier zitten we eenmaal weer beneden voor de deur van de huiskamer

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poes Lieveke zo schattig 2019/ Ik moet morgen ook naar tandarts 23 dec 2019 12:25 #25482

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

morgen samen met Toutie naar de tandarts...
:dry:

En ok ik wil helemaal niet!!!
Maar ik moet van vrouwtje want ik had vannacht in de badkamer geplast en het spoor liep naar mijn natte pootjes en staart. Ook liet ik alle snoepjes vallen die ik altijd zo lekker vind maar t kauwen lukt me niet meer... ondanks dat ik mijn koppie scheef hield liet ik ze los!
Ik krijg vandaag ( net als Toutje) al Antibioticatabletjes toegediend want anders is t morgen veel te veel doorbloed zei DA John tegen vrouwtje.
Wij gaan morgen samen... best wel een beetje eng hoor want ik kom nooit bij DA John, ik zwaai de andere Persjes altijd uit en verwelkom ze weer als ze terugkomen met vrouwtje. Dit keer kom ik er niet meer onderuit!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Poes Lieveke zo schattig 2019/ Weer thuis van DA 25 dec 2019 18:31 #25488

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Weer thuis van DA...

paw Lieveke;
Mijn gebit was jaren terug al bijne volledig getrokken op de voortandjes na... vrouwtje vond t vervelend voor mij als ik steeds weer pijn zou hebben omdat ik aanleg had voor ontstekingen. Ze wilde mij die ellende besparen. Beter alles eruit !

Toch bleek ik nu een groot abces te hebben achter in mijn bekkie, daarom at ik alleen nog zacht voer en wilde ik geen harde brokjes of snoepjes meer aanpakken maar liet ze vallen en opeten door de anderen.
Ik krijg nog wel 2 x daags een tabletje van vrouwtje... niet leuk hoor maar vrouwtje zegt dat t echt even moet voor een paar dagen. Vrouwtje doet er een beetje echte roomboter omheen, zo glijd t makkerlijker naar binnen en kan ik t ondanks de pijn toch doorslikken.
Voorlopig krijg ik die lekkere mousse kuipjes van Renske, echt geen straf kan ik je vertellen! Ik smul ervan.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Poes Lieveke zo schattig 2019/ Weer thuis van DA 25 dec 2019 21:38 #25494

Ah nog een wat zielig voor en dat allemaal met de kerst . Maar dokter john heeft vast zijn best gedaan voor allemaal.
Morgen zal het beter zijn (hopen we)
Groetjesss
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Poes Lieveke zo schattig 2019/ Oh snoepjes bij t wakker worden... 17 jan 2020 07:18 #25584

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Ik ben lekker boven en krijg ook een snoepje ...

paw Lieveke; Zodra vrouwtje wakker is staan we aan haar bed...

paw Kleine Toutie is er ook als de kippen bij want we krijgen een snoepje... ik moet dus alert zijn want hij is me anders te snel af en eet alles alleen op! Gelukkig weet vrouwtje dar ook en geeft ze mij er zo nu en dan eentje uit de hand!

Paw Dit is wel een van de voordelen als je in “Spotjes domein” mag slapen handje_mond
Daarom glip ik ‘s avonds mee naar boven... dit wil je toch niet missen! Dit zijn de leuke momenten in een poezenleven.

Bijlagen:

Poes Lieveke zo schattig 2019/ YES..nu is t mijn beurt ! 25 jan 2020 19:20 #25603

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

YES..nu is t mijn beurt ! EINDELIJK krijg ik de kans...

inwolken

paw Lieveke; oh YES... snel ben ik erin gaan liggen. Vandaag mag ik ervaren hoe of t is om in dit kratje te liggen.. lekker warm aan mijn kontje ook handje_mond hi hi grappig dat ik dat zo zeg. Nu snap ik wel waarom het steeds bezet is!

paw Oh ik ga t mezelf even helemaal naar de zin maken, vacht en snoetje wassen en zodra alles schoon en proper is... dan ga ik mijn middagdutje doen.

Bijlagen:

Gemaakt door Kunena