Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezendagboek van Dientje / deel 1

Re: Condooms in maatje pink voor katers / oplossing voor jou ? 27 feb 2013 19:34 #11214

Marleen schreef : Volgens mij is bovenstaand model voor een meer dan stevige kater hmm

:lachen: om te gieren...ik heb hem uitvergroot anders zag je niet eens wat de dierenarts tussen de vingers had.
Kijk maar in verhouding met de nagel...hi.hi.. schateren (ik kom niet meer bij en dacht meteen aan dat "konijnengedrag" van kater RAZZLE.

Eigenlijk moeten de berichtjes even in kopie hier naartoe gezet worden vanaf de KRAAMKAMER dan is het verhaal ook voor buitenstaanders beter te begrijpen.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

Condooms in maatje pink voor katers / oplossing voor RAZZLE ? 27 feb 2013 19:42 #11215

Dina schreef :

desorayo schreef : februari 2011 heeft monster(blacktabby spotted wit) een staafje gehad.heeft sinds dan niet meer gedekt.we hopen dat hij dit jaar terug wil dekken.
kenzo(zwart) word nu in mei 3jaar.die wil niet dekken.
runner(blauw)2jaar,die weet nog niet goed hoe het moet.die oefend nog ;)

vorig jaar in juni zijn we ook verhuist.ik heb de katten dan ook een tijdje op pil gezet.omdat ik nie :oeps: t met zwangere katten of kleine kittens wilde verhuizen.is zoal een beetje stres voor de dieren he.

Chrisje, Razzle heeft in augustus z'n staafje gehad, maar heeft nu Sanne zwanger gemaakt
Hij heeft afgelopen vrijdag een nieuw staafje gehad, hoop dat het deze x wat langer werkt
We worden gek van hem, hij dekt alles
neennee en dat wil ik niet

Hier is het bericht van Dina en haar kater RAZZLE waarop ik reageerde...

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: Condooms in maatje pink voor katers / oplossing voor RAZZLE ? 27 feb 2013 20:01 #11217

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
:lachen:

Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Re: Condooms in maatje pink voor katers / oplossing voor RAZZLE ? 28 feb 2013 10:12 #11226

desorayo schreef : :lachen:

Goeie he Chris, alleen jammer dat Dina dit nog niet heeft gelezen, ben erg benieuwd naar haar reactie.
Zou ze het kunnen waarderen? :lachen:

Discussie gesloten.

Condooms in maatje pink voor katers / seksverslaafde RAZZLE 28 feb 2013 10:16 #11228

poezenvrouwtje schreef :

Dina schreef : Chrisje, Razzle heeft in augustus z'n staafje gehad, maar heeft nu Sanne zwanger gemaakt
Hij heeft afgelopen vrijdag een nieuw staafje gehad, hoop dat het deze x wat langer werkt
We worden gek van hem, hij dekt alles
neennee en dat wil ik niet

Hier is het bericht van Dina en haar kater RAZZLE waarop ik reageerde...

Nou dat Razzle zijn "staafje" heeft gehad is niet te merken aan wat je hier allemaal komt melden.. :lachen:
Die kater is seksverslaafd..hi.i schateren

Discussie gesloten.

Re: Condooms in maatje pink voor katers / oplossing voor jou ? 28 feb 2013 22:17 #11272

• Dina
  • Dina's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Keep on Dreaming
  • Ontvangen bedankjes 675

Marleen schreef : Volgens mij is bovenstaand model voor een meer dan stevige kater hmm

Dat denk ik ook, :lachen: Dit condoom blijft nooit zitten :lachen:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena