Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezeldagboek van Corien / deel 1

Re: foto pasgeboren kitten Easy 30 nov 2012 15:59 #9129

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1046
een heel mooi kittentje

Desorayo
Discussie gesloten.

Re: foto pasgeboren kitten Easy 30 nov 2012 17:45 #9134

• Corien
  • Corien's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Follow your dreams
  • Ontvangen bedankjes 640

desorayo schreef : een heel mooi kittentje

Dank je wel lieverd
Corina Jonk
Discussie gesloten.

Re: foto pasgeboren kitten Easy 30 nov 2012 17:49 #9135

• Corien
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Follow your dreams

poezenvrouwtje schreef :

Corien schreef :

poezenvrouwtje schreef : :P Best een flink kitten of niet Corien, of lijkt dat op de foto en is het de vertekening van het beeld ?

Tja..gewoon een geweldige moeder die haar helemaal voor zichzelf houdt. :verliefd:

Maar om haar nou niet met MIJ te delen pfff dat gaat toch wel erg ver ha ha

Corina Jonk
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: foto pasgeboren kitten Easy 30 nov 2012 17:59 #9137

Ook raar , heb van dit topic geen melding gekregen , heb nu wel aboneren aangeklikt, iemand enig idee hoe dit kan ??
Krijg wel vaker geen mailtjes , moet nu zelf op aboneren klikken ?? Verkeerde instelling ergens
??

Poezenvrouwtje: ik zet mijn antwoord even hier neer anders gaat het ten koste van de berichtjes van kleine EASY die hier de volle aandacht mag opeisen. handje_mond
Mezelf betrap ik erop dat ik zo automatisch het vakje uitvink onderaan voor abonneren op 't ontvangen bij ieder nieuw geplaatst bericht of een reactie...kan het daar aan liggen. soms doe je het ongewild omdat het voor ons Moderatoren een gewoonte is geworden dit te doen...kijk maar eens of het daar misschien aan ligt.
Controleer anders eens op een virus...ik kreeg indertijd ook niet alles meer door en ontving daarnaast ineens heel veel berichtjes van onbekenden. vraagteken (het is maar een tip..ik zeg dus niet dat dit zo is van dat virus..maar spreek uit eigen ervaring van enige tijd geleden toen mijn laptop ineens ook heel traag werd en ik niets meer kon posten omdat het zo lang duurde met posten)
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: foto pasgeboren kitten Easy 30 nov 2012 19:01 #9138

• Corien
  • aanwezig
  • poezel
  • poezel
  • Follow your dreams

Cattery Xaphida schreef : Ook raar , heb van dit topic geen melding gekregen , heb nu wel aboneren aangeklikt, iemand enig idee hoe dit kan ??
Krijg wel vaker geen mailtjes , moet nu zelf op aboneren klikken ?? Verkeerde instelling ergens
??

Geen idee ben niet zo goed met computers neennee Peetje zal best wel antwoord geven hoe dit kan
Corina Jonk
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Easy 01 dec 2012 09:33 #9141

Cattery Xaphida schreef : Ook raar , heb van dit topic geen melding gekregen , heb nu wel aboneren aangeklikt, iemand enig idee hoe dit kan ??
??

Poezenvrouwtje: ik zet mijn antwoord even hier neer anders gaat het ten koste van de berichtjes van kleine EASY die hier de volle aandacht mag opeisen. handje_mond
Mezelf betrap ik erop dat ik zo automatisch het vakje uitvink onderaan voor abonneren op 't ontvangen bij ieder nieuw geplaatst bericht of een reactie...kan het daar aan liggen. soms doe je het ongewild omdat het voor ons Moderatoren een gewoonte is geworden dit te doen...kijk maar eens of het daar misschien aan ligt.
Controleer anders eens op een virus...ik kreeg indertijd ook niet alles meer door en ontving daarnaast ineens heel veel berichtjes van onbekenden. vraagteken (het is maar een tip..ik zeg dus niet dat dit zo is van dat virus..maar spreek uit eigen ervaring van enige tijd geleden toen mijn laptop ineens ook heel traag werd en ik niets meer kon posten omdat het zo lang duurde met posten)

lees hier en zie je mailtje bord je hebt
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena