Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezendagboek van Kikiloi (Linda) / deel 1

Re: Visite Carla ! /Linda / Kikiloi 11 feb 2013 15:26 #10682

• kikiloi
  • kikiloi's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • puberend kitten
  • puberend kitten
  • Ontvangen bedankjes 449

poezenvrouwtje schreef : Hi Linda, hoe was het bij Carla zaterdag?
Heb je de kittens mogen bekijken in levende lijve?
Heb je er nog eentje kunnen "catnappen" handje_mond of werden tassen en jaszakken bij vertrek doorzocht ?lol
Wat heb jij een leuk kopje koffie aangeboden gekregen heb ik mogen zien bij Carla in haar reeks..met zo'n mooie poezenkop erop en een kattenpootje erbij...zag er gezellig uit. :toonmijnhar

bord_zooo_li
Ahh ik zat alweer te smelten hoor... heb nog geprobeerd Carla af te leiden met chocoladerepen, maar kon helaas geen kitten in mijn tas stoppen hihi...
Ze zijn zo lief joh! En echt al karaktertjes he! Die kleine Levi´s was met Keyana aan het stoeien.. zo grappig! Keyana werd soms wel erg enthousiast.. nou dan gaf Levi´s haar gewoon een mini mepje! Ik lag echt dubbel! En dan die mini krabpaaltjes... wat lief!
En de kittens van Diva... die wil ik ook!!! Wat een mooie popjes! Ja dat was echt weer smelten.... zucht...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Knuffelalarm! 11 feb 2013 18:15 #10684

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten
inwolken

Er zijn van die dagen dat (het kan bijna niet) de poezels NOG liever zijn dan anders. Azlan was vandaag de hele dag al lekker lui. Hij heeft een nieuw slaapplaatsje gevonden. Ik heb een ligbad en daar leg ik altijd het wasrekje in als ik het niet gebruik. Op de bodem ligt zo´n antislip matje. Nu kruipt meneer lekker onder het wasrek, op dat zachte matje! In het begin heb ik me rotgezocht waar hij lag...!! Slimmerd! Maar goed.. hij lag daar vandaag dus prinsheerlijk... Een ochtend dutje ging naadloos over in een voormiddagdutje..en daarna in een namiddagdutje.
Intussen was ik beneden gaan zitten... en ik hoor Prieewwww (da´s Azlan zijn mauw)..dus wat doe je dan? Antwoord geven natuurlijk: Azlaaaan kom maar bij mama!

En hup.. op schoot.. eerst met zijn kopje tegen mijn buik.. nog langer uitrekken.. kopje op mijn borst.. prrrprrr en likjes geven en maar draaien...Nog langer uitrekken.. mama buikje kroelen? kijkt hij me vragend aan. Tuurlijk.. ik kroel alles wat ik te pakken krijg!

Azlan draait nog een paar keer tot hij de lekkerste houding heeft gevonden. Kopje op mijn hand.. andere hand bij buikje :-) Ideaal!

na een tijdje werd het hem ws te warm.. dus op de grond.. even afkoelen..

ik dacht, kan ik mooi ff een broodje smeren.. Azlan volgt me naar de keuken (daar liggen de snoepstaafjes!!) Sja... dan kan je toch niet niets geven he? Hij is er gek op! Ik leer hem nu dat ie een stukje tussen mijn lippen vandaan pakt.. hihi. is net of ie me een kusje geeft...
Ben ik gek?? JAAAA!!! Helemaal gestoord!

Maar ik ben zo verliefd op die pluizen! Als ik die snuitjes zie dan ben ik verloren!! hearts

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen, Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Knuffelalarm! 11 feb 2013 19:28 #10688

Heerlijk die verhalen, :verlliefd: :verlliefd: Hoe blij kan je zijn dat Azlan bij jou mag wonen :heartbeat: :heartbeat: :bidden: inwolken
THANKX LINDA
De volgende gebruiker (s) zei dank u: kikiloi
Laast bewerkt: door Cattery Xaphida.
Discussie gesloten.

Knuffelalarm! 11 feb 2013 19:36 #10690

Azlan heeft het maar getroffen alles zo naar zijn poezenpootje te zetten handje_mond
Weer een foto die je kunt plaatsen in vreemde slaapplaatsen van de poezels. (Azlan op het matje in het bad)
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cattery Xaphida, kikiloi
Discussie gesloten.

Re: Visite Carla ! /Linda / Kikiloi 11 feb 2013 19:41 #10692

Dank je wel voor je verslag,leuk te lezen dat het zo vermakelijk was. Vind het altijd zo moeilijk om te gaan kijken bij kittens..zooo verleidelijk. Je moet je dan zo beheersen en dat valt niet altijd mee. Op de foto is verstandiger dan kun je er niet bij. handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Re: Visite Carla ! /Linda / Kikiloi 11 feb 2013 19:59 #10698

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten

poezenvrouwtje schreef : Dank je wel voor je verslag,leuk te lezen dat het zo vermakelijk was. Vind het altijd zo moeilijk om te gaan kijken bij kittens..zooo verleidelijk. Je moet je dan zo beheersen en dat valt niet altijd mee. Op de foto is verstandiger dan kun je er niet bij. handje_mond

ach ik weet heel goed dat ik niet meer kattwn erbij kan nemen. Maat ik geniet zo van
dat kleine spul. Sommigen blijven ook bin je. Die hebben iets speciaals. Maar ik weet
dat Carla zorgt dat ze een goed huisje krijgen.
maar dromen en genieten van die.heerlijke diertjes maakt mijn leven
een stuk leuker!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen, Cattery Xaphida
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena