Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Vandaag
"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van poesjes
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi & kleine Zatou

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !
‘t Poezenvrouwtje.
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezendagboek van Kikiloi (Linda) / deel 1

Re: Koekjesdief 03 feb 2013 15:06 #10308

kikiloi schreef : hii zo veel heb ik toch ook niet te melden hihi.
nouja over mijn katten kan ik wel een boekje open doen. oneindige inspiratie. soms leuk en soms... zoals vanmorgen... een kleine koekjesdief is bezig geweest.. ik kan m met mijn ogen dicht aanwijzen! Azlan!!

Wat jammer dat je daar geen foto's van hebt... verdrietig
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Scarlet! 03 feb 2013 15:10 #10310

DIKKE_duim
Wat een STATIGE poezel is dat, zoals die op die schutting zit en kijkt.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cattery Xaphida, kikiloi
Discussie gesloten.

Scarlet! 03 feb 2013 15:27 #10315

• kikiloi
  • kikiloi's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • puberend kitten
  • puberend kitten
  • Ontvangen bedankjes 449
Dat is haar domein!! Vooral zomers is ze veel buiten. Ze vindt het heerlijk. ZE heeft ook veel plekjes en een overdekte veranda met mandje en voer. Maar ze komt altijd naar ons toe als we buiten zijn. Dan loopt ze met ons mee. Staan we stil dan valt ze voor onze voeten.. AAI MIJ! Ik geloof echt dat ze gelukkig is :-) En ook Scarlet heeft een verhaal! Dat vertel ik binnenkort!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen, Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Re: Koekjesdief 03 feb 2013 15:28 #10316

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten
ik heb het bewijs snel vernietigd voordat papa het zag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Re: Koekjesdief 03 feb 2013 15:30 #10317

kikiloi schreef : ik heb het bewijs snel vernietigd voordat papa het zag!

Slim van jou..en begrijpelijk...maar wel jammer voor ons, we hadden graag even meegenoten. handje_mond

Discussie gesloten.

Re: verhaal van Coco! 03 feb 2013 15:38 #10319

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten
ja geen idee eigenlijk of Coco dat wil... maar hij heeft wel meer ruimte.. frisse lucht...vers gras... en we zetten hem wel elke avond in zijn hokje terug uiteraard. Als het regent ofzo hoeft hij natuurlijk ook niet buiten te zitten.

De poezen... nou onze Scarlet is dus veel buiten en die vindt het best druk binnen na de komst van de 2 heren. Als ze langrent moet ze altijd ff grommen hahaha... maar ze eten naast elkaar hoor. En als ze het niet merkt dat slapen ze ook vlakbij elkaar.
Bacio en Azlan zijn ontzettend makkelijk.. nergens bang van en de goedheid zelve. Die hebben nog nooit 1 poot opgetild naar 1 van de anderen.

Gaia is een beetje in de war van de hormonen. Ze is nog niet geholpen (1 nestje willen we zo graag van haar) en daardoor is ze soms wel wat sjaggi. Maar nooit tegen ons.. alleen als de heren wat te vrijpostig worden en ze is NIET in de mood.. dan kunnen ze een mep krijgen haha!

De lapjespoes Kiki is door de kater die we weg moesten doen (Mho) erg bang geworden. Zij gaat liever conflicten uit de weg. Maar ze is gewend aan de anderen, zal ze NOOIT iets doen en is voor hun ook niet bang. Kiki is echt mijn kind.. ze is 10 jaar geleden naast mijn bed geboren en zat de hele dag OP me. Dat wil ze nog steeds het liefste. Die kan de hele dag kroelen, kopjes en lijfjes geven en maar kwijlen. Echt heel lief!
Grappig is dat ik toen Kiki geboren werd in augustus 2002, ik al wist dat ik in december zelf zou bevallen. Nu hadden we natuurlijk al namen bedacht en voor een meisje was het Chiara. We wilden deze naam sowieso gebruiken maar konden ons poesje geen Chiara noemen, want wat als de baby een meisje werd (EN DAT IS OOK ZO) dan hadden we 2 Chiara´s! Dus wij maakten er Kiki van! En wat zo leuk is... op school is mijn dochter haar bijnaam..je raad het al.. KIKI!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen, Cattery Xaphida
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena