Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
06 mei 2020

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t KBO-PCOB magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Lees meer...
Maak hier uw eigen dagboek aan met de avonturen en foto's van uw harige huisgenootjes en deel ze met de lezers...

Onderwerp: Poezendagboek van Kikiloi (Linda) / deel 1

Knuffelalarm! 11 feb 2013 20:12 #10703

• kikiloi
  • kikiloi's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • puberend kitten
  • puberend kitten
  • Ontvangen bedankjes 449

Cattery Xaphida schreef : Heerlijk die verhalen, Hoe blij kan je zijn dat Azlan bij jou mag wonen :heartbeat:
THANKX LINDA

y

en ik ben blij dat hij bij mij mag wonen... hij had.mijn hart meteen veroverd..maar dat weet je
wel he... als ik m. niet had mogen hebben was mijn hart echt
gebroken... echt liefdesverdriet! ik ben hopeloos verloren... totaal in love :verlliefd:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

Knuffelalarm! 11 feb 2013 20:29 #10707

kikiloi schreef :

Cattery Xaphida schreef : Heerlijk die verhalen, Hoe blij kan je zijn dat Azlan bij jou mag wonen
THANKX LINDA

y

en ik ben blij dat hij bij mij mag wonen... hij had.mijn hart meteen veroverd..maar dat weet je
wel he... als ik m. niet had mogen hebben was mijn hart echt
gebroken... echt liefdesverdriet! ik ben hopeloos verloren... totaal in love

Linda dat is ook een verhaal apart, moet je hier even uit de doeken doen hoe dat gegaan is :

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen, kikiloi
Discussie gesloten.

Knuffelalarm! 12 feb 2013 19:12 #10733

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten
bord_zooo_li

wat schattig om een baby foto van Azlan te zien! Maar ik leerde hem pas kennen van foto´s toen hij al een maand of 3 was denk ik. Geen baby meer...maar een heerlijk speels en brutaal ding met de mooiste ogen!

hoe Azlan bij ons kwam: dat is een mooi verhaal...
Ik was al helemaal InLove met Azlan, maar Carla stuurde me naar haar vriendin van Decemac (claudia). Via haar schoondochter (een oudcollega van mij) heb ik Claudia ook leren kennen en zo dan ook via haar Carla. Omdat Carla erg actief is op FB hadden we snel veel en leuk contact.

Maar goed... naar Claudia, ga daar eens kijken zei ze.. want die heeft ook een nestje.. en die zijn al wat ouder... en het is zon leuk nestje-- zo knuffelig. Inmiddels had mijn oud collega ook een kitten uit dat nestje. Wij hadden onze zinnen gezet op Asante.. maar Zoals ik eerder schreef wilde die niets van ons weten en koos Bacio zelf voor ons. Eind goed, al goed....

Nee... want ik bleef foto´s zien van Azlan (toen nog Gadget) en een aantal keren was hij al bijna verkocht en dat deed echt pijn!! Ik wilde hem zo graag erbij...
maar dat was toch wel een probleem...ik had namelijk eerst al 3 poezen.. maar na lang slijmen bij manlief (want het is zo zielig voor Gaia want die zit altijd alleen binnen) mocht ik er dan 1 bij...maar blij was ie niet..
en dan nu NOG 1??? Ik had in minn hart al met tranen in mijn ogen afscheid genomen van Gadget.
Dan 15 september.. Mijn zwager was getrouwd de maandag ervoor.. en zaterdag de 15e was t grote feest. In Gouda... dus mooi dicht bij om nog 1x naar Gadget/Azlan te kijken en zover ik wist om afscheid te nemen...
Ik vermeed hem ook eigenlijk.. wilde niet nog verdrietiger worden want ik wist 99%zeker dat het over en uit was. Had ook geen mandje bij me of iets...

Maar wat denk je... misschien was het de feeststemming... maar mijn man kwam binnen.. zag Gadget en zei.. OK... ik kan je toch niet tegenhouden!! WAT???? ik kon mijn oren niet geloven.. ik snapte er werkelijk niets van! Er zaten wel voorwaarden aan... ik zei overal Ja op! hihi...
Dus naar t feest.. en de dag erna Gadget ophalen!! En nu inmiddels omgedoopt tot Azlan.. woont sindsdien bij ons! En nog steeds ben ik verliefd op dat lieve koppie! Hij is een reuze knuffelbeer geworden! Soms kan ik alleen maat naar hem en Bacio kijken en dan smelt ik gewoon...

Kan je verliefd worden op een dier? Ja.. ik wel... met heel mijn hart!! En ik vertel het ze ook elke dag!!! hearts
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Knuffelalarm! 12 feb 2013 19:29 #10735

Heel mooi verwoord Linda, heb weer een traantje moeten wegpinken.................... hoezo voorbestemd. :bidden: inwolken

Azlan was al bijna 2 keer verkocht, maar de kopers konden mijn goedkeuring niet wegdragen
( ben heel erg selectief bij de verkoop van mijn kittens) mij eigen regel is

BIJ TWIJFEL NIET DOEN

Als ik niet naar mij gevoel geluisterd had en niet gegoogeld had was Azlan in de de handen gevallen van een broodfokker ! _Wit heet bo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, kikiloi
Discussie gesloten.

Knuffelalarm! 12 feb 2013 19:43 #10736

• kikiloi
  • puberend kitten
  • puberend kitten

Cattery Xaphida schreef : Heel mooi verwoord Linda, heb weer een traantje moeten wegpinken.................... hoezo voorbestemd.
Azlan was al bijna 2 keer verkocht, maar de kopers konden mijn goedkeuring niet wegdragen
( ben heel erg selectief bij de verkoop van mijn kittens) mij eigen regel is

BIJ TWIJFEL NIET DOEN

Als ik niet naar mij gevoel geluisterd had en niet gegoogeld had was Azlan in de de handen gevallen van een broodfokker ! _Wit heet bo

Daar wil je toch niet aan denken! Ik vind het zo zielig.. dekkaters die hun hele leven in een hok doorbrengen.. wat voor een leven heeft zo´n dier?!! Ik word daar heel boos en verdrietig van.
Gelukkig had jij het op tijd door.. en heeft Azlan nu een goed huisje he! Misschien ben ik te slap qua opvoeden (ik vind bijna alles wel ok).. maar ik wil dat mijn dieren gelukkig zijn! Ze komen hier niets te kort en als het moest dan hakte ik mijn hand af voor ze!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen, Cattery Xaphida
Discussie gesloten.

Knuffelalarm! 13 feb 2013 14:33 #10745

Tjonge..zeg, wat een lieve man heb jij..maar ook wel slim om hem mee te nemen. :verliefd:
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

De volgende gebruiker (s) zei dank u: kikiloi
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena