Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
09 jan 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezendagboek van Dientje / deel 1

Voorjaar in huize Dina / deel 1 05 juni 2014 18:23 #16221

Leuk dat je er weer bent...en welke van deze schoonheden gaat er weg en wie mogen er nog even blijven?
Ga je ze allemaal houden?
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Winter in huize Dina / deel 1 06 dec 2014 11:14 #16675

Het is inmiddels al winter aan het worden en ik wilde eens informeren hoe het met Dina gaat. Alles oké met je poezenkinderen? We hebben je gemist de afgelopen periode..maar ook ikzelf ben weinig aanwezig geweest, er is veel gebeurt het afgelopen jaar.. ga maar eens lezen als ik je nieuwsgierigheid heb gewekt.

Lieve groetjes van Poezenvrouwtje en haar kroost. :toonmijnhar
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Discussie gesloten.

Nieuwjaarswens voor Dina / deel 1 28 dec 2014 14:17 #16765

:heartbeat:

Voor jullie twee en de poezenfamilie wens ik een heel goed uiteinde toe en een sprankelend maar vooral gezond en succesvol
2015

Alvast van mij en de poezenbende, deze nieuwjaarswens...
liefs van Poezenvrouwtje,
ik hoop je in het nieuwe jaar ook weer te mogen begroeten op het forum.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Dina / deel 1/ Vraag over katerpil 02 juni 2015 14:49 #17652

_question:

Hi Dina, waar staat ook al weer jouw stukje over de kater en de anticonceptie die je daarvoor gebruikte?
Kan het zo vlug niet terugvinden...
Als ik het goed heb onthouden hadden jij en Chris zo'n beetje dezelfde ervaringen met de katerpil-implantaat..heb ik dat nu goed?
We hebben een nieuw lid nickname ladybos maar ze heet Mireille en zij heeft een dekkater en was op zoek naar een katerpil.

Wil jij jouw jarenlange ervaring delen met haar?
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Dina / deel 1/ Poezendagboek van Dientje & haar bende 07 dec 2015 15:46 #18430

Hi Dientje, hoe gaat het met jou en je poezels?
Alles oké met de viervoeters...we missen je sprankelende gezelligheid hier op 't forum.
Kom weer eens "piepen" als je tijd hebt _happyrollin
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Dina / deel 1/ Poezendagboek van Dientje & haar bende 31 dec 2015 19:57 #18598

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena