Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
11 mrt 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezendagboek van Kikiloi (Linda) / deel 1

Re: vakantie perikelen 05 feb 2013 13:19 #10435

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1927
Het beste resultaat tegen grit in huis heb ik nog altijd met de mat met gaatjes die ik voor de bak heb liggen. Het grit valt erdoor en wordt zo weinig door het huis meegenomen. En als ik de mat ophef, veeg ik alle grit weg.
Groetjes van Marleen en een van Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Re: vakantie perikelen 05 feb 2013 13:37 #10437

kikiloi schreef : :huh:

poezenvrouwtje schreef :

kikiloi schreef :

:lachen: :lachen:
Oh. lieve mens je moet een boek gaan schrijven...je hebt echt talent..ik lig hier ondanks je nare ervaring en de tegenslag ik een deuk over de wijze waarop je schrijft en dan die Haagse uitdrukking...FANTASTISCH..je bent onverbeterbaar..(weet niet eens of dit een goed Nederlands woord is..maar hij is precies to the point!)

:huh: ahhh nu in persoon ben ik nogal verlegen hihi en niet zon prater.. tenzij het over poezen gaat! Carla had gelijk... ik kan me hier echt helemaal uitleven. Het is hier echt leuk. En ik vind hier en daar goede en leuke tips. Gisteren die bak voorlegger mat dinges wezen halen.. Mijn man kreeg een sik van al die steentjes overal. Had er wel al een matje voor, maar dat werkte niet. Nu dus dat halfronde rubberige ding ervoor. Staat nog leuk ook!

Ah..ja die is heel handig en staat inderdaad mooi, ik heb er 2 tegen elkaar aan liggen zodat je een groter oppervlak bestrijkt.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Re: vakantie perikelen 05 feb 2013 13:45 #10439

• kikiloi
  • kikiloi's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • puberend kitten
  • puberend kitten
  • Ontvangen bedankjes 449

poezenvrouwtje schreef :

poezenvrouwtje schreef :

kikiloi schreef :

:lachen: :lachen:
Oh. lieve mens je moet een boek gaan schrijven...je hebt echt talent..ik lig hier ondanks je nare ervaring en de tegenslag ik een deuk over de wijze waarop je schrijft en dan die Haagse uitdrukking...FANTASTISCH..je bent onverbeterbaar..(weet niet eens of dit een goed Nederlands woord is..maar hij is precies to the point!)

:huh: ahhh nu in persoon ben ik nogal verlegen hihi en niet zon prater.. tenzij het over poezen gaat! Carla had gelijk... ik kan me hier echt helemaal uitleven. Het is hier echt leuk. En ik vind hier en daar goede en leuke tips. Gisteren die bak voorlegger mat dinges wezen halen.. Mijn man kreeg een sik van al die steentjes overal. Had er wel al een matje voor, maar dat werkte niet. Nu dus dat halfronde rubberige ding ervoor. Staat nog leuk ook!

Ah..ja die is heel handig en staat inderdaad mooi, ik heb er 2 tegen elkaar aan liggen zodat je een groter oppervlak bestrijkt.

ja ik wilde er ook 2, maar ze hadden er nog maar 1...en daar was ik al blij mee want ik ben helemaal naar Venray gereden.. stel je voor, kom je daar, hebben ze niets grr _Wit heet bo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

Re: vakantie perikelen 05 feb 2013 14:12 #10444

kikiloi schreef :

poezenvrouwtje schreef :

poezenvrouwtje schreef :

kikiloi schreef :

ja ik wilde er ook 2, maar ze hadden er nog maar 1...en daar was ik al blij mee want ik ben helemaal naar Venray gereden.. stel je voor, kom je daar, hebben ze niets grr _Wit heet bo

KLIK hier zijn ze zo verkrijgbaar en nog goedkoop ook, kun je meteen met je MATBREAKER meebestellen meen ik onthouden te hebben. DIKKE_duim
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Re: vakantie perikelen 05 feb 2013 15:21 #10448

• kikiloi
  • kikiloi's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • puberend kitten
  • puberend kitten
  • Ontvangen bedankjes 449

poezenvrouwtje schreef :

kikiloi schreef :

poezenvrouwtje schreef :

poezenvrouwtje schreef :

kikiloi schreef :

KLIK hier zijn ze zo verkrijgbaar en nog goedkoop ook, kun je meteen met je MATBREAKER meebestellen meen ik onthouden te hebben. DIKKE_duim

Ah die had ik ook gezien ja.. maar ik wacht ook nog op een mandje van krabkarton.. is nog steeds niet op voorraad. Als ze die hebben bestel ik alles meteen mee. Handig dat Zooplus ook in Duitsland zit :-)
Als jullie trouwens eens iets zoeken ofzo of dat het in Dld goedkoper is.. dan kan dat altijd via mij he!!
DIKKE_duim
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

Re: vakantie perikelen 05 feb 2013 23:11 #10466

kikiloi schreef :

Ah die had ik ook gezien ja.. maar ik wacht ook nog op een mandje van krabkarton.. is nog steeds niet op voorraad. Als ze die hebben bestel ik alles meteen mee. Handig dat Zooplus ook in Duitsland zit :-)
Als jullie trouwens eens iets zoeken ofzo of dat het in Dld goedkoper is.. dan kan dat altijd via mij he!!
DIKKE_duim

Dat is nog eens een aanbod...TOF van je! zal ik zeker aan denken mocht het in de toekomst voorkomen. swing
De volgende gebruiker (s) zei dank u: kikiloi
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena