In korte tijd ook mijn allerliefste Sealpointpoesje Pepe af moeten geven aan God
* 20 - 3 - 2005 💫 20 - 8 - 2021
Nooit gedacht dat ik zo snel afscheid moest nemen van mijn allerliefste Sealpoint poesje Pepe. Zij kwam bij mij helemaal vanuit Friesland opgehaald en deze nieuwe naam (Pepe) gegeven. Wat een aanwinst was je in de groep, zo lief maar zo’n eigen karakter. Nooit teveel, wel aanwezig op zijn tijd maar lief..zo ontzettend lief. Begroeten van visite deed ze graag, een aai en wat lieve woordjes daar deed je alles voor.
Ik ga je ontzetten missen mijn lieve Pepje…je mooie ijsblauwe ogen fascinerend en doordringend, je was een mooie dame die statig door de kamer liep. Je had zo je eigen maniertjes..denk aan de kippenhartjes die je meenam naar het witte kleed in de voorkamer om het daar op te eten met een hele goocheltruc als act. Je beet erin en het floepte weg omdat je geen tanden meer had, ik schoot altijd even in de lach wanneer ik je bezig zag maar uiteindelijk kreeg je het op ‘t kleed voor elkaar om dat glibberige hartje te verorberen.
Je had pijn en ik kon het niet meer aanzien, ik heb je tot aan de Hemelpoort gebracht en daar afscheid van je moeten nemen. Veel tranen zijn er gevloeid zeker omdat je mijn 2e lieveling was en zo kort na het afscheid van kater Tiamo.
Ik ga je missen lieve meid, ik moest doen wat voor jou het beste was…en dat viel me enorm zwaar!
Elke dag brand er een kaarsje bij je foto in de gang, nu staan jullie er samen..naast elkaar.
Dag lieverd…