Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Poes Lieveke zo schattig 2020/ Hier ben ik te vinden... 06 mrt 2020 20:01 #25743

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13657

Hier ben ik te vinden na het ontbijt...

paw net wakker dan eerst een snoepje....hmmm ik kan ze al ruiken, maar.....!!!

paw Netjes vragen hoort daarbij.. kijk mij eens vragend kijken naar vrouwtje, doe ik goed he?

paw dan naar de badkamer en daarna....

paw trap af ...naar beneden om te ontbijten met de andere poezels

paw ontbijt smaakte goed, na een uitbundige en grondige wasbeurt het mezelf comfortabel maken in vrouwtje grote poezenmandstoel bij ‘t achterraam. Lekker dicht ook bij de verwarming die al te voelen is...oh dat wordt een snel vertrek naar dromenland. Welterusten en tot straks allemaal zwaai

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poes Lieveke zo schattig 2020/ Zooo lekker... 08 apr 2020 11:08 #25869

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Zooo lekker....

paw Lieveke: Ik geniet, wat heerlijk, de zon verwarmd mijn vacht, uren kan ik zo blijven liggen. Strakjes als de zon rond ‘t huis is gedraaid ga ik lekker op ‘t Poezenterras in mijn zonnestoeltje liggen. Nu is dit ‘t beste plekkie. Heb ik toch mooi voor elkaar.

paw Wat doe je vrouwtje...oh een foto...ja dat mag wel. Kom ik ook nog eens op ‘t forum te staan....

paw als je ‘t goed vind dan draai ik even de andere kant naar de zon toe en slaap ik verder...

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Poes Lieveke zo schattig 2020/ Moederdag en ‘t regent... 10 mei 2020 13:45 #26008

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Moederdag en ‘t regent...daar hadden we niet op gerekend !

paw Lieveke: Oh nee toch..ik wil zo graag buiten zijn ..net als gisteren heel de dag en avond. He Yukkie...daar had ik niet op gerekend.

paw Wat denk je vrouwtje..zal ik ‘t erop wagen? Maar waar moet ik dan zitten? Je hebt alle poezenspulletjes, -stoeltjes, -paaltjes naar binnen gehaald.

_voetje: Ga maar Lieveke...als jij het leuk vind om buiten te zijn...je kan bij knoetje en Zatou op de grote buitenklimpaal gaan zitten, die staat onder het Zonnedoek en daar zit je redelijk droog tenzij...het heel erg hard gaat regenen. Dan gaan de druppels er doorheen. Kijk maar wat je wil..ik heb de deur voor jullie op een kierstand zodat je altijd weer naar binnen kunt mocht het je toch te nat worden...

paw Tja...wat zal ik dan doen? Ik twijfel nog wat...

paw Ach .. laat ik maar een poging wagen, inderdaad ik kan altijd terug, nou daar gaat’ie dan ...

paw Ja..dit is niet verkeerd...goede keus, buiten en tot nu toe nog steeds droog zitten. Prima zo ...en gezellig met 2 lieverds samen , van hen heb ik nooit iets te duchten. Wij kunnen ‘t heel goed samen vinden, zijn ook altijd boven bij vrouwtje in de nachtelijke uren. Goed span zo samen. Gelukkig is het niet heel erg bewolkt en donker, misschien komen de baby-kikkertjes uit de vijver zo wel het terras op ..meestal als er een plasje water op de plavuizen staat dan vinden ze het leuk daarin te badderen. En...voor ons natuurlijk helemaal ! We wachten ‘t even geduldig af!

Poes Lieveke zo schattig 2020/ Oh die is leuk..!! 20 mei 2020 17:21 #26058

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Oh..die is leuk..!!

paw Lieveke: oh..die is zooo leuk...mag ik daarmee spelen vrouwtje?

paw Nou daar gaat’ie dan...ik geef ‘m een swieper....YES!!!

paw Oh..kijk eens...er brandt ook een lampje en dat flitst..oh gaaf zeg ! En dat gaat helemaal vanzelf...? Ik vind ‘m steeds leuker om mee te spelen.

paw Wat zeg je vrouwtje...hij is voor Spotje...voor haar verjaardag nog! Oh maar Spotje slaapt toch veel..dan kan ik er mooi mee aan de gang!

paw Wacht eens even ..aan de andere kant ...bij dit bolletje waar geen lichtje in zit daar komt een geurtje uit...hmm ruik ik dat nu goed..? Is dat kattenkruid wat ik ruik..oh ja ...zie als ik door ‘t glazen bolletje kijk zie ik een balletje samengeperst kattenkruid liggen..dat maakt ‘m nog aantrekkelijker. Nou in iedergeval vind ik ‘m tof, nu maar hopen dat de andere Persjes er niks’an vinden ..dan heb ik ‘m voor mij alleen. Maar ik voel poes Knoetjes ogen al prikken in mijn rug...dat belooft niet veel goeds ..die heeft vast ook interesse...maar weet je...met Knoetje deel ik graag. Samen spelen kan ook toch!

Poes Lieveke zo schattig 2020/ Vrouwtje gezelschap houden... 27 mei 2020 12:31 #26092

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Vrouwtje gezelschap houden...

paw Lieveke; ik houdt vrouwtje gezelschap, ik doe dat graag en voel me dan uitermate op m’n gemak, zodanig dat soms mijn tongetje helemaal naar buiten zakt. Des te ontspannender ik ben.. des te verder steekt hij uit. Vrouwtje zegt dat t zo schattig staat maar ik heb ook al eens een andere mens horen zeggen dat t “zo dom” staat... dat vond ik helemaal niet aardig en ik trok mijn tongetje dan ook meteen naar binnen. Inmiddels laat ik hem weer uitsteken!

paw Niet alle mensen zijn aardig, ze weten vaak niet dat t ons kwetst en dat wij heel goed begrijpen en horen wat ze allemaal uitspreken over ons dieren. Ik heb t maar getroffen met ons vrouwtje, zij begrijpt ons !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poes Lieveke zo schattig 2020/ Favoriete speelgoed 20 aug 2020 10:54 #26256

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poes Lieveke ‘s favoriete speelgoed...

paw Kijk hier speel ik nou zo graag mee, lekker in mijn eentje... zonder de andere poesjes. Het beweegt want de onderste schijf draait rond en neemt het veertje mee in de bol. Er zitten gaatjes in waar ik met mijn pootje kan hengelen om het pluimpje te pakken te krijgen. zo nu en dan lukt ‘t me om hem eruit te trekken. Dan is de lol er even af...moet ik de aandacht van ‘t vrouwtje zien te trekken om ‘t pluimpje er weer terug te plaatsen...This is funn!!

paw Kijk dit is minder...nu komt Toutie er ook bij ..die wil ook even spelen, heel de dag staat het on-aangeroerd in de huiskamer en kijkt niemand ernaar om..nu wil ik me effe lekker vermaken ...komt Toutie er weer bij!

paw Ik probeer net te doen alsof ik hem niet zie en ga gewoon door met spelen...nu maar hopen dat hij vertrekt...maar of dat lukken gaat?

paw Nou je ziet ‘t ...niet gelukt ... Toutie heeft mijn speeltje voor zichzelf , dan maar een tukkie doen op de vensterbank...

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Gemaakt door Kunena