Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezeldagboek van Corien / deel 1

Re: Mooiiiiiiiii 14 mrt 2012 17:49 #5590

• Corien
  • Corien's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Follow your dreams
  • Ontvangen bedankjes 640

ik heb weer een nieuwe
Corina Jonk
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Re: Mooiiiiiiiii 14 mrt 2012 20:11 #5596

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
heel mooi
Desorayo
Discussie gesloten.

Re: Mooiiiiiiiii 14 mrt 2012 21:05 #5597

• Dina
  • Dina's Profielfoto
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Keep on Dreaming
  • Ontvangen bedankjes 675

Corien schreef :

ik heb weer een nieuwe

Hij is prachtig opinion
Discussie gesloten.

Re: Mooiiiiiiiii 14 mrt 2012 22:11 #5603

Oh..die is MOOI
Veel mooier dan die ik als link heb staan op Poezenvrouwtje Forum.
Deze is heel romantisch. inlove
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Discussie gesloten.

Kittens 23 nov 2012 11:48 #9049

• Corien
  • Corien's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Follow your dreams
  • Ontvangen bedankjes 640
Ik lig inmiddels al weer een paar dagen op de bank te waken bij Chilly (schildpad/wit) maar
het wil nog niet zo blotten met de bevalling. Eigenlijk was ze gister 65 dagen dus ik moet niet zeuren
want als de kittens te vroeg komen dan is het ook niet goed. Je wilt ze na zo'n lange tijd gewoon zien
ik ben zo nieuwsgierig hoe de babies eruit zullen zien vooral omdat ik deze combinatie nog nooit
gedaan heb. Chilly is de moeder van onze allerliefste Shye maar nu heb ik er mijn eigen kater op kunnen
zetten (Bassie rood/wit harlekijn) Er kan weer van alles uitkomen als ik geluk heb bijna alle kleurtjes zijn mogelijk
ohhhh ik zeur weer als alles maar gezond is dat is het belangrijkste. De eerste nacht van waken was het
weer feest zoals gewoonlijk alles had zoiets van hoeraaaa vrouwtje gaat de hele nacht met ons spelen,
nou mooi niet neennee even is leuk maar dan wil ik toch echt slapen. De 2e nacht ging al beter want
het nieuwtje was eraf dus het stel ging vrij snel naar hun eigen slaapplekkie en natuurlijk moesten er
een paar bij mij liggen. Om de zoveel tijd de wekker en kijken of er al iets aan de hand was, helaas tot nu
toe nog helemaal niets dus ik moet gewoon geduld hebben.
Corina Jonk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

waken Chilly / geboorte kittens 23 nov 2012 11:55 #9051

liefdeshartj wat een leuk bericht :party1: eindelijk weer iets om nieuwsgierig naar te zijn.
Hoe leuk ook weer voor de poezels dat jij als waakzame moeder gezellig bij ze op de bank komt overnachten.
Weinig slaap natuurlijk...maar voor ons hier op 't forum ..ooooh..zo vermakelijk om te volgen.
Niet vergeten regelmatig je ervaringen met ons te delen hoor.

Kan natuurlijk ook 's nachts als ze je toch uit de slaap houden omdat het zoveel FUN is dat vrouwtje beneden slaapt. handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena