Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
02 mei 2021

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk katertje Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens Poezenvrouwtje.
Poes Pepé, mijn " gabbertje" ze wil 't liefst hele dagen met je knuffelen.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Poesje #Pepe’s avonturen -2021 / Hallo allemaal... 18 jan 2021 12:59 #26600

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13851

paw Pepe: Hallo lieve lezers, hier ben ik Pepe. Nu ik toch moet wachten tot vrouwtje onze voerbakjes heeft gevuld met wat lekkers (hoop ik...) heeft vrouwtje ook dit jaar 2021 weer een nieuwe TOPIC voor mij geopend. Ik ben er graag weer bij en laat jullie met plezier weer meegenieten van onze dagelijkse belevenissen. Ik ben dan wel een dagje ouder dan de rest maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb zo mijn eigen trekjes , eentje daarvan is dat ik mijn vlees mee neem naar het witte wollen karpet in de voorkamer en het daar op de hoek van ‘t karpet in alle rust opeet. Dit tot groot ongenoegen en frustratie van ons vrouwtje...zij loopt graag op blote voeten en trapt dan in de restje die blijven liggen of...die ik gewoon niet lekker vind handje_mond ..dit puilt dan uit tussen vrouwtjes tenen en dan moet ik maken dat ik weg kom!!!

Ik ga dan ergens in een hoekje van een afstand zitten kijken en gniffel een beetje om het gebeurde. Vrouwtje is dan ECHT niet blij!! En dat laat ze weten ook!
Maar al snel heeft ze met een stuk keukenrol mijn vleesrestanten tussen haar tenen uitgepeuterd en is ze het weer vergeten hoor!
Maar ik blijf het doen...ondanks dat ze mij dit al zo vaak heeft gevraagd netjes uit mijn bakje te eten.
Het is een gewoonte van mij...en ik ben ook de enige poezel die dit doet.
Ach ja...er zijn ergere dingen in ‘t leven ....toch!
Ondanks dit...is vrouwtje heel blij met mij.
Liefs van Pepe.zwaai
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poesje #Pepe’s avonturen -2021 / ‘s nachts met vrouwtje van trap gevallen... 26 jan 2021 13:45 #26639

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

‘s nachts met vrouwtje van trap gevallen...

Wat een avontuur is dat..!

paw Pepe: Hallo allemaal, ik was mee naar boven geslopen toen vrouwtje naar bed ging met de vaste groep poesjes. Ik had mezelf verstopt zodat ze het niet door had. So far...so good. In de nacht rond 05.00 uur ben ik gaan rondstruinen en vrouwtje werd uiteindelijk wakker door mijn klagelijke gemiauw aan haar bed omdat ik eigenlijk toch liever naar beneden wilde bij de andere Persjes die daar zoals gewoonlijk de nacht doorbrachten.

Vrouwtje pakte mij heel liefelijk op en we begonnen aan de eerste treden...opeens hield ze mij steviger vast en zorgde ervoor dat ik ongeschonden beneden kwam...ik lag bovenop vrouwtje die bont en blauw beneden op de plavuizen beland was. Ze kreunde ...maar ik ben er ongeschonden vanaf gekomen hoor. Dus maak je om mij geen zorgen.

Het duurde wel even voordat ze kreunend overeind kwam en mij de kamer in liet. Hoe het verder afgelopen is weet ik niet want ik ben lekker gaan slapen bij de andere Persjes...ik had ze de volgende ochtend wel wat te vertellen...wat een avontuur zeg. Ik had namelijk gespeeld met een heel klein balletje en dat lag op de 2e trede van boven...vrouwtje is daar in het schemer opgestapt en zo naar beneden getuimeld..ze deed er alles aan om mij veilig te houden.
Vrouwtje heeft 1 dag volledig in bed gelegen...bont en blauw is ze aan een kant en ze strompelt nu door het huis. Zoals haar twee buitenste tenen zijn (alle kleuren van de regenboog en gezwollen zo is ook haar rechterzijde. Alles is beurs en gevoelig.

Vind het best wel erg dat ik met het balletje heb gespeeld en op die trede heb achtergelaten... *verdrietig* sorry vrouwtje!
Daarom is het hier op t Verhalenforum even 2 dagen wat stil geweest ...vrouwtje moest even aan zichzelf denken. zwaai

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poesje #Pepe’s avonturen -2021 / ‘s nachts met vrouwtje van trap gevallen... 30 jan 2021 22:25 #26641

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

_voetje Hallo allemaal, ik ben er weer. Strompel nog een klein beetje maar ik kan weer redelijk slapen sinds het gebeuren. Vandaag ook weer boodschappen kunnen doen, ik kan weer schoenen aan, wel zo fijn.

Met poes Pepe is gelukkig alles goed, die heeft nergens last van gehad . Uiteraard heb ik haar de afgelopen dagen goed in de gaten gehouden want je weet maar nooit. Vanaf nu weer verhaaltjes en fotootjes. Vandaag ook eindelijk mijn filmpje kunnen maken van het gezellige boompje bij ons winkelcentrum waar altijd veel vrolijke kwetter en tjilpgeluidjes uit komen. Ik heb ‘t bij “ in en om ‘t huis van Poezenvrouwtje” geplaatst.
Veel kijk en luister-plezier !

Poesje #Pepe’s avonturen -2021 / Merel vaste bezoeker voortuin... 13 feb 2021 19:16 #26666

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Merel , vaste bezoeker voortuin...

Mereltje ; Oh dat is boffen, hier liggen ook besjes.. ze zijn wat oud maar nog goed te pruimen.. ik heb honger en eet liever 🍇 vruchtvlees dat zaden. Heel blij met deze vondst, uitgestrooid door ‘t vrouwtje dat hier met haar vele poezen woont. Gelukkig zitten ze altijd achter t glas en ben ik veilig!

Pepe; wacht... zie ik daar een Merel, ja... daar onderbreek ik graag mijn wasbeurt even voor, dit wil je als poezel echt niet missen. Hier bouw je graag een pauze voor in...

paw Kijk dan... oh kon ik die tuin maar in... ergens onder een struik en dan steeds iets dichterbij sluipen ! Daar zou ik wel wat voor over hebben, juist nu... dan zijn ze in hongersnood en dus ook trager en minder alert... ja als poezel weet je dat allemaal, dat kan in moeilijke omstandigheden van levensbelang zijn.

_voetje Ik had wat “te lang” bewaarde besjes die verdroogd en sommige zelfs al aangetast waren, uitgestrooid voor de vruchten-etende hongerige vriendjes. Niet wetende dat dit zo’n succes zou zijn. Ze hebben t inderdaad erg moeilijk mijn gevederde vriendjes... aan de vele pootafdrukjes in de sneeuw zie je dat er al vele bezoekers zijn geweest, dit tot groot genoegen van de Persjes voor t raam!

Poesje #Pepe’s avonturen -2021 / 14 jaar geleden... 20 mrt 2021 11:42 #26706

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poes Pepe kwam 14 jaar geleden in dit huis van Poezenvrouwtje..

paw Pepe: Vandaag is ‘t een feestdag, alweer 14 jaar en daarom krijg ik een feestmaal voorgeschoteld...ik wacht geduldig op mijn verrassings-ontbijt

paw Helaas moet ik ‘t delen en omdat ‘t zo extra lekker is zijn ook de andere er om ‘t voor mijn snuit weg te kapen...

paw Omdat ik geen kiezen meer heb gooi ik met ‘t eten om ‘t dan goed op te vangen zodat ik ‘t kan doorslikken...vrouwtje moppert soms op mij omdat ik er zo’n enorme knoeiboel van maak naast mijn voederschaaltje.

paw Ah ja , kriebel nog even daar...ja goed zo ...mijn verjaardagsknuffeltjes krijg ik van mijn overbuurmeisje dat altijd bij haar oma komt logeren en dan de Persjes even wil aaien. Ik ben dan graag van de partij..zoveel aandacht en liefdevolle aanrakingen, dat wil je niet mislopen. Vandaag sta ik extra in ‘t spotlight...en dus ...neem ik ‘t er goed van!

paw Zodra de wij ‘t huis weer voor ons zelf hebben keer ik nog even terug naar de keuken want ik weet dat die oude kater Tiamo van vrouwtje altijd nog wat extra’s krijgt..dat bewaard ze voor hem en dus ben ik er als de kippen bij om hem te helpen dit lekkers naar binnen te werken. Ik doe ‘t graag voor hem..handje_mond
Oeps..zo te zien heeft ‘t in ontvangst nemen van de verjaardagsknuffeltjes te lang geduurd, er is weinig meer over!

Poesje #Pepe’s avonturen -2021 / buiten ondanks sombere weer... 11 mei 2021 10:26 #26885

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

buiten ondanks sombere weer...

paw Ik wilde zo graag naar buiten, ondanks ☔️ klein buitje regen, inmiddels weer even droog...

paw Gelukkig mocht t van vrouwtje omdat de temperatuur goed is, wie weet hebben we geluk en laat t zonnetje zich ook nog even zien. Ondanks dat, voel ik me in mijn element en is t tijd voor een grondige poetsbeurt waarna ik me even oprol om hier een groot deel van de dag door te komen.

• Pagina:
  • 1
Gemaakt door Kunena