Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
02 juni 2023

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

“Dagelijkse perikelen van ‘t poezenvrouwtje“

Avontuurlijke verhalen en belevenissen van de poesjes

Spotje, Trigger, Sumi, Zatou en kleine Kiki

Welkom en veel leesplezier!

Voor altijd in mijn hart: Tiamo ✞ , Sheva ✞ , Pepe ✞ , Shiye ✞ , Lieveke ✞ , Knoetje ✞
gezondheid , medische ervaringen, -wetenswaardigheden, (volg altijd advies dierenarts)

Onderwerp:

wist u dat? /Chin. Kruidentabletjes fantastisch middel - kwaaltjes bij kat 01 mei 2020 15:54 #25965

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14312

wist u dat?

Kruidentabletjes fantastisch middel zijn tegen kwaaltjes bij kat & hond

Ik ben in mijn zoektocht naar goede middelen die ook echt werken...op de Kruidentabletjes uitgekomen. Inmiddels krijgen mijn poezen deze al enige tijd met goed resultaat. Ik ben er heel tevreden over, ze komen via de brievenbus-post en de levering is supersnel.

Bij de laatste wat grotere bestelling ontving ik het boekje met alle kwaaltjes en de daarvoor bestemde kruiden gebundeld. Lekker makkelijk om snel iets op te zoeken en of ‘s avonds voor ‘t slapen gaan nog wat informatie in je op te nemen. Ik ben er heel blij mee want ik vind ‘t een welkome aanvulling in mijn boekenkast.

Tiamo krijgt de kruidentabletjes (Urologist comfort) voor zijn blaasontstekingen en Struviet-afbraak. Daarbij is wat wat stram door zijn leeftijd en zijn spieren willen niet altijd wat hij graag zou willen. Vond dit zo zielig...ben in ‘t boekje gedoken en nu krijgt hij “Geria Comfort” voor de ouderdomskwalen (constante miauwend schreeuwen In de nachten) en hij krijgt “Smooth Locomotion“ voor zijn stramme spieren en gewrichten. Sindsdien is hij veel actiever, speelt soms zelfs weer uit zichzelf met een balletje en slaapt niet meer constant aan een stuk de dag door!

Daarnaast krijgt Tiamo ook nog Homeopathische tabletjes (Van een ander merk) voor zijn chronische niesziekte waardoor heel zijn oogleden zijn opgezwollen door de aanhoudende ontstekingen in zijn hoofd en holtes van zijn koppie. Zo zielig...met deze tabletten is hij nu alles aan ‘t afvoeren, ik loop soms heel de dag met een zakdoekje achter hem aan om al het snot dat er letterlijk aan ‘t loskomen en uitlopen is ...steeds af te vegen. Het is een lang proces..maar ja, wat wil je ook hij heeft er jaren mee gelopen en al die tijd heeft zich dat heerlijk onbereikbaar vast kunnen zetten en kunnen nestelen diep in de holtes van zijn koppie.
Hij eet ook veel beter omdat hij zo nu en dan zelfs weer wat adem kan halen door zijn neusgaten. Ben zo blij voor hem dat ik het graag wil delen met andere kattenbezitters die de hoop hebben opgegeven omdat er geen genezing zou zijn voor chronische niesziekte...welnu er is toch licht aan ‘t eind van de tunnel, ook voor jouw lieveling.

Succes en als je vragen hebt...stel ze gerust dan kan ik je mijn ervaring vertellen.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

wist u dat? /Chin. Kruidentabletjes fantastisch middel - kwaaltjes bij kat 01 mei 2020 16:21 #25968

• louisse
  • louisse's Profielfoto
  • poezel
  • poezel
  • Ontvangen bedankjes 1943
jammer dat ik bij deze dokter niet kan ontdekken of daar ook vloeibare middelen te verkrijgen zijn.
de kat waarvoor ik dat nodig heb is een tablet ingeven een drama..
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

wist u dat? /Chin. Kruidentabletjes fantastisch middel - kwaaltjes bij kat 01 mei 2020 16:29 #25970

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : jammer dat ik bij deze dokter niet kan ontdekken of daar ook vloeibare middelen te verkrijgen zijn.
de kat waarvoor ik dat nodig heb is een tablet ingeven een drama..

Oh maar dat is geen probleem hoor Louisse...je kan het tabletje met een paar druppeltjes water erop laten wellen en zacht worden en dan uitsmeren over de tong die toch wat hakerig is en waar ‘t makkelijk op blijft plakken.

Of...

Je doet het zoals ik bij de poezen die het niet willen...gewoon vermalen in de VIJZEL en dan door het eten roeren met een klein scheutje water erbij om het makkelijker te roeren. Meeste tabletjes vinden ze lekker en eten ze hier als snoepjes, velen zijn smaakloos...

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

wist u dat? /Chin. Kruidentabletjes fantastisch middel - kwaaltjes bij kat 13 nov 2020 13:24 #26442

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Fantastische genezing , kater SKIPPY dankzij kuur met Xie Tang

Skippy dat is de naam van mijn kater, heeft al drie jaar huidproblemen.

Kale plekken en heel veel jeuk. Naar de Dierenarts Prednisolon gehad plaste heel het huis onder,na de kuur kwam het haar terug,maar na een poosje begon de ellende weer opnieuw.Hormonen spuit gehad,ging weer even goed.
De Dierenarts wilde toen bloed afnemen voor verdere onderzoeken, mooi niet gedaan, ik was het zat!

koste handen vol geld,ik heb ook maar AOW. Via mijn Dochter , wiens hond Elleboog HD heeft,en het goed doet op Rejoint tabletten,ben ik aan uw Website gekomen. Ik dacht ik probeert het,wat heb ik te verliezen? en je ziet op de foto's het resultaat van Xie Tang en ik hoop dat de haargroei doorzet, het is nu een halve cm lang.

Groetjes van een tevreden klant.

Joke de Ruijter.

Poezenvrouwtje zegt: Wil je ook een advies of een alternatief voor de reguliere medicatie na veel geprobeerd te hebben zonder blijvend resultaat.... kijk dan eens op de website. Er is ook een mogelijkheid voor een gratis persoonlijk advies via het mail-formulier op de website bovenaan in de menu-balk.

Hier is de directe link naar Robert en Geeske met hun 25 jaar lange medische kennis KLIK HIER

Veel succes! (Ik kan het aanraden, heb er zelf fantastische resultaten mee behaald)

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

wist u dat? /Chin. Kruidentabletjes fantastisch middel - Anaalklierprobleem 14 nov 2020 11:24 #26443

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Anaalklieren-probleem bij uw dier

• Anaalklierproblemen
  • Tegenwoordig bestaat de diervoeding voor het grootste gedeelte uit plantaardige bestanddelen (granen), in vroegere tijden bestond de voeding echter grotendeels uit vlees en beenderen. De aanwijzingen worden steeds duidelijker dat, door het hedendaagse gewijzigde voedingspatroon van de katten en honden, de hardheid van hun ontlasting te gering wordt. De anaalklieren worden hierdoor niet meer voldoende leeggeperst. In de overvolle anaalklieren ontstaat daardoor niet alleen een "druk", maar de opgehoopte anaalkliervulling gaat ook als het ware gisten en er gaat bacterie groei plaatsvinden, hierdoor kan uiteindelijk een ontsteking ontstaan. Honden kunnen zelf niet met hun bek bij de anaalklieren komen en hierdoor gaan ze in de omgeving rond de staart likken en bijten, soms tot bloedens toe. Ook het zogenaamde "sleetje rijden" is een poging van de hond om van de irritatie en jeuk af te komen. De hond schuift hierbij met z'n achterste plat over de grond, vaak met de achterpoten omhoog. Katten kunnen daarentegen wel zelf bij hun anaalklieren komen. We zien in de praktijk de aandoening dan ook vaker optreden bij honden dan bij katten.

Bron: Huisdierendokter.nl

wist u dat? /Chin.Kruidentabletjes fantastisch middel - Blaas & Nieraandoeningen 14 nov 2020 11:32 #26444

• poezenvrouwtje
    • Moderator
    • Moderator
    • liefde overwint alles
  • Blaas- & Nieraandoeningen, komen regelmatig voor bij honden en katten. Dit zijn meestal dieren die gevoelig zijn voor de vochtbalans in het lichaam. Honden en katten moeten voedsel krijgen met een vochtpercentage van 60-70%.
    Rauw diervoedsel bevat 60-70 % vocht,
    brokken bevatten 4-5% vocht en dan zie je ook vaak dat dieren last krijgen van de blaas (blaasgruis/ ontsteking).
    De blaas krijgt eigenlijk te weinig "spoeling", waardoor de problemen ontstaan. Nierfalen, hetzelfde als bij de blaas, de nier wordt te weinig gespoeld.

Dierenartsen geven dan juist speciaal brokken voor de blaas of nier, maar deze bevatten ook weer bijna geen vocht. Brokkenfabrikanten zeggen ook niet altijd voor niets, “zorg dat uw dier over voldoende vers water beschikt”, omdat men zelf hiervan goed op de hoogte is.
    Maar er zijn nog al wat honden en katten die geringe hoeveelheden water drinken, hetgeen een medeveroorzaker is voor deze aandoeningen.

Wij raden altijd aan dieren met blaas-nieraandoeningen op rauwe voeding te gaan zetten!

• Bron: Huisdierendokter.nl

Gemaakt door Kunena