Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Poes Pepé, mijn " gabbertje" ze wil 't liefst hele dagen met je knuffelen.

Onderwerp: #Poes Pepé 2018/

#Poes Pepé 2018/ mij te frisjes buiten...! 04 okt 2018 18:58 #24034

Ja jouw katten zal het weer tegenvallen denk ik he dat binnen blijven als het straks kouder word.
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ mij te frisjes buiten...! 04 okt 2018 19:27 #24038

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13451

louisse schreef : Ja jouw katten zal het weer tegenvallen denk ik he dat binnen blijven als het straks kouder word.

Zeker weten, hoewel ze hier alleen binnen zijn als t regent. Sneeuw en dan in t zonnetje dan verblijven ze graag op t poezenterras. Daarom heb ik nu buiten alles voor ze winterklaar gemaakt.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ oeps die zijn glibberig...! 22 okt 2018 19:52 #24095

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

:lachen:
Oeps...die zijn glibberig !

paw Pepe: hmm wat ruikt dat lekker, vrouwtje heeft ineens iets nieuws voor ons ... ze is kippenhartjes aan ‘t koken. Oh de geur alleen al...!

paw He..verdorie, glibberige dingen en dan heb ik ook nog geen tandjes om ze vast te pakken. Ik bijt er hard op om ze fijn te knijpen en zo te proberen er een stukje af te bijten maar met alleen mijn tandvlees lukt dat niet zo makkelijk. En oh...ik heb zo’n trek !
OEPS...en weg is t hartje..nu ligt’ie daar op de mat.

paw Dan hier maar eens neerleggen en kijken of ‘t hier beter gaat lukken om ‘m te verorberen.

paw Oh..kijk dan, kapers op de kust..zij hebben hun hartjes al op en proberen nu die van mij in te pikken, ze weten dat ik hem regelmatig laat vallen. Help mij vrouwtje alsjeblieft, hou ze even bij mij weg!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ oeps die zijn glibberig...! 23 okt 2018 16:53 #24100

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927
Ik geef kippehartjes rauw, eventueel in stukjes gesneden. Kalkoenharten heb ik ook nog gegeven, ook rauw. Die zijn een stuk groter en sneed ik altijd in stukken.
Groetjes van Marleen en een

van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, louisse
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ oeps die zijn glibberig...! 23 okt 2018 20:12 #24102

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : Ik geef kippehartjes rauw, eventueel in stukjes gesneden. Kalkoenharten heb ik ook nog gegeven, ook rauw. Die zijn een stuk groter en sneed ik altijd in stukken.

Hi Marleen,
Alereerst is er hier moeilijk aan te komen. De zak van 500 gram kost bijna 3,00 euro en dus ging ik op zoek naar goedkopere oplossing. Veel keus had ik niet, alleen de slager was bereid ze te leveren maar alleen op bestelling. 1 kg voor 5,00 euro. Online is het goedkoper te krijgen maar daar komen dure verpakkingskosten in ijs en verzending bij en dan is mijn voordeel weg!

Rauw eten ze wel maar gekookt vinden ze t superlekker. Ook de bouillon wordt erg gewaardeerd. Eigenlijk had ik dat portie gekookt omdat ik Spotje maar niet aan t eten kreeg en ik dacht haar hiermee te kunnen verleiden. Die dag is dat gelukt maar door de heftige oorpijn heeft ze vandaag helemaal niets meer gegeten. Ik ga het srtaks nog eens proberen met wat kleine stukjes kippenhart in een laagje bouillon.

Ik ga het rauw zeker nog eens proberen. Ik wissel de hartjes af met t Tinlo-vlees, helaas wil Spotje dat ook niet meer eten.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ oeps die zijn glibberig...! 28 nov 2018 13:37 #24211

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Hiii
Poes Pepe dol op die glibberige kippenhartjes ....

paw Pepe: Vrouwtje heeft met studie staan te kijken hoe ik in de keuken bovenop het kleine poezenpaaltje stond te balanceren om met wat steun en houvast van de klink van de koelkastdeur bij de magnetron te komen. Daarin was de de grote soepkom met de kippenhartjes erin aan ‘t trekken tot bouillon.
Oh..die geur..heerlijk! Ik volgde mijn neus want ik ben echt dol op die kleien glibberige bolletjes. Vrouwtje snijdt ze nu in stukjes voor ons maar ik jat er altijd eentje die nog heel is en ren dan naar het hoogpolige wolwitte karpet in de voorkamer om het te kunnen verorberen. Op het hoogpolige karpet kan ik het makkelijk oppakken als ik het glibberige sappige stukje vlees probeer kapot te kauwen. Met mijn tandeloze mond gaat dat niet zo makkelijk en schiet het steeds weer alle kanten op.
Vrouwtje is niet zo blij dat ik dat daar opeet maar zo voorkom ik ook, dat de andere huisgenootjes , het kunnen wegpikken omdat ik het niet zo snel kan nuttigen.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena