Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
10 jan 2023

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Trigger, Spotje, Sumi, Zatou en natuurlijk kitten Kiki

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.

Voor altijd in mijn hart: Tiamo †, Sheva †, Pepe †, Shiye † , Lieveke † , Knoetje †:
gezondheid , medische ervaringen, -wetenswaardigheden, (volg altijd advies dierenarts)
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Re: ontwormen 03 dec 2011 06:22 #3739

• pamela
  • pamela's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hoi Corien,tuurlijk is Milbema goed,alleen ik vond het vreemd dat er een spoelwormei in de ontlasting zat en dat terwijl ik de moeder ook nog in de laatste week van de zwangerschap had ontwormd.......dus na het hele Trichomonas gebeuren heb ik erover na zitten denken en leek het voor mezelf wel een goed idee om tussen de milbemax door tweemaal bv een Panacure te geven ook deze kun je splitten dus kan je het al vrij snel geven.
Discussie gesloten.

Re: ontwormen 03 dec 2011 20:44 #3742

• Dina
  • Dina's Profielfoto
  • poezel
  • poezel
  • Keep on Dreaming
  • Ontvangen bedankjes 675
Ik gebruik ook Milbemax, hoop toch dat dat goed werkt, zo goedkoop zijn die pillen niet :woohoo:
Discussie gesloten.

Re: ontwormen 04 dec 2011 08:25 #3746

• pamela
  • pamela's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hoi Dina,dat ben ik met je eens qua prijs,maar ik denk zelf niet dat het verkeerd is om een pana cure te geven tussendoor,maar dan spreek ik voor mezelf en ik zeg ook niet dat het niet goed is,maar je onderneemt natuurlijk altijd pas actie als er iets aan de hand is,maar is was sowieso benieuwd waarmee iedereen ontwormd en of mensen daar al eens problemen mee hebben gehad.
Discussie gesloten.

Re: ontwormen 04 dec 2011 16:35 #3751

• Dina
  • Dina's Profielfoto
  • poezel
  • poezel
  • Keep on Dreaming
  • Ontvangen bedankjes 675

pamela schreef : Hoi Dina,dat ben ik met je eens qua prijs,maar ik denk zelf niet dat het verkeerd is om een pana cure te geven tussendoor,maar dan spreek ik voor mezelf en ik zeg ook niet dat het niet goed is,maar je onderneemt natuurlijk altijd pas actie als er iets aan de hand is,maar is was sowieso benieuwd waarmee iedereen ontwormd en of mensen daar al eens problemen mee hebben gehad.

Heb ze vandaag gelijk maar weer allemaal ontwormd scratch gebruik ik de volgende keer misschien iets anders. hmm
Kan tenslotte geen kwaad om iets te veranderen.
Alhoewel Mibemax ook afdoende is voor hartworm.
Ik weet niet of alle ontwormingsmiddelen daar ook tegen werken vraagteken
Kunnen we eens aan Jacob vragen swing swing
Discussie gesloten.

Re: ontwormen 05 dec 2011 09:30 #3753

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14290

Dina schreef :

pamela schreef : Hoi Dina,dat ben ik met je eens qua prijs,maar ik denk zelf niet dat het verkeerd is om een pana cure te geven tussendoor,maar dan spreek ik voor mezelf en ik zeg ook niet dat het niet goed is,maar je onderneemt natuurlijk altijd pas actie als er iets aan de hand is,maar is was sowieso benieuwd waarmee iedereen ontwormd en of mensen daar al eens problemen mee hebben gehad.

Heb ze vandaag gelijk maar weer allemaal ontwormd scratch gebruik ik de volgende keer misschien iets anders. hmm
Kan tenslotte geen kwaad om iets te veranderen.
Alhoewel Mibemax ook afdoende is voor hartworm.
Ik weet niet of alle ontwormingsmiddelen daar ook tegen werken vraagteken
Kunnen we eens aan Jacob vragen swing swing

Wie is Jacob?

En is dit de boosdoener?

Is het zo dat alle kittens die het hebben eraan overlijden als je het niet behandeld?
Kan me herinneren dat toen SHEVA bij mij kwam zij al diarree had en ik van alles heb gedaan een oorzaak te vinden. Heb toen wel ontlasting weggebracht maar weet niet of ze dan speciaal gevraagd moet worden op Trichomonas te zoeken.
Heeft bijna 1 jaar geduurd voor ze iets vastere ontlasting had..was een ramp kan ik me herinneren.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva † Pepé † Lieveke † Shiye † Knoetje †

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Gemaakt door Kunena