Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kitten Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
gezondheid , medische ervaringen, -wetenswaardigheden, (volg altijd advies dierenarts)

Onderwerp:

wist u dat? / Kruidentabletjes fantastisch middel zijn tegen kwaaltjes bij kat 01 mei 2020 15:54 #25965

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13655

wist u dat?

Kruidentabletjes fantastisch middel zijn tegen kwaaltjes bij kat & hond

Ik ben in mijn zoektocht naar goede middelen die ook echt werken...op de Kruidentabletjes uitgekomen. Inmiddels krijgen mijn poezen deze al enige tijd met goed resultaat. Ik ben er heel tevreden over, ze komen via de brievenbus-post en de levering is supersnel.

Bij de laatste wat grotere bestelling ontving ik het boekje met alle kwaaltjes en de daarvoor bestemde kruiden gebundeld. Lekker makkelijk om snel iets op te zoeken en of ‘s avonds voor ‘t slapen gaan nog wat informatie in je op te nemen. Ik ben er heel blij mee want ik vind ‘t een welkome aanvulling in mijn boekenkast.

Tiamo krijgt de kruidentabletjes (Urologist comfort) voor zijn blaasontstekingen en Struviet-afbraak. Daarbij is wat wat stram door zijn leeftijd en zijn spieren willen niet altijd wat hij graag zou willen. Vond dit zo zielig...ben in ‘t boekje gedoken en nu krijgt hij “Geria Comfort” voor de ouderdomskwalen (constante miauwend schreeuwen In de nachten) en hij krijgt “Smooth Locomotion“ voor zijn stramme spieren en gewrichten. Sindsdien is hij veel actiever, speelt soms zelfs weer uit zichzelf met een balletje en slaapt niet meer constant aan een stuk de dag door!

Daarnaast krijgt Tiamo ook nog Homeopathische tabletjes (Van een ander merk) voor zijn chronische niesziekte waardoor heel zijn oogleden zijn opgezwollen door de aanhoudende ontstekingen in zijn hoofd en holtes van zijn koppie. Zo zielig...met deze tabletten is hij nu alles aan ‘t afvoeren, ik loop soms heel de dag met een zakdoekje achter hem aan om al het snot dat er letterlijk aan ‘t loskomen en uitlopen is ...steeds af te vegen. Het is een lang proces..maar ja, wat wil je ook hij heeft er jaren mee gelopen en al die tijd heeft zich dat heerlijk onbereikbaar vast kunnen zetten en kunnen nestelen diep in de holtes van zijn koppie.
Hij eet ook veel beter omdat hij zo nu en dan zelfs weer wat adem kan halen door zijn neusgaten. Ben zo blij voor hem dat ik het graag wil delen met andere kattenbezitters die de hoop hebben opgegeven omdat er geen genezing zou zijn voor chronische niesziekte...welnu er is toch licht aan ‘t eind van de tunnel, ook voor jouw lieveling.

Succes en als je vragen hebt...stel ze gerust dan kan ik je mijn ervaring vertellen.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

wist u dat? / Kruidentabletjes fantastisch middel zijn tegen kwaaltjes bij kat 01 mei 2020 16:21 #25968

jammer dat ik bij deze dokter niet kan ontdekken of daar ook vloeibare middelen te verkrijgen zijn.
de kat waarvoor ik dat nodig heb is een tablet ingeven een drama..
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

wist u dat? / Kruidentabletjes fantastisch middel zijn tegen kwaaltjes bij kat 01 mei 2020 16:29 #25970

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13655

louisse schreef : jammer dat ik bij deze dokter niet kan ontdekken of daar ook vloeibare middelen te verkrijgen zijn.
de kat waarvoor ik dat nodig heb is een tablet ingeven een drama..

Oh maar dat is geen probleem hoor Louisse...je kan het tabletje met een paar druppeltjes water erop laten wellen en zacht worden en dan uitsmeren over de tong die toch wat hakerig is en waar ‘t makkelijk op blijft plakken.

Of...

Je doet het zoals ik bij de poezen die het niet willen...gewoon vermalen in de VIJZEL en dan door het eten roeren met een klein scheutje water erbij om het makkelijker te roeren. Meeste tabletjes vinden ze lekker en eten ze hier als snoepjes, velen zijn smaakloos...
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Gemaakt door Kunena