Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezendagboek van Kikiloi (Linda) / deel 1

nog meer klein spul! 04 feb 2013 09:17 #10385

• kikiloi
  • kikiloi's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • puberend kitten
  • puberend kitten
  • Ontvangen bedankjes 449
ohhh dat ga ik zeker doen. maarbis het zo erg? hihi... nu ben ik echt een zacht ei
en vind niet veel erg... meestal vind ik het juist grappig. maar.niet alle
rode poezen hebben dat. onze Scarlet is echt heel braaf... of zou dat komen omdat
ze haar streken buiten uithaalt? nee volgens mij ook niet. maar ik ga je verhalen van Shiye
lezen!!! dolle pret!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Scarlet! 04 feb 2013 09:38 #10387

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten
jaab hihi ik zag het gisteren al!! trots!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

nog meer klein spul! 04 feb 2013 12:19 #10392

kikiloi schreef : ohhh dat ga ik zeker doen. maarbis het zo erg? hihi... nu ben ik echt een zacht ei
en vind niet veel erg... meestal vind ik het juist grappig. maar.niet alle
rode poezen hebben dat.
onze Scarlet is echt heel braaf... of zou dat komen omdat
ze haar streken buiten uithaalt? nee volgens mij ook niet. maar ik ga je verhalen van Shiye
lezen!!! dolle pret!

ja..ja...welnu dat zei ik ook steeds hier op 't forum en Corien maar zeggen..doe er iets aan , grijp in..nu kan het nog!
Ik was eigenwijs en vond het eerst ook niet zo erg...totdat..afijn ga haar verhalen maar lezen en de bijbehorende foto's maar bekijken dan snap je dat ik op een gegeven moment ook even dacht..

neennee dat mag echt niet Shiye..en ooh :woohoo: ik wilde zo graag rood en wat leven in de brouwerij maar hier wel eens aangaf op 't forum... scratch
Mijn hemeltje, "Waar ben ik aan begonnen..."
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: kikiloi
Discussie gesloten.

nog meer klein spul! 04 feb 2013 13:01 #10396

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten
ik heb vanmorgen al 10 paginas met verhaaltjes en prachtige foto´s gelezen en gezien. echt zooo komisch!! maar ik heb nog 25 te gaan....! Ach ja... eerst vind je het leuk.. tot het te ver gaat... maar wat kan een poes nu helemaal aanrichten? Ik zeg altijd: ze doen t niet express... weten hun veel... ze willen alleen maar spelen... Klinken dzeze uitvluchten jou ook bekend in de oren?? :-)
Discussie gesloten.

nog meer klein spul! 04 feb 2013 14:18 #10406

heel bekend...en toch hou ik van die kleine rooie rotzak die al die schade heeft aangericht.
Het is vlug vergeten en heeft het forum wel tot zoveel lezers gebracht.
Mijn lieve Shiye, ik zou haar voor geen geld willen missen..ze is zooooo lief nu ze wat ouder is.
Maar haar streken heeft ze nog altijd hoor en die steken met tijd en wijle ook weer even de kop op! :lachen:
Hier zit ze onder het afdekzeil van de buitenklimpaal..de doerak

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: kikiloi
Discussie gesloten.

nog meer klein spul! 04 feb 2013 14:49 #10409

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten

poezenvrouwtje schreef : heel bekend...en toch hou ik van die kleine rooie rotzak die al die schade heeft aangericht.
Het is vlug vergeten en heeft het forum wel tot zoveel lezers gebracht.
Mijn lieve Shiye, ik zou haar voor geen geld willen missen..ze is zooooo lief nu ze wat ouder is.
Maar haar streken heeft ze nog altijd hoor en die steken met tijd en wijle ook weer even de kop op! :lachen:
Hier zit ze onder het afdekzeil van de buitenklimpaal..de doerak

ohhhh hahahaha..... maar je kan niet zonder ze he! Die boevenstreken hebben toch ook iets vertederends. Maar echt.. aan sommigen ZIE je het gewoon.. die zijn stout!
Nu heb ik toch maar mazzel dat ze hier allemaal braaf zijn. Alleen die snoepjesdief moet je in de gaten houden, maar de rest... echt saaaiii ! Alleen maar slapen! handje_mond
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena