Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezendagboek van Kikiloi (Linda) / deel 1

foto's SNOETJESBOEK 03 feb 2013 13:28 #10296

• kikiloi
  • kikiloi's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • puberend kitten
  • puberend kitten
  • Ontvangen bedankjes 449
De fotos staan erop hoor!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Scarlet! 03 feb 2013 13:59 #10300

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten
En zo is ze in haar element! Buiten! Op jacht.. in weer en wind... sneeuw, regen... een echte buitenpoes... nouja tenzij ze op Chiara´s bed ligt... dat kan ze ook wel een hele dag volhouden hihi...

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen, Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

nog meer klein spul! 03 feb 2013 14:07 #10302

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten
Zo schattig... dit is onze Ragdollpoes Gaia. Hier was zij slechts enkele maanden oud. Net een sneeuwvlokje! Haar vacht is nu helemaal opgekleurd naar de kleur Blue. Maar een goede vriendin ontdekte een vlekje op haar neus... ja echt.. rood! Dus.. geen blue maar tortie! Goed mogelijk want haar mama was ook tortie!
Dit is superleuk omdat we ooit als het lukt een nestje van haar willen.. en rode poesjes.. ja daar heb ik een zwak voor! ze zijn zo lekker eigenwijs he ?lol

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.

Coco / Mijn dierentuin! 03 feb 2013 14:18 #10304

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten
Nog een leuk verhaaltje over Coco...
Afgelopen zomer hadden wij ons konijn in de tuin in een soort ren.. maar dat monster was al 3x ontsnapt! Op een middag was het weer zover.. de deurbel.. een buurvrouw...; jullie konijn loopt 2 tuinen verder...!

Daar gingen we weer.. maar behalve ons monster zagen we NOG een konijntje! Rood en pluizig.. schattig.. en MEGAsnel!

Chiara ging met de buurvrouw op konijnenjacht en samen kregen ze Coco te pakken. Het arme ding zag er verwaarloosd uit.. vachtje in de klit en behoorlijk geschrokken. We konden ons niet voorstellen dat dit een wild konijntje was. (daarvan lopen er hier wel honderden!!). Dus Coco in de ren.. voer en water en tot rust laten komen. Na een tijdje konden wij hem zonder problemen oppakken. Hij werd geborsteld en gepoederd en zie nu toch... wat een beeldschoon diertje!

Na de zomer mocht hij mee naar binnen...! Maar als het straks weer warmer wordt kan ie lekker weer in de ren, in het gras!
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

verhaal van Coco! 03 feb 2013 14:57 #10306

Ik vraag me af hoe dat onderling gaat met de poezels...nooit geen strijd?
Wat ik me ook afvraag is of dit konijntje nog wel buiten in de ren wil na zo'n prinsheerlijk ontvangst, al die verwennerijen en in zo'n warm gezinnetje terecht komen, dat geef je toch niet op hmm

Coco ziet er fantastisch uit...evenals je poezels. inlove

Ik merk dat je de slag al begint te pakken, ga zo door...leuk zoveel leven in de brouwerij! swing
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Geweldig dat je er bent 03 feb 2013 15:01 #10307

kikiloi schreef : hii zo veel heb ik toch ook niet te melden hihi.
nouja over mijn katten kan ik wel een boekje open doen. oneindige inspiratie. soms leuk en soms... zoals vanmorgen... een kleine koekjesdief is bezig geweest.. ik kan m met mijn ogen dicht aanwijzen! Azlan!!

Volgens mij ben je goed op gang DIKKE_duim , ik ben zo blij met je...dank dat je ons forum komt verrijken met je leuke belevenissen.
Alles is welkom
Hou je vooral niet in. handje_mond
Heb je niet voor niks een heel eigen TOPIC gegeven...leuk joh en veel leesvoer voor de bezoekers.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cattery Xaphida, kikiloi
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena