Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Poes #Lieveke schattige lieverd 2021/ Oh vogeltjes..!!! 18 jan 2021 12:04 #26593

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13983

Oh kijk... vogeltjes..!!!

paw Lieveke: oh..ja..kijk...Vogeltjes. Ik ben zo gek op vogeltjes kijken. Ik kan mezelf daar urenlang meer vermaken zonder van mijn plekje te komen. Ik ben geloof ik ‘t enige poesje hier in huis dat ze niets zou doen als het glas ons niet zou scheiden. Ook op ‘t poezenterras in de zomertijd...zal ik niet snel een vogeltje vangen en doden. En toch ben ik een poes...het spelen ermee vind ik wel leuk...maar dan mag het weer wegvliegen van mij.

De kikkertjes vind ik wel leuk om te vangen...gek genoeg! Maar ook die eet ik niet op...poes Pepe doet dat wel, vrouwtje heeft al vaak de restanten zoals de pootjes op moeten ruimen die Pepe had overgelaten. Nee ik speel liever ! Het maakt mij wie ik ben. Een uniek poesje , onderscheidend van de rest zegt vrouwtje altijd. Vrouwtje zegt dat wij allemaal een eigen karakter en unieke kenmerken hebben in ons doen en laten. Ach ja...wat maakt ‘t ook uit..ik ben poes Lieveke en vrouwtje heeft mij deze naam gegeven toen ik hier in huis kwam wonen omdat ik zo lief ben.
_happyrollin
Ik ben blij met mijn nieuwe naam want voorheen heette ik Heavenly en ik kom ver weg uit Belgie...bij de Franse grens vandaan. Ik vond ‘t prima dat vrouwtje mij een andere naam heeft gegeven. Vrouwtje heeft tegen mij gezegd dat ik een nieuwe naam kreeg omdat ik hier een nieuwe start ging maken en dat we zo het “verleden ‘t verleden” konden laten! Nu ben ik een gelukkig Persje en ik voel me hier geliefd en “thuis” . Zo dat is een stukje van mijn verhaal....dag allemaal ! Ik ga de Mezenfamilie weer volgen....zwaai

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poes #Lieveke schattige lieverd 2021/ Oh dat voelt eng aan mijn poezenvoetjes... 21 jan 2021 09:19 #26620

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Oh...dat voelt “eng” aan mijn poezenvoetjes...

paw Lieveke: Brrr...ja dit is beter, ik vind dat zo raar voelen onder mijn voetjes. Ik vind ‘t wel fijn om op ‘t hoogpolige karpet te slapen maar er overheen lopen...brrr dat doet me griezelen. En dus...heb ik een oplossing gevonden, kijk maar!

paw Lieveke: kijk...ik loop precies langs ‘t karpet over de plavuizen. Gelukkig kan ik er nog net langs en staat de bank niet helemaal met de poten op ‘t kleed. Goed he....mooie oplossing toch !?!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Poes #Lieveke schattige lieverd 2021/ Oh ? zoveel koude en nattigheid... 07 feb 2021 10:47 #26652

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Oh 😮 zoveel koude en nattigheid...

paw He jakkes.. kijk nou dan toch, nee dit is niks voor Lieveke...

paw Zoveel ❄️ sneeuw.. koude en nattigheid... ik geef er totaal niet om...

paw Nee hoor, blij dat ik hier warm zit... arme vogeltjes, hoe zielig is dat...

paw Heel ons Poezenterras, maar dan ook werkelijk alles is bedekt met een dikke deken van sneeuw

paw Ik hou t voor gezien.. Brrr... ik ga een warm en cosy plekje opzoeken voor mijn schoonheidsslaapje , dit is aan mij niet besteedt. Kom maar op met dat voorjaar dan kan ik ook weer naar buiten.

Poes #Lieveke schattige lieverd 2021/ Poes Lieveke kijkt graag tv... 16 feb 2021 12:47 #26673

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poes Lieveke kijkt graag tv...haar favoriet zijn de dierenprogramma’s

paw Zo leuk dit...altijd blij als vrouwtje de tv aanzet. Dan ben ik er als de kippen bij!

paw pffff...alweer reclame, waarom komt die mevrouw er steeds tussendoor...en zo vaak ook! Ga toch weg...ik wil mijn soortgenoten zien, ik wil zien hoe ‘t afloopt !

paw Huh...hoor ik vrouwtje nu iets zeggen? Wat zeg je vrouwtje...kan je niets zien zo...och ‘t is toch reclame en dus kan ik wel even reageren, dan mis ik niks.

paw Oh ik zit midden voor ‘t beeld ...ja want dan kan ik het goed zien en met mijn pootje het beeld aanraken als ze rondlopen of zodra de vogeltjes opvliegen. Het is ook zo boeiend wat ik allemaal hoor aan gefladder van die vogels en zie wat die leeuwen doen...maar ik kom wel bij jou in de hangstoel zitten. poes Knoetje zit links ...mag ik dan aan de rechterkant naast jou zitten..of op schoot dat doe ik nog liever!

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poes #Lieveke schattige lieverd 2021/ Poes Lieveke “nu ben ik aan de beurt...” 16 mrt 2021 15:44 #26688

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poes Lieveke “nu ben ik aan de beurt...”

paw Oh ik heb dit speeltje al steeds zitten bekijken vanaf een afstand terwijl de andere poesjes er lustig op los speelden. Ik vind dat balletje zo leuk. Het rolt zo lekker in ‘t rond...en ...er is nog iets dat het speciaal maakt...

paw KIJK maar... nu gaat t schemeren en dan is dit een hoekje van de kamer waar ‘t al wat duister is...zie je ‘t ?

paw en als ik dan zoals nu met het balletje speel en het rond laat rollen ...dan komt het steeds voorbij en geeft het licht...er zit een lichtje in..zo heeft vrouwtje ons de mogelijkheid gegeven om er ook in de nacht plezier mee te hebben, als ze in bed ligt. Voor mij is het dan niet bereikbaar omdat ik altijd boven slaap..ik speel er dus heel graag mee zodra de schemer in valt...dat is mijn momentje! Ik ben dol op dit speeltje...goed van je vrouwtje, dat je het weer gevonden hebt en aan ons terug gegeven. _happyrollin Blij mee!

Poes #Lieveke schattige lieverd 2021/ Poes Lieveke is ook buiten... 01 apr 2021 13:16 #26748

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poes Lieveke is ook buiten...

paw Lieveke: Wat een fijne dag, na zolang en zoveel binnen te hebben moeten zijn is dit geweldig. In mijn ligstoeltje in de frisse lucht. Erg fijn dat het zo’n mooi voorjaar is, vrouwtje zegt dat we ‘t er nu van deze paar mooie warme dagen van moeten nemen. Dat is beslist geen straf ..we pakken de kans met 4 pootjes aan. En zie achter mij...als je goed kijkt zie je kater Trigger ook liggen. Die is al vertrokken naar dromenland en snurkt er flink op los!

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Gemaakt door Kunena