Pascale schreef :
poezenvrouwtje schreef :
Pascale schreef :
poezenvrouwtje schreef : rose beterschap met Pixie, laat maar even weten wat de dierenarts vanavond zegt.
Zal iets voor morgen zijn, want vanavond komt computerman aan computerke sleutelen :ohmy:
:oops: gaat Pixie dan nu niet even voor??? vraagteken
Durf je dat tot morgen te laten wachten dan?
Uw antwoordje he Peet, als ik terug kom van da zal computer afgesloten zijn, dat bedoelde ik, dus kan ik niets meer schrijven, en met de tam tam zal dat tot daar niet hoorbaar zijn, denk ik
Maar Pascalleke...ben dan ook duidelijk! (dit komt niet uit je bericht zo duidelijk naar voren toch!!)
Dat geeft niets maar reageer alstublieft niet zo naar mij...ik heb 't beste met je voor.
Ligt zo gevoelig allemaal , zal mij even afzijdig houden..neem mij deze beslissing (afzijdig houden) nu alsjeblieft ook niet kwalijk..want ik weet niet meer hoe ik het nog op de juiste wijze kan neerzetten hier!
Het is zo goed bedoeld...en toch lees je het anders dan de liefdevolle en beste bedoeling die erachter dit bericht zat.
Vind het zo moeilijk op je verhaaltjes te reageren ..wil het zo graag maar lijkt alsof je alles verkeert opneemt en uitlegt.
Het is allemaal met LIEFDE gezegd en geschreven!

Ook deze beslissing even niet te reageren op je berichtjes is met de beste bedoeling en ook WEER met LIEFDE gedaan om een verkeerde indruk of opvatting uit de weg te gaan.
Het beste voor PIXIE.. rose
Hartegroet van mij ...